Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä
Kommentit (125)
Mitä ihmettä ja leuhkimista tossa nyt on.??Katsoo tai ei, mitä välii .
Pystyn. Itse taisin katsoa ttk ekan kauden, vai mikä se oli kun Tomi Metsäketo voitti... Muuten en juuri katso mitään realityjå. Poikkeuksena Unelmahäät, jota katsotaan mun miehen kanssa, juodaan viiniä ja fiilistellään (ja välillä myös nauretaan ihmisille). Luulen itse asiassa että suurin osa ihmisistä ei noita katso.
No temppareita en ole katsonut koskaan. Koko idea jo etoo.
Selviytyjiä katsoin ennen, muttei enää kiinnosta.
Vain elämää kiinnosti joskus, muttei sekään oikein enää. Katson vain joskus
Tanssii Tähtien kanssa..En oikeastaan ole koskaan katsonut. Ei vain kiinnosta.
Ainoa aloituksen mainituista on petolliset joka ideana on kiinnostanut. Jotenkin kiehtova vaikka siinäkin asioita jotka nyt jo tympii.
Vierailija kirjoitti:
No, eihän noita seuraa kuin idiootit
Sinä idiootti tunsit kuitenkin kaikki nämä ohjelmat...
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Itse taisin katsoa ttk ekan kauden, vai mikä se oli kun Tomi Metsäketo voitti... Muuten en juuri katso mitään realityjå. Poikkeuksena Unelmahäät, jota katsotaan mun miehen kanssa, juodaan viiniä ja fiilistellään (ja välillä myös nauretaan ihmisille). Luulen itse asiassa että suurin osa ihmisistä ei noita katso.
Unelma häät on taas itsestä lähinnä nolo. Useimmissa jaksoissa lähinnä myötä häpeää.
No helposti, et ole mikään erikoinen hiutale
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan vilkaissutkaan, en tunne vähäisintäkään mielenkiintoa tuollaisiin ohjelmiin. Tiedän mainosten perusteella, millaisia ovat.
Fiksu kommentoija, kun seurasit keskustelua ja lisäsit, että mainosten perusteella tiedät millaisia ovat 😉
Siis miksi leuhkit tällaisella asialla jossain vauvapalstalla? Onko noin huono itsetunto, että näin hassulla asialla koetat nostaa sitä?
Minä en käytännössä koskaan ole katsonut Salattuja elämiä. No siis hajajaksoja joskus ja joskus varmaan alkuaikoina oli ehkä lyhyt jakso että katsoin noin niinkuin säännöllisemmin.
Niin ja Kauniit ja rohkeat on sellainen mitä en varmaan koskaan ole katsonut kuin vahingossa.
Siskoni tuijottaa sitä yhä.
Ap. Ihan sama, tuijota vaikka kattoa kaikki illat.
Pystyn hyvinkin, itseänikään ei ne kiinnosta ollenkaan. Niitä mainostetaan vielä että muka koko kansa seuraisi innoissaan
Sori en pysty kuvittelemaan, mun mielikuvitus on kuollut kun olen katsonut näitä ohjelmia.
Minä taas olen niin älykäs ja sivistynyt ihminen, etten ole koskaan pyörinyt tai ollut tällä palstalla! Muita?
Ei minuakaan kiinnosta. Euroviisuja ja missikisoja en ole katsonut vuosikausiin.
Helppoa! Ei ap:lla ole telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eihän noita seuraa kuin idiootit
Sinä idiootti tunsit kuitenkin kaikki nämä ohjelmat...
Olen eri vastaaja, mutta jos nyt yhtään esim. iltapäivälehtien sivuilla käy jotain lukemassa, niin ei oikein voi välttyä tietämästä noita ohjelmia ja niiden ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa! Ei ap:lla ole telkkaria.
Hesarista vai mistä hän on kuullut näistä, että noin tarkasti osaa nimetä?
Jos ei mainoksia lasketa, vältän noita sarjoja kuin ruttoa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn hyvinkin, itseänikään ei ne kiinnosta ollenkaan. Niitä mainostetaan vielä että muka koko kansa seuraisi innoissaan
Kyllä minä seuraan! Harmittaako?
Itse taas rakastan näitä. Katson myös kaikki uusinnat, mitä näytetään! Täällä ehdi edes olla ja kaikki muu jää tekemättä. Kämppää en ole siivonnut kahteen kuukauteen. Onneksi äiti tulee huomenna siivoamaan. Mihinkään älylliseen en kykene.