Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (270)

Vierailija
141/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön"

Mietin vaan, että näetköhän itse niitä tavallisia naisia. 

Ei, sillä he ovat EI-Naisia. Hänelle naisia ovat vain kauniit, korkeintaan 25-vuotiaat, hoikst, pitkähiuksinen, missi-tai mallitasoa olevat naiset. 

Vierailija
142/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten nämä samat naiset vain tiktokkaavat pyllytanssia ja odottavat seuraajia ja tykkääjiä eivätkä osaa tehdä edes ruokaa kuin mikrossa, puhutaan rallienglantia eikä tiedetä edes mikä oli Pink Floyd tai Jimi Hendrix. eletään jossain rappiunelmassa ja cheekin paskaa kuunnellen.

ja sitten mennään vieöä pyllytanssia tanssimaan jonnekin prodemarssille propalestiinalippu päällä

Onneksi meitä naisia ei kiinnosta mitä sinä tai 99% miehistä naisista haluaa. 

Suosittelen vaihtamaan miehiin, etsi samankaltainen,kuin sinä itse olet, niin saat täsmälleen oman tasoisen kumppanin, ja täsmälleen mitä haluatte. Sitten voitte keskenänne viettää aikanne naisia haukkuen 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Äidit ovat opettaneet tytöille, että he ovat universumin kiintotähtiä ja vaatineet sitä kympintyttöyttä. Todellisuus sitten onkin märkä turbaani vasten kasvoja ja he ovat loppuun palaneita ennen kuin ovat edes itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä. 

Märkä turbaani? Nyt korkki kiinni!

Vierailija
144/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua hankkia lapsia, mihin muuhun nainen oikeastaan edes tarvitsee miestä? 

Salsatunnille pariksi? Ei oikein tule mitään muutakaan mieleen. 

Monet miehet eivät halua tanssia (eivätkä myöskään kasvattaa lapsia) ja rajaavat siten pois mahdollisuuksiaan parisuhteeseen. 

Vierailija
145/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen biossa on kumpikaan sana, kiltti tai mukava, laitan estoon samantien. Nähty on, miten "kiltti" ja "mukava" on vaan päälle liimattu rooli ja miten ilkeä ihminen on heti sen roolin alla. 

Tai jos mies itse kertoo, että on liian kiltti, ei oikein osaa edes riidellä... Esto. Voi hyvä isä AIKUISIA ihmisiä! Kuka maailmassa kuvittelee, että selviää parisuhteesta, ettei koskaan tule mistään riitaa?!? 

Nämä kiltit on ihan pahimpia, koska he menevät aina sen roolin taakse, eikä heidän sen takia tarvitse koskaan ottaa vastuuta mistään "emmä tarkoittanut, mähän on niiiin kiltti", eikä kehittää parisuhdetaitojaan. 

Mulla ainakin on oletus, että meistä jokainen kohtelee toisiaan normaalisti, eli ystävällisesti, eikä se ole mitään erikseen maininnan ansaitsevaa kiltteyttä. 

Vierailija
146/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse etsi miestä mutta eikö tuo ole ihan loogista että nainen haluaa hauskan ja romanttisen miehen?

Ei suurin osa naisista kyllä mitään rikasta miestä vaadi. Olet yksinkertaisesti ei-kiinnostava mutta pistät sen rahamääräsi piikkiin.

Vierailija
147/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.

Miten olet tullut tähän päätelmään ja mitä pinnallisuus sinulle tarkoittaa?

Koska en kelpaa tavallisen miehenä naisille, nämä naiset ovat hienoja prinsessoja, ovat jotain opettajia maistereita, palkka 4000 e kk, rahaa on aina, on hieno kallis 500 € laukku ja bemari oottaa pihassa, niin en tuommosille kelpaa, olen itse kouluttamaton ja velkaa yli 40 tuhatta ja mulla ei ole rahaa ja juon alkoholia.

Opettaja, maisteri, palkka 4000€, 500€:n laukku ja BMW ovat ihan tavallisten ihmisten tavallisia asioita.

Se, että sinä olet kouluttamaton, velkainen, rahaton juoppo ei tarkoita sitä, että olet tavallinen ihminen.

Miksi haukut minua? En ole rahaton ja juoppo.

Vierailija
148/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse etsi miestä mutta eikö tuo ole ihan loogista että nainen haluaa hauskan ja romanttisen miehen?

Ei suurin osa naisista kyllä mitään rikasta miestä vaadi. Olet yksinkertaisesti ei-kiinnostava mutta pistät sen rahamääräsi piikkiin.

Ei kun pitää ottaa mies joka on huumorintajuton ja kohtelee naista kuin random äijäkaveria. Pitää myös ottaa lihava ja vain sohvalla makaava mies mutta olla tietysti itse naisena hoikka ja urheilullinen. Kaikki muu on liikaa vaadittu.

T. Miesten logiikka 

Vierailija
149/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat luuserilta mun korvaan :D plus kuulostaa siltä että haluat naisen joka menee yli sun tason. Ehkäpä sulle sopis just se porsas tai ihan normaali nainen vain. Oma vikasi että menet joidenkin bimbojen perään. Nyt itket sitten täällä. Yliarvioit oman tasosi mutta ihan normaalia miehelle luulla itsestään liikoja.

Vierailija
150/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saisi juoda alkoholia ei saisi olla velkaa 40 tuhatta?

Vierailija
151/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat luuserilta mun korvaan :D plus kuulostaa siltä että haluat naisen joka menee yli sun tason. Ehkäpä sulle sopis just se porsas tai ihan normaali nainen vain. Oma vikasi että menet joidenkin bimbojen perään. Nyt itket sitten täällä. Yliarvioit oman tasosi mutta ihan normaalia miehelle luulla itsestään liikoja.

Kuka niin on sanonu? En etsi hoikkaa missiä mitä sä oletat? Mulle kelpaa nainen joka juo ja on mahakas tai kouluttamaton lihava.

Vierailija
152/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa juoda ja saa olla velkaa. Allu sä olet ihana ja niin pitkä ja komea. Ja olet vielä töissäkäyväkin. Mä haluan sut!

t. Tiukkoja nahkapöksyjä pitävä nelikymppinen nainen

Vierailija
153/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että sinkkumiehet aina luettelee minkälainen hänen pitäisi (naisten mielestä) olla että saisi naisen mutta sitten kun katsoo pariskuntia niin niitä ihan tavallisia, kaljuja, vatsakkaita, lyhyitä ja rumia miehiä niillä tavallisilla naisilla vaan on. Oisko kuitenkin jotain luotaantyöntävää apssä? Ehkä naisviha ja epätoivoinen pllunpuute? En tiedä. Asenne ylipäätään elämään ja muihin ihmisiin?

Vierailija
154/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että sinkkumiehet aina luettelee minkälainen hänen pitäisi (naisten mielestä) olla että saisi naisen mutta sitten kun katsoo pariskuntia niin niitä ihan tavallisia, kaljuja, vatsakkaita, lyhyitä ja rumia miehiä niillä tavallisilla naisilla vaan on. Oisko kuitenkin jotain luotaantyöntävää apssä? Ehkä naisviha ja epätoivoinen pllunpuute? En tiedä. Asenne ylipäätään elämään ja muihin ihmisiin?

Varmaa se on mussa sit vika kun olen komea ja pitkä 194 cm vakityö ja kaikki luulisi et kelpaisin tavalliselle ees mahakkaalle naiselle kun olen itsekkin mahakas mies ja juon ja on velkaa?

Vierailija
155/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotrissa kehtaavat ainakin kristilliset ja  ruotsidemokraatit väittää, että miehillä ja naisilla on eroja.Toisaalta siellä ajetaan nyt lakia, jossa olisi helppo vaihtaa juridisesti sukupuoltaan. En osaa sanoa, miten usein. Meillähän tämä kai jo on mahdollista.

Vierailija
156/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa juoda ja saa olla velkaa. Allu sä olet ihana ja niin pitkä ja komea. Ja olet vielä töissäkäyväkin. Mä haluan sut!

t. Tiukkoja nahkapöksyjä pitävä nelikymppinen nainen

Oot kyl naurettava pelle

Vierailija
157/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaa se on mussa sit vika kun olen komea ja pitkä 194 cm vakityö ja kaikki luulisi et kelpaisin tavalliselle ees mahakkaalle naiselle kun olen itsekkin mahakas mies ja juon ja on velkaa?

Kyllä sä mulle kelpaat! 

Vierailija
158/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä miksi yrität enää, niin älä yritä. Yksinkertaista.

Vierailija
159/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää varmaa ottaa komea rikas ja koulutettu chad?

Vierailija
160/270 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä mulle kelpaat! 

En saa osumia en mitään vaikka on hyvät kuvat ja tuoreita mitähän sit on vikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi