Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (316)

Vierailija
181/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.

Miten olet tullut tähän päätelmään ja mitä pinnallisuus sinulle tarkoittaa?

Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.

No tietysti et kelpaa. Nainen, jolla on elämä kunnossa ei halua miestä jonka elämä ei ole kunnossa. 

Laita elämäsi kuntoon ensin, tai sitten katsele naisia jotka ovat suunnilleen samassa tilanteessa kuin sinäkin. 

MISTÄ NIITÄ LÖYTÄÄ KU EI KELPAA TÄLLÄINEN MIES JOLLA VELKAA JA JUO?

Vierailija
182/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen joka ottaa mukisematta ahteriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.

No tietysti et kelpaa. Nainen, jolla on elämä kunnossa ei halua miestä jonka elämä ei ole kunnossa. 

Laita elämäsi kuntoon ensin, tai sitten katsele naisia jotka ovat suunnilleen samassa tilanteessa kuin sinäkin. 

<

Mitä pitäisi tehdä? olen ottanut velkaa ja ei ole mitään kun velkaa ei ole hienoa autoa en pysty matkustaan en mitään,, ja juon alkoholia joka viikko melkein se on mun elämää, en kelpaa noille hienoille

Vierailija
184/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on ehdoton ei miehen tupakointi ja humalahakuinen juominen. Samoin pelaamiseen käytetty velka on iso riski, mutta opinto- tai asuntovelka ei haittaa yhtään.

Vierailija
185/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita elämäsi kuntoon ensin, tai sitten katsele naisia jotka ovat suunnil

Baarissa ne naiset ovat, ei niitä muualta löydä eli juotava sit alkoholia myös.

Vierailija
186/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle on ehdoton ei miehen tupakointi ja humalahakuinen juominen. Samoin pelaamiseen käytetty velka on iso riski, mutta opinto- tai asuntovelka ei haittaa yhtään.

Sitten hei hei jos en kelpaa sinulle, etsi tasoisesi mies.

Vierailija
187/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten hei hei jos en kelpaa sinulle, etsi tasoisesi mies.

Minä tykkään juoda ja on velkaa muustakin kun pelaamisesta, eli velkaa on ja sitä makselen, ei pitäs olla ongelma.

Vierailija
188/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatukkoa kun heiluttaa niin naiset tekee mitä tahdon

Vierailija
189/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot miehet jäävät yksin. 

Kuvaile huono mies?  Onneksi miehet eivät ole samasta muotista tehty  :)

Vierailija
190/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot miehet jäävät yksin. 

Sama pätee naisiin tällä logiikalla. Eli kaikki sinkkunaiset ovat huonoja kun kukaan hyvä mies ei ole heitä kelpuuttanut suhteeseen.

Vierailija
191/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen mies sitten kelpaa?

Vierailija
192/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan mieheltä täsmälleen samoja asioita kuin itseltänikin.

Empaattinen luonne, saman tyylinen huumorintaju, sosiaaliset taidot, koulutus, taloudellinen puoli hyvällä mallilla, siisti ulkonäkö, hygienia, liikuntaharrastus, siisti ja hyvä työ. 

Nuo ovat siis perustason jutut. Bonusta on kiinnostus tieteisiin, taiteisiin ja matkusteluun.

Tuollaisen miehen olenkin löytänyt, ja olemme onnellisia yhdessä. Eikä hänkään mihinkään vähempään tyytyisi. 

Tietysti mieheltä kannattaa odottaa samoja asioita kuin itseltäänkin, miksi ei kannattaisi? 

Vierailija
193/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan mieheltä täsmälleen samoja asioita kuin itseltänikin.

Empaattinen luonne, saman tyylinen huumorintaju, sosiaaliset taidot, koulutus, taloudellinen puoli hyvällä mallilla, siisti ulkonäkö, hygienia, liikuntaharrastus, siisti ja hyvä työ. 

Nuo ovat siis perustason jutut. Bonusta on kiinnostus tieteisiin, taiteisiin ja matkusteluun.

Tuollaisen miehen olenkin löytänyt, ja olemme onnellisia yhdessä. Eikä hänkään mihinkään vähempään tyytyisi. 

Tietysti mieheltä kannattaa odottaa samoja asioita kuin itseltäänkin, miksi ei kannattaisi? 

Ei kiitos, olen liian tavallinen ja kouluttamaton.

Vierailija
194/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa haluaa yhteistä tekemistä. Arvot natsaa yhteen ja on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. 

Vierailija
195/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei naisille kelpaa amis, joka on tehnyt virheitä esim velkaa on 40 tonnia ja yrittää hoitaa ja muuttua, käy 2 kertaa kuukaudessa baarissa, siis alkoholisti en ole, mutta käy salilla kuitenkin ja lenkkeilee ja käy töissä?

Vierailija
196/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa haluaa yhteistä tekemistä. Arvot natsaa yhteen ja on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. 

No en minä ainaskaan kelpaa ja asiat on hyvin, vakityö ja meen eteenpäin kokoajan.

Vierailija
197/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun on asiat hyvin ja en halua lapsia ja semmosta mutta kuitenkin rahaaki on sopivasti ja sillain ja on ihan komea ja sillain mutta en ymmärrä sitte mikä naisia mättää.

Vierailija
198/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ovat noin nirsoja ja tympeitä, niin parempi olla vaan yksin ja ei edes katto naisten päälle.

Vierailija
199/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon henkilökohtaisen mielipiteeni tuosta paino -asiasta.

Toiselle ihmiselle ei kannata ikinä sanoa mitään ulkonäköön liittyvää. Jos sinä et halua ylipainoisia ihmistä elämääsi, älä sano sitä, vaan toimi sen mukaan. Senkin sanon vielä tuosta painosta, että niin miehillä, kuin naisilla on hyvin usein tapana saada ylimääräisiä kiloja elämänsä varrella millon minkin syyn takia.  Lemppaisitko pihalle tässä vaiheessa? Se vielä, että jos tässäkään vaiheessa sanot siitä painosta, saattaa moni asia olla sillä taputeltu.

Ihmiset ottavat hyvin hyvin henkilökohtaisesti - luonnollisesti - kaiken näiden ulkonäköön liittyvän kommentoinnin.

Ja lopuksi: naisilla standardit eivät ole sen korkeammalla, kuin miehillä. Uskon, että aika lailla jokainen nainen, joka haluaa pariutua, sen myös tekee. Naisille suhde mieheen ei ole aina niin tarpeellinen, kuin se miehille tuntuu olevan. 

Vierailija
200/316 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainaskaan kelpaa ja asiat on hyvin, vakityö ja meen eteenpäin kokoajan.

Mitä sinä sen naisen kanssa haluaisit tehdä? Kerro muutama esimerkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi