Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.
Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.
Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.
Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.
Miten olet tullut tähän päätelmään ja mitä pinnallisuus sinulle tarkoittaa?
Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.
No tietysti et kelpaa. Nainen, jolla on elämä kunnossa ei halua miestä jonka elämä ei ole kunnossa.
Laita elämäsi kuntoon ensin, tai sitten katsele naisia jotka ovat suunnil
Miksi ei saisi juoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti lihavatki antaa pakkeja eikä vilkase edes päälle miten se on mahdollista kun on pitkä ja ihan tavallisen komea mies?
Koska olet heikkolahjainen ja rasittava. Ulkonäkö ei sitä kompensoi vaikka olisit maailman komein mies.
En ole mikää vammainen. Mussa on hyviäkin asioita et sitä tajua
Miksi ei saisi juoda?
Siksi, kun humalaiset on pääsääntöisesti rasittavaa seuraa, ei niitä selvin päin kestä. Etsi sellainen nainen, joka tykkää juoda.
Et vaikuta kiltiltä mieheltä, vaan liian vaativalta. Ei kukaan nainen huoli tuollaista ainakaan pitkäaikaiseen suhteeseen.
Itselleni kelpaa hyvin ehdottomasti itseäni pidempi mies, hyvä henk.koht.hygienia ja hampaat, siisti olemus, jonkinlainen itsevarmuus ja huumorintaju, omillaan toimeentuleva amismies. Rikas ei tartte olla. Luonne on tärkeä, suhteet vanhempiin ja eläinten kaunis kohtelu kertovat mulle jotain myös ihmisestä itsestään. Tanssitaito ja iskelmän kuuntelu pelkkää plussaa. Yhteinen liikuntaharrastuskin olisi ihan kiva. Mielestäni ei ole kovat vaatimukset :)
Hot - mies, joka ottaa ohjat käsiin ja muuttaa ne asiat elämässään, joihin on tyytymätön.
Not - mies, joka valittaa että elämä on epäreilua, mutta ei tee mitään muuttaakseen sitä.
Olen muuten huomannut, että jos pääsee juttelemaan omanikäisen, "omantasoisen" sinkkunaisen kanssa face-to-face, ts. treffeille ja / tai tapaamaan ja juttelemaan muuten ns. neutraalissa paikassa (ei töissä, ei missään paikassa, jossa nainen kokee itsensä turvattomaksi), niin jos mies osaa näyttää asiallisesti oman kiinnostuksensa naista kohtaan, niin onnistumisprosentti on aika iso.
Jos mies osaisi kohdata naisen: kuunnella, olla kiinnostunut (ilman p***nkiiltoa silmissä), olla kohtelias ja ystävällinen, katsoa silmiin jne. niin aika moni nainen haluaisi tavata uudelleen.
Olen vahvasti vakuuttunut siitä, että moni sinkkunainen haluaisi miestä, joka haluaisi rakentaa yhteyden häneen. Huomioida häntä, olla kiinnostunut, kuunteleva, empaattinen. Harva mies haluaa tai viitsii rakentaa yhteyttä naiseen. Miehet elävät harhaluulossa, että pinnallinen juttelu, sosiaalinen rupattelu, riittäisi. Ei se riitä.
Mutta uskon, että miehistä, jotka ovat naisesta aidosti kiinnostuneita ihmisenä, valmiina kuuntelemaan ja valmiina avaamaan itseäänkin, ja jotka ovat valmiita aitoon tunneyhteyteen - heistä on PULAA. Naiset ovat varmasti kyllästymiseen asti katselleet joko tasottomia törkymöykkyjä tai sitten pinnallisia ja laskelmoivia, oman elämänsä PUA-miehiä. Aidot kohtaamiset ovat jääneet puuttumaan.
Ennen maailmassa ujommille ja sosiaalisesti kömpelömmille maalaispojille oli mahdollista luoda kontakti tehokkaasti tyttöihin / naisiin lavatansseissa. Niitä varten myös pojat / miehet laittautuivat, siistiytyivät, pukeutuivat parhaimpiinsa. Vaikka hampaita puuttui ja deodoranttia ei ollut vielä keksitty, niin silti fyysistä työtä tehneet nuoret miehet siisteissä puvuissaan, hiukset kammattuna, parta ajettuna ja saunassa käytynä vetosivat varmaan tuon ajan nuoriin naisiin / tyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Hot - mies, joka ottaa ohjat käsiin ja muuttaa ne asiat elämässään, joihin on tyytymätön.
Not - mies, joka valittaa että elämä on epäreilua, mutta ei tee mitään muuttaakseen sitä.
Hot - mies, joka ymmärtää naisen vaikeuksia ja osaa suhtautua empaattisesti, kuunnella ja tukea.
Not - mies, joka ottaa ohjat käsiin, pyrkii neuvomaan naista ja ohjailemaan häntä joka asiassa, koska on mies.
Eli siis joka asiassa on kääntöpuolensa. Ne miehet, jotka vaikuttavat itsevarmoilta, pystyvät hallitsemaan omaa elämäänsä, ja ovat toimeen tarttuvia, ovat usein myös niitä, jotka haluavat naisen olevan tahdoton ja ohjailtavissa.
Ne miehet, jotka aluksi saattavat vaikuttaa heikoilta valittajilta, voivat paljastuakin empaattisiksi kuuntelijoiksi ja aitoa tukea ja apua tarjoaviksi, luotettaviksi miehiksi.
Mutta mikä estää sinua tulemasta rikkaaksi, hyväkroppaiseksi, itsevarmaksi, hauskaksi ja romanttiseksi? Se oma elämänlaatu parantuisi varmaan muillakin elämänalueilla, jos alkaisit valittamisen sijaan panostamaan urakehitykseen, kuntoiluun, itsevarmuuden kasvattamiseen jne.
Turha valittaa jos haluaa 24v naisen. Silloin vaatimustaso on kova talouden ja komeuden suhteen. Tylsää miestä ei kukaan jaksa, jos on yhtä kiinnostava kuin harmaa seinä. Rauhallisuus muuten ok. Paitsi kommunikaatio saisi toimia.
Ap, jos jotakin neuvoja kaipaat, niin tässä sinulle sellainen: yritä tutustua naisiin ihmisinä. Yritä ylipäätään tutustua kaikkiin ihmisiin: miehiin, naisiin, nuoriin, vanhoihin. Levitä sosiaaliset verkostosi laajalle. Opi tuntemaan ja kiinnostumaan ihmisistä. Kuuntele heitä. Tapaa heitä. Juttele heidän kanssaan pinnallisesti ja vähemmän pinnallisesti. Harjoittele sosiaalisia taitojasi. Ole ystävällinen.
Tutustu myös sellaisiin naisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta - he tuntevat sinkkunaisia, jotka voisivat olla kiinnostuneita.
Tutustu myös varattuihin naisiin - heillä on sinkkuystäviä.
Tutustu naisiin työpaikalla - he eivät ehkä lämpene sinulle, mutta he voivat järjestää sokkotreffit toisella osastolla työskentelevän kaverinsa kanssa.
Tutustu miehiin, jotka ovat sosiaalisesti aktiivisia ja liikkuvat erilaisissa kuvioissa - he tuntevat naisia.
Tutustu parisuhteissa oleviin miehiin, joilla on sosiaalisesti aktiiviset puolisot.
Tutustu ihmisiin, jotka eivät kuulu omaan kuplaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot - mies, joka ymmärtää naisen vaikeuksia ja osaa suhtautua empaattisesti, kuunnella ja tukea.
Not - mies, joka ottaa ohjat käsiin, pyrkii neuvomaan naista ja ohjailemaan häntä joka asiassa, koska on mies.
Eli siis joka asiassa on kääntöpuolensa. Ne miehet, jotka vaikuttavat itsevarmoilta, pystyvät hallitsemaan omaa elämäänsä, ja ovat toimeen tarttuvia, ovat usein myös niitä, jotka haluavat naisen olevan tahdoton ja ohjailtavissa.
Ne miehet, jotka aluksi saattavat vaikuttaa heikoilta valittajilta, voivat paljastuakin empaattisiksi kuuntelijoiksi ja aitoa tukea ja apua tarjoaviksi, luotettaviksi miehiksi.
Päin vastoin, terveesti itsevarma mies nimenomaan on empaattinen ja hyvä kumppani. Sekoitat nyt itsevarmuuden ylimielisyyteen. Terveesti itsevarma mies ei pelkää näyttää tunteitaan eikä pelkää avautua kumppanilleen. Hän ei myöskään pelkää kuunnella ja tukea kumppaniaan, koska hän on varma omasta arvostaan eikä tunne uhkaa toisen tunteista tai tarpeista.
" Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti"
Jooh, lukeminen loppui tähän ja huutoyrjö alkoi.
N26
Kyllä sitä pitää vähintäänkin Joel Hokalta näyttää että minulle kelpaisi.
Vähempi ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pitää vähintäänkin Joel Hokalta näyttää että minulle kelpaisi.
Vähempi ei riitä.
Lopeta jo tuo pakkomielteinen jankuttamisesi jostain nobodystä.
Kukaan oikeasti hyvä mies ei luonnehdi itseään kiltiksi. Normaalit miehet itse asiassa ei luonnehdi itseään mitenkään. Ainakaan minun keskiluokkaisessa kuplassani. Ne vaan jotenkin on, vähän kuin elukat, tekevät töitä, urheilevat, hoitavat perheensä eivätkä yleensä uhraa ajatustakaan sille, millaisia ovat. Tarkoitan siis sellaisella hyvällä tavalla, että elämä ei pyöri oman navan ympärillä vaan maailman, asioiden, tekemisen.
Hyvät miehet ei myöskään kirjoittele vauvikselle. Ne ei edes tiedä tästä palstasta. Ainakaan oma mieheni ei tietäisi, ellen olisi sitä tästä paheestani valistanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi juoda?
Siksi, kun humalaiset on pääsääntöisesti rasittavaa seuraa, ei niitä selvin päin kestä. Etsi sellainen nainen, joka tykkää juoda.
En halua juopponaista
Vierailija kirjoitti:
Kukaan oikeasti hyvä mies ei luonnehdi itseään kiltiksi. Normaalit miehet itse asiassa ei luonnehdi itseään mitenkään. Ainakaan minun keskiluokkaisessa kuplassani. Ne vaan jotenkin on, vähän kuin elukat, tekevät töitä, urheilevat, hoitavat perheensä eivätkä yleensä uhraa ajatustakaan sille, millaisia ovat. Tarkoitan siis sellaisella hyvällä tavalla, että elämä ei pyöri oman navan ympärillä vaan maailman, asioiden, tekemisen.
Hyvät miehet ei myöskään kirjoittele vauvikselle. Ne ei edes tiedä tästä palstasta. Ainakaan oma mieheni ei tietäisi, ellen olisi sitä tästä paheestani valistanut.
Näinpä. Kiltistä miehestä on vain tullut sellainen sanonta täällä, mikä ilmaisee sitä, että kiltti on kaikkea muuta kuin sitä, että on oikeasti kiltti.
Naiset haluaa rakkautta, palstamiehet haluaa jonkun henkilökohtaisen sosiaalitäti-äiti-seksinukke-kodinkone-yhdistelmän. Siinä nyt vaan on pieni ristiriita, että mitä etsitään.
Viimeistään 35v biologinen kello sanoo, että joku pitää saada. Jotkut 40+v rummot saati sitten yh:t eivät kelpaa mihinkään.