Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija
14.11.2025 |

Pystytkö?

Kommentit (125)

Vierailija
81/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty, koska mainoksissa olet ihan satavarmasti nähnyt vilauksia.

Mainoksissa? En katso ns. lineaaritelevisiota ollenkaan. Suoratoistosta elokuvia ja sarjoja, Yle Areenasta joskus dokkareita ja urheilua. Mitään MTV:tä en ole katsonut  sekuntiakaan noin 15 vuoteen.

Arvasin. Mulla on yksi ihan samanlainen tuttu joka halveksii tv:n katselijoita mutta kuluttaa itse ihan järkyttävän määrän suoratoistoja. Tai siis virallisesti katsoo vaan "Avaraa luontoa ja dokkareita", mutta tosiasiassa katsoo pääasiassa pelkkää hömppää.

Tällaiset ihmiset ovat raskaita ja ap vaikuttaa samanlaiselta.

Sivistyneitä? 

Vierailija
82/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, tai no ehkä pätkän ja sitte riitti. En seuraa muutenkaan kotimaisia ohjelmia, ne on ulkomailta kopsattuja eikä suomalaiset osaa edes näytellä, tasapaksulla äänellä puhuvat tai kimittävät  eikä todellakaan kiinnosta teinijuomingit tai peitonheilutukset ulkomaisissa ohjelmissakaan. Tosi tv on täysin typerää ja mua äitinä hävettäisi jos lapseni siellä riekkuisi kännissä joka perseen perässä ja herrajee sitä itkua. 

Mulla on maksukanavat joista näkyy tasan ne ohjelmat mitkä kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulle tällainen avaus tuli mieleen edes tehdä kun et katso eikä kiinnosta.

Teetkö usein listoja asioista joita et ole tehnyt etkä aio tehdä kun ei kiinnosta?

Vierailija
84/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestoilta telkkari kielletty. Tosin voivat lainata elokuvia ja niitä katsoa, näin teki opiskelukaveri. Nolo usko. 

Vierailija
85/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, rakastan tositv-kisoja ja seuraan monia.

Vierailija
86/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Olet meitä harvoja joilla on oikea elämä

Vierailija
87/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en katso noita mainitsemiasi ohjelmia, koska niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Vilauksia olen tietenkin nähnyt mainoksissa ym. Mutta en valitse niitä katsottavaksi.

Vierailija
88/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap halusi kertoa miten sivistynyt ja parempi ihminen hän on, eikä mikään turhan töllöttäjä.

Ojennamme hänelle mitalin.

Vierailija
89/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halusit kertoa meille tämän?

Vierailija
90/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä pointti sulla oli tulla tällainen ihan hassu asia tänne nyt kertomaan? Tällaistako harrastat? Vai oliko tarkoitus vain tulla jotenkin kertomaan miten sivistynyt tms olet? Eli sulla täytyy olla helvetin heikko itsetunto!

Vierailija
91/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Mistä tiesit kuitenkin näiden sarjojen nimet ja yhdistit ne tositv:hen?

Minä ennemminkin miettisin, miten joku on voinut välttyä tietämästä, mitä nuo ohjelmat ovat. Täytyy tosi rajallisesti käyttää medioita ja olla hyvin rajallinen ja homogeeninen tuttavapiiri, jos noihin juttuihin ei KOSKAAN mitenkään törmää. 

Vierailija
92/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Mistä tiesit kuitenkin näiden sarjojen nimet ja yhdistit ne tositv:hen?

Minä ennemminkin miettisin, miten joku on voinut välttyä tietämästä, mitä nuo ohjelmat ovat. Täytyy tosi rajallisesti käyttää medioita ja olla hyvin rajallinen ja homogeeninen tuttavapiiri, jos noihin juttuihin ei KOSKAAN mitenkään törmää. 

No sitähän täällä on useampikin väittänyt, että ei näe näitä kuin vilaukselta työkoneelta. Joka paikasta muuten blokattu, tuttavapiiri niin hienoa, ettei keskustella (myös työ?)

Miksi niitä vilauksia työkoneeltakaan pitää lukea, jos ei kiinnosta? Huom, vilauksia!

Vierailija
93/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään noista ole koskaan katsonut, mutta Sohviksissa on kai tullut joitain pätkiä. Elämäni biisiä olen seurannut lähinnä hienon bändin takia.

Vierailija
94/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eihän noita seuraa kuin idiootit

Sinä idiootti tunsit kuitenkin kaikki nämä ohjelmat...

Olen eri vastaaja, mutta jos nyt yhtään esim. iltapäivälehtien sivuilla käy jotain lukemassa, niin ei oikein voi välttyä tietämästä noita ohjelmia ja niiden ideaa. 

Tai ihan vain katsomalla esim. Telsusta, mitä kunakin päivänä tulee telkkarista. 

Ja mittään et kato? Eikös tv:stä tule ylipäätään niin huonoja ohjelmia, että ei kannattaisi katsoa mitään? Sivistäisit itseäsi klassikkokirjoilla. Dostojevski?

Mikä tämän viestin tarkoitus oli? Enhän minä edes sanonut, että katsonko vai enkö. Sanoin vain, että niitä itse ohjelmia ei tarvitse katsoa, jotta tietää, mitä ne ovat.

Mutta joo, hyvin vähän olen katsonut, pätkiä joistain ihan uteliaisuudesta. Mutta ei oikein nappaa tuon tyyppiset jutut. Jos haluan katsoa draamaa tai hömppää tms., niin katson jotain fiktiivistä mieluummin kuin tosi-tv:tä.

Vierailija
95/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn helposti, itsellä 11 vuotta täysin ilman televisiota, en tiedä mainitsemistasi ohjelmista yhtään mitään. Ei tulisi mieleenkään katsoa sitä jätettä mitä viihteeksi kutsutaan. 

Vierailija
96/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn helposti, itsellä 11 vuotta täysin ilman televisiota, en tiedä mainitsemistasi ohjelmista yhtään mitään. Ei tulisi mieleenkään katsoa sitä jätettä mitä viihteeksi kutsutaan. 

😂 mutta hei! Eikös tämä tällaisella palstalla pyöriminen vasta jätettä olekin?

Vierailija
97/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn helposti ja ihanaa, että teitä vielä on, jotka ei yhtenä lampaana tuijota kaikkea mitä tv suoltaa. Teette omia valintojani.

Toisin kuin mä... Nykyään osaan valita ohjelmani ja telkkari on jopa kiinni parhaillaan. 20-40 vuosina tv oli auki aina, kun kotona olin. Herätessä MTV - musiiikikanava, toimi mulle radiona. Iltapäivällä sitten JYRKI, sen jälkeen lähdin töihin ja työstä tullessa taas Musakanava päälle. 

Sitten kun lapsia tuli, niin aloin opetella telkkarin kulutusta uudelleen. Aamusta ei katottu lastenohjelmia kuin viikonloppuisin. Iltapäivällä Musakanava pyöri, kun tein ruokaa ja muksut päikkäreillä tai vapaata leikkiä. Emmerdale ja Pikku Kakkonen. Telkkari kiinni ja ulos tai nukkumaan. Miehen kanssa joku sarja vielä lasten nukkumaan mennessä.

Itsehän en ole Temppareita manoksia enempää kattonut ja se on suuri ihme. Tanssii tähtien kanssa katsoin ekan jakson silloin, ei vienytkään mukanaan. Selviytyjissä katsoin varmaan viisi jenkkikautta ja sitten se alkoi olemaan niin läpinäkyvä näyttelyä ja käsikirjoituksen hiomista, että yök. Kotimainen menee vielä, kun ei ole ihan niin tuotettua.

Vain Elämää katsoin ekaa kertaa, kun Robin oli... Siitä se ajatus sitten lähti.

Nykyään katson Emmerdalen, Petolliset ja Erikoisjoukot. Muutamaa tubekanavaa seuraan, joku sarja toisinaan striimauspalveluista. 

Vierailija
98/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko olevasi jotenkin sivistynyt ja muita parempi? Hei, ihan älytön aloitus tulla tänne tuota kertomaan!

Vierailija
99/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 mutta hei! Eikös tämä tällaisella palstalla pyöriminen vasta jätettä olekin?

Televisiossa kun ei millään tavalla voi vaikuttaa sisältöön. Tällä palstalla minun kirjoittamat asiat eivät ole jätettä joten lue ja ota opiksesi, ehkä sinuunkin jotain kunniallista tarttuu. 

Vierailija
100/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En ole minäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan