Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija
14.11.2025 |

Pystytkö?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, koska mainoksissa olet ihan satavarmasti nähnyt vilauksia.

Vierailija
2/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn oikein hyvin. Itse olen osaa noista katsonut pienen hetken, ehkä max 5 minsaa, osaa en sekuntiakaan. Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lestadiolainen?

Vierailija
4/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Olet menettänyt useita hauskoja, koskettavia ja jännittäviä hetkiä.

Vierailija
5/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku joka kehsukelee sillä, että ei ole televisiota mutta katsoo kuitenkin 24/7 jotain idioottisarjoja netflixistä.

6/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ainoastaan jotain selviytyjiä oon kattonu joskus sata vuotta sitten 😅

Vierailija
7/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en pystyisi?

Vierailija
8/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö sinä kuvittelemaan ap, että minä olen ensimmäistä kertaa täällä av:lla?

Vierailija
9/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Minäkään en ole, paitsi tosiaan jonkun mainospätkän olen jostakin noista nähnyt, ja se on riittänyt. Ei kiinnosta nuo ohjelmat tippaakaan. 

Vierailija
10/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain elämää oli hyvä alkuaikoina kun esitykset oli vielä oikeasti live-esityksiä. Eikä nykyisiä editoituja ja autotunetettuja versioita.

Selviytyjät oli myös hyvä aikoinaan.

Temppareissakin oli kovempi meno joskus, kun viinaa oli tarjolla enemmän, ja sitä juotiin enemmän.

Vierailija
11/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. En katso televisiota lainkaan, koska sieltä tulee pelkkää tosi-tv-sontaa. En ole itsekään nähnyt noita roskaohjelmia paria sekuntia enempää.

Vierailija
12/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Amazing Race? Se on paras tositv, Mastercheff Australian jälkeen.

Vierailija
13/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. Petollisia, Selviytyijiä ja Temppareita en ole katsonut ikinä sekuntiakaan, jostain mainoksesta nähnyt ehkä 10 sekuntia. Ja no joo, Sohvaperunoista olen nähnyt pätkiä Selviytyijistä, mutta itse ohjelmaa en siis ole koskaan katsonut.  

Mä en ole tällaisten tosi-tv-kilpailujen fani. En tykkää yhtään enkä katso ikinä.

En ole koskaan katsonut myöskään Salattuja elämiä ihan jotain parin minuutin pätkää lukuun ottamatta. 

Vierailija
14/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn , en ole katsonut noita.

Vierailija
15/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi katsonut noita koskaan ellei eksäni olisi ollut koukussa tositeeveeseen. Mun oma telkkari on päällä noin kerran puolessa vuodessa enkä katso mitään suoratoistopalveluitakaan. 

Vierailija
16/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anokaamme ap:lle mitali!

Vierailija
17/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoksissa? En katso ns. lineaaritelevisiota ollenkaan. Suoratoistosta elokuvia ja sarjoja, Yle Areenasta joskus dokkareita ja urheilua. Mitään MTV:tä en ole katsonut  sekuntiakaan noin 15 vuoteen.

Vierailija
18/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä sanoisit, ettet ikinä oo Vauvapalstalla, niin en uskoisi. Mutta nyt kyllä ylipuhuit niin vakuuttavasti. Lol.

Vierailija
19/19 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainoksissa? En katso ns. lineaaritelevisiota ollenkaan. Suoratoistosta elokuvia ja sarjoja, Yle Areenasta joskus dokkareita ja urheilua. Mitään MTV:tä en ole katsonut  sekuntiakaan noin 15 vuoteen.

Arvasin. Mulla on yksi ihan samanlainen tuttu joka halveksii tv:n katselijoita mutta kuluttaa itse ihan järkyttävän määrän suoratoistoja. Tai siis virallisesti katsoo vaan "Avaraa luontoa ja dokkareita", mutta tosiasiassa katsoo pääasiassa pelkkää hömppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme