Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija
14.11.2025 |

Pystytkö?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn oikein hyvin. Itse olen osaa noista katsonut pienen hetken, ehkä max 5 minsaa, osaa en sekuntiakaan. Ei kiinnosta.

Minäkin pystyn. On todella paljon muitakin ohjelmia, joita en ole katsonut. Eiköhän jokaisella ole. Mikä mahtaa olla APn pointti? Onko se hieno vai huono juttu, kun katsoo tai ei katso jotain, joka ei itseä kiinnosta? 

Vierailija
22/125 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv ohjelmien tarjonta on laskenut miinukselle vuosien saatossa. Ap:n mainitsemat ohjelmat ovat pohjasakkaa. Maksukanavilta seuraan joitakin sarjoja joissa on edes hiukan älyä. Eikä näitä Pimiöitä etc.muita jokapaikan naamoja esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä katsonut noita paskaohjelmia.

Vierailija
24/125 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiselviytyjät silloin ihan alussa oli hyvä, nyt en ole vuosiin sitä katsonut, enkä Suomiversiota kertaakaan. Enkä noita muitakaan Temppareitä ja hömppäreitä

Vierailija
25/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn hyvin uskomaan, koska tilanne on itsellä ihan sama. En omista televisiota. Katson paljon urheilua ja äärettömän satunnaisesti elokuvia tietokoneelta, mutta siihen se jää.

Suomalaiset tosi-tv-ohjelmat ovat minulle käytännössä täysin tuntemattomia - olen nähnyt niitä lähinnä yksittäisinä kuvina Ilta-Sanomien sivujen mainoksissa työkoneella (omalla koneella tietenkin mainostenesto päällä). Eikä omissa sosiaalisissa piireissäni näistä puhuta, joten ne jäävät muutenkin täysin oman kuplan ulkopuolelle.

Vierailija
26/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vilkaissutkaan, en tunne vähäisintäkään mielenkiintoa tuollaisiin ohjelmiin. Tiedän  mainosten perusteella, millaisia ovat. 

Vierailija
27/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En minäkään. Kaikki tuo on pelkkää huumetta tyhjäpäisille suuhengittäjille. Ettei ne mieti pienessä päässään vaikeita asioita ja niiden surkeassa elämässä olis jotain sisältöä. Ja sekin niille täytyy erikseen tuottaa kun niiden oma mielikuvitus ei riitä.

Vierailija
28/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit sitten näistä? Ei kai vain mainoksissa nähnyt? 🤔

Vierailija
29/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka luettelee nuo kaikki on varmasti katsonut

Vierailija
30/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalinko haluat?

Vierailija
31/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn oikein hyvin. Itse olen osaa noista katsonut pienen hetken, ehkä max 5 minsaa, osaa en sekuntiakaan. Ei kiinnosta.

Eli olet siis katsonut kuitenkin!

Vierailija
32/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso minäkään.

Vierailija
33/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Miten osasit luetella nuo?

Vierailija
34/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lestadiolainen?

Ei paskan välttämiseen tarvitse olla lesta. Olen vilkaissut sen verran, etten välitä tuollaisesta.

Vierailija
35/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. En minäkään. Kaikki tuo on pelkkää huumetta tyhjäpäisille suuhengittäjille. Ettei ne mieti pienessä päässään vaikeita asioita ja niiden surkeassa elämässä olis jotain sisältöä. Ja sekin niille täytyy erikseen tuottaa kun niiden oma mielikuvitus ei riitä.

Oi miten hieno ihminen, kun kaiken tuon pystyit sanomaan 😂

Miksi noin sivistynyt ihminen edes pyörii tällaisilla keskustelupalstoilla? Tämä se vasta roskaa onkin (itse pidän tällaisesta roskasta)

Vierailija
36/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temppareita on katsottu kun sexyjä muijia siinä, muita mainittuja en lainkaan.

Vierailija
37/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö kuvittelemaan  ettei meidän perheessä ole seurattu ikinä Salkkareita eikä muitakaan sarjoja joissa on lesboja tai homoja,noiden mainitsemisen ohjelmien lisäksi? 

Jotain rajaa sentään täytyy olla mitä katsoo ja antaa aivopestä itseään moraalittomuuteen.

Emme ole uskonnollisia tai kuulu mihinkään uskontolahkoon,mutta Jumalan Sanaan kyllä uskomme ja haluamme elää Jumalan tahdon mukaisesti ja sivistyneesti.

Vierailija
38/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Nytkin suoratoistona katsotte ja inhoatte niin itseänne, että tänne pitää ihan aloitus tehdä/kommentoida

Hyvin tunsitte kuitenkin sarjat 😂

Vierailija
39/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä katsonut empä seuraa latelaa enkä huuto korona pelleä. miksei mainostajat laita kriteereitä missä ohjelmissa mainostavat  aivan turhasta maksavat kun noita paska ohjelmia hyvin harva seuraa.

Vierailija
40/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän noita seuraa kuin idiootit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi