Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija
14.11.2025 |

Pystytkö?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mainoksia lasketa, vältän noita sarjoja kuin ruttoa.

Hieno tyyppi! Nyt nostan kyllä hattua ja kumarran 👍

Vierailija
62/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Itse taisin katsoa ttk ekan kauden, vai mikä se oli kun Tomi Metsäketo voitti... Muuten en juuri katso mitään realityjå. Poikkeuksena Unelmahäät, jota katsotaan mun miehen kanssa, juodaan viiniä ja fiilistellään (ja välillä myös nauretaan ihmisille). Luulen itse asiassa että suurin osa ihmisistä ei noita katso.

Unelma häät on taas itsestä lähinnä nolo. Useimmissa jaksoissa lähinnä myötä häpeää.

Tarkoitatko unelmahäät ja myötähäpeää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eihän noita seuraa kuin idiootit

Sinä idiootti tunsit kuitenkin kaikki nämä ohjelmat...

Olen eri vastaaja, mutta jos nyt yhtään esim. iltapäivälehtien sivuilla käy jotain lukemassa, niin ei oikein voi välttyä tietämästä noita ohjelmia ja niiden ideaa. 

Tai ihan vain katsomalla esim. Telsusta, mitä kunakin päivänä tulee telkkarista. 

Vierailija
64/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri vastaaja, mutta jos nyt yhtään esim. iltapäivälehtien sivuilla käy jotain lukemassa, niin ei oikein voi välttyä tietämästä noita ohjelmia ja niiden ideaa. 

Tai ihan vain katsomalla esim. Telsusta, mitä kunakin päivänä tulee telkkarista. 

Ja mittään et kato? Eikös tv:stä tule ylipäätään niin huonoja ohjelmia, että ei kannattaisi katsoa mitään? Sivistäisit itseäsi klassikkokirjoilla. Dostojevski?

Vierailija
65/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään katso suomenkielisiä sarjoja, kiellinen ilmaisu tökkii koska näyttelemisen vuoksi kuulostaa teennäiseltä, viraskielisissä ei ole tätä ongelmaa syystä etten huomaa niitä rivien välissä olevia vivahde-eroja. Toki äänenpainoista, mutta se on tyystin eri, tunnepuolen asia. 

Vierailija
66/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään katso suomenkielisiä sarjoja, kiellinen ilmaisu tökkii koska näyttelemisen vuoksi kuulostaa teennäiseltä, viraskielisissä ei ole tätä ongelmaa syystä etten huomaa niitä rivien välissä olevia vivahde-eroja. Toki äänenpainoista, mutta se on tyystin eri, tunnepuolen asia. 

Kiellinen ja viraskiellinen?

Vierailija
67/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn hyvin uskomaan, koska tilanne on itsellä ihan sama. En omista televisiota. Katson paljon urheilua ja äärettömän satunnaisesti elokuvia tietokoneelta, mutta siihen se jää.

Suomalaiset tosi-tv-ohjelmat ovat minulle käytännössä täysin tuntemattomia - olen nähnyt niitä lähinnä yksittäisinä kuvina Ilta-Sanomien sivujen mainoksissa työkoneella (omalla koneella tietenkin mainostenesto päällä). Eikä omissa sosiaalisissa piireissäni näistä puhuta, joten ne jäävät muutenkin täysin oman kuplan ulkopuolelle.

Ai sulla on omalla tietokoneella tietenkin mainosten esto ja omissa sosiaalisissa piireissä näitä ei katsota 😉

Miten kuitenkin näin hyvin tunnistit ohjelmat ja niiden nimet? 🤔 tyrkkääkö joku ne bussissa sun eteen ja pakko sitten lukea?

Vierailija
68/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Itse taisin katsoa ttk ekan kauden, vai mikä se oli kun Tomi Metsäketo voitti... Muuten en juuri katso mitään realityjå. Poikkeuksena Unelmahäät, jota katsotaan mun miehen kanssa, juodaan viiniä ja fiilistellään (ja välillä myös nauretaan ihmisille). Luulen itse asiassa että suurin osa ihmisistä ei noita katso.

Unelma häät on taas itsestä lähinnä nolo. Useimmissa jaksoissa lähinnä myötä häpeää.

Juuri siksi sitä katsotaankin 

Vierailija
69/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Vierailija
70/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Itse en ole katsonut televisiota ollenkaan tällä vuosituhannella. Mainokset on myös blokattu verkosta ja postiluukusta. 

Vierailija
71/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös joskus 90-luvulla jotain televisiosta, mutta siihen se jäi.

Vierailija
72/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla näitä ohjelmia vaikutat siihen, että saat jatkossakin tuijotella aina vain näitä samoja naamoja joka kisassa.

Vierailija
73/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomalla näitä ohjelmia vaikutat siihen, että saat jatkossakin tuijotella aina vain näitä samoja naamoja joka kisassa.

Höh! Sitähän minä haluankin! Ihanaa! Ihan rakastunut moneen!

Vierailija
74/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystähän olet ne päättänyt jättää katsomatta eli olet niistä edes pätkän joskus silloin nähnyt. Tai sitten et vain katso telkkua ylipäänsä, vaan se on pääasiassa kiinni, jolloin asian ymmärtää hyvin, jos et noitakaan katso, kun et juuri muutakaan katso telkusta.

Vierailija
75/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Mistä tiesit kuitenkin näiden sarjojen nimet ja yhdistit ne tositv:hen?

Vierailija
76/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn. Itse en ole katsonut televisiota ollenkaan tällä vuosituhannella. Mainokset on myös blokattu verkosta ja postiluukusta. 

Minä en ikinä käy täällä palstalla! Mitä moskaa!

Vierailija
77/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kyllä ihme, että tiedätte/tunnistatte näiden sarjojen nimet vaikka mainokset blokattu joka paikasta, omassa sivistyneessä seurassa ette keskustele näistä jne 🤔

Vierailija
78/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duck go go ja mainokset veks

Vierailija
79/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty, koska mainoksissa olet ihan satavarmasti nähnyt vilauksia.

Mainoksissa? En katso ns. lineaaritelevisiota ollenkaan. Suoratoistosta elokuvia ja sarjoja, Yle Areenasta joskus dokkareita ja urheilua. Mitään MTV:tä en ole katsonut  sekuntiakaan noin 15 vuoteen.

Arvasin. Mulla on yksi ihan samanlainen tuttu joka halveksii tv:n katselijoita mutta kuluttaa itse ihan järkyttävän määrän suoratoistoja. Tai siis virallisesti katsoo vaan "Avaraa luontoa ja dokkareita", mutta tosiasiassa katsoo pääasiassa pelkkää hömppää.

Tällaiset ihmiset ovat raskaita ja ap vaikuttaa samanlaiselta.

Vierailija
80/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telsu ei aina ole luotettava. Sivusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme