Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
14.11.2025 |

Oon ihan loppu tähän touhuun. Olen kolmekymppinen mies, tavallinen ja kiltti, en mikään maailmanmiehen prototyyppi mutta kunnollinen kuitenkin. Työ, oma koti, elämä jotakuinkin kasassa. Silti ei mitään saumaa.

Nykyään tuntuu, että naisilla on aivan käsittämättömät odotukset. Jokainen haluaa jonkun tasokkaan miehen, joka on rikas, hyväkroppainen, itsevarma, hauska, romanttinen ja vielä osaa lukea ajatuksia. Jos olet vaan tavallinen, rauhallinen ja kiltti, niin olet näkymätön. Sitten nämä samat naiset ihmettelevät, miksi kaikki miehet on kusipäitä. No ehkä siksi, että niille vain ne kusipäät kelpaa.

Ja sanon suoraan: mä en halua mitään pulleaa naista. Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? Jos mä pidän itseni kunnossa, miksi pitäisi tyytyä johonkin, joka ei tee samaa? Mutta heti kun mies sanoo ääneen, ettei halua ylipainoista naista, niin on pinnallinen. Kun nainen sanoo, ettei halua lyhyttä tai köyhää miestä, se on standardi.

Tuntuu, että tässä pelissä ei voi voittaa. Kiltit miehet jää jalkoihin ja ne, joilla on vähääkään rimaa tai omia toiveita, leimataan paskiaisiksi. En tiedä miksi edes yrittäisin enää.

Kommentit (314)

Vierailija
241/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään 35v biologinen kello sanoo, että joku pitää saada. Jotkut 40+v rummot saati sitten yh:t eivät kelpaa mihinkään.

Yh:t on jo ennenkin kelvanneet, esim. Ap:lla vähän niin ja näin. Tää on tätä naisvihaa täällä. Todellisuudessa yh saa seuraa siinä missä muutkin naiset, kun on vaan normaalin miellyttävä ihminen. Itsehän siinä kyllä joutuu olemaan tarkka, että minkälaisen äijän tuo lastensa elämään.

Vierailija
242/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi juoda?

Siksi, kun humalaiset on pääsääntöisesti rasittavaa seuraa, ei niitä selvin päin kestä. Etsi sellainen nainen, joka tykkää juoda.

En halua juopponaista

No sitten et saa itsekään juoda. Tuollaiset asiat yleensä täytyy olla samalla tasolla ennen kuin suhde voi alkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi. Älä syyttele aiheettomasti niin joku saattaa sinusta kiinnostuakin. 

Vierailija
244/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi juoda?

Siksi, kun humalaiset on pääsääntöisesti rasittavaa seuraa, ei niitä selvin päin kestä. Etsi sellainen nainen, joka tykkää juoda.

En halua juopponaista

Mikset? Sinähän tykkäät juoda? Se ei toimi, että sinä ryyppäät ja nainen ei. Juokaa yhdessä tai olkaa yhdessä juomatta.

Vierailija
245/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mihin sen naisen pitäisi sinussa ihastua ja rakastua? Mikä sinussa saa naisen pöksyt kostumaan ja perhoset lentelemään vatsanpohjassa? Mikä sinussa saa naisen hymyilemään ja nauramaan?

Huumori! Ilman sitä ei pitkälle pötkitä. Ihan sama miltä muuten näytät tai olet töissä, jos sulla ei ole huumoria, et saa naista nauramaan, et naura naisen jutuille, et saa ketään kuin rahalla.

Sitten tulee se kemia, kipinä ja mielenkiinto, jos on tullakseen. Sitä ei kaikkien kanssa vain tule, kun siihen vaikuttaa myös biologia, ei se pitkä mies pelkällä pituudellansa ole seksikäs, tai sillä että on koti ja työpaikka. Miehen tuoksu, ääni, kosketus jne. kaikki vaikuttaa. Ja tietysti pitää olla samanlaiset elämänarvot ja tavoitteet elämässä. Jos sinä haluat lapsia ja nainen ei, tai päinvastoin, jos sinä haluat asua maalla ja nainen kaupungissa, tai päinvastoin jne.

Ymmärrätkö ap, että ei se rakastuminen ole niin yksinkertaista? Monta asiaa pitää loksahtaa kohdalleen kuin palapeli. Ja se ei välttämättä tapahdu kuin 1-2 kertaa elämässä.

Vierailija
246/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai se ole liikaa vaadittu, että toinen pitäisi edes jollain tasolla huolta itsestään? "

Ja taas miehen mielestä vain painon tarkkailu on itsestään huolta pitämistä. Entäs riittävä uni ja hyvä unirytmi, monipuolisesti syöminen ja juominen, rentoutuminen, harrastukset, sopiva liikunta, hampaiden/kynsien/ihon/hygienian hoitaminen, sosiaalinen hyvinvointi ja ystävien tapaaminen, taloudesta ja kodista huolehtiminen jne? Eivätkö ne ole tärkeitä? Vai oliko sittenkin vain se hoikkuus se tärkein asia, ei itsestä huolta pitäminen?

Vierailija
247/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mahdottoman pinnallisia.

No eivät kaikki naiset ole. Ehkä jotkut instababet, mutta eivät he muutenkaan valitsisi jotain inisevää inceliä kumppaniksi.

No mutta nuorempana vielä kelpasin 20-30 v.. 40 v miehenä ei kelpaa enää

Ehkä nuorempana lyhemmätkin suhteet saattoi olla ok tai ei oltu niin tarkkoja, mutta iän karttuessa ihimisistä tulee mukavuudenhaluisempia tai huonot kokemukset opettaneet, ettei esim. se juoppo olekaan hyvä vaihtoehto.Itse olen paljon mieluummin sinkku kuin huonossa suhteessa vain suhteessa olemisen vuoksi.

Allun ikäiset on varattuja. Hän menee baarissa pokaamaan varattua naista eikä yllättäen saa vastakaikua. Sitten syyttää naisia pinnallisiksi.

Vierailija
248/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten nämä samat naiset vain tiktokkaavat pyllytanssia ja odottavat seuraajia ja tykkääjiä eivätkä osaa tehdä edes ruokaa kuin mikrossa, puhutaan rallienglantia eikä tiedetä edes mikä oli Pink Floyd tai Jimi Hendrix. eletään jossain rappiunelmassa ja cheekin paskaa kuunnellen.

ja sitten mennään vieöä pyllytanssia tanssimaan jonnekin prodemarssille propalestiinalippu päällä

Lopeta niitten nuorten naisten instojen seuraaminen, jos se noin ahistaa.Sä voisit olla niiden isä jo.

Vierailija
249/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Sori. Yksikään ei mene siihen miinaan, jossa naiset ja miehet ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan pennut?"

Eli sinulla on ylivoimaista hoitaa asiat jotka lukemattomat sukupolvet ennen sinua ovat onnistuneet hoitamaan? Ja sitten ihmettelet että miksi kukaan nainen ei halua kaltaistasi vastuuta välttelevää vätystä?

Moni isä kyllä tykkää oikeasti viettää aikaa lastensa kanssa ja onkin niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
250/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselta puutu mitään, vaikka hänellä ei olisi miestä. Suomessa naiset ovat korkeammin koulutettuja kuin miehet. Kaikki mahdollisuudet ovat hänelle avoinna. Voi luoda kansainvälistä uraa, yms. Ei mies ole naiselle mikään tavoite.

Tilastojen valossa tyttöjen ja naisten koulumenestys näyttää loistavalta. Koulumenestyksestä huolimatta tytöt päätyvät kuitenkin todennäköisemmin matalapalkkaisiin töihin.

Kun nainen ei hanki lapsia, hän ei päädy matalapalkkaisiin töihin.

Onneksi ei pidä paikkaansa ainakaan Suomessa!

Vierailija
251/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaikkeen ei ole aikaa ja kuten täälläkin naiset ovat ilmoittaneet ettei mies ole heille mikään prioriteetti elämässä, miksi sen naisenkaan pitäisi prioriteetti minulle miehenä olla? Elämä on hyvää, rauhallista ja seesteistä ilman kumppania.  

Ainoastaan seksiä haluavat naiset ovat kiinnostuneita, mutta en etsi pelkästään seksiä.

Ongelmani taitaa olla että viihdyn liian hyvin itseni kanssa, tai sitten en ole vain tavannut yhtään kiinnostavaa naista.

Vierailija
252/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse etsi miestä mutta eikö tuo ole ihan loogista että nainen haluaa hauskan ja romanttisen miehen?

Ei suurin osa naisista kyllä mitään rikasta miestä vaadi. Olet yksinkertaisesti ei-kiinnostava mutta pistät sen rahamääräsi piikkiin.

Ei kun pitää ottaa mies joka on huumorintajuton ja kohtelee naista kuin random äijäkaveria. Pitää myös ottaa lihava ja vain sohvalla makaava mies mutta olla tietysti itse naisena hoikka ja urheilullinen. Kaikki muu on liikaa vaadittu.

T. Miesten logiikka 

Ei kun pitää ottaa kuka tahansa mies, koska tottakai miehen hyvinvointi on tärkeintä maailmassa ja sitä -ja vain sitä- naisten täytyy ajatella tärkeimpänä asiana maailmassa. 

Olet ymmärtänyt väärin.. Ei naisten pidä ottaa ketä tahansa miestä, vaan juuri ja vain ainoastaan minä! Minulle lauma täydellisiä naisia, joista valita paras. Ihan sama vaikka naapurilla tai pomolla tai kellään muulla ei olisi naista, tai hyvä itse asiassa, oisivat kateellisia MINULLE the ultimate pyhälle miehelle. Minäminä minä ja minulle!

Vierailija
253/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkroppainen aktiivisesti urheileva nainen, jolla on hyvä työ, harrastuksia ja varallisuutta. Jos olisin sinkku, minulle olisi silti suuri turn off miehessä, jos hän kelpuuttaa vain timmit naiset, koska olen ollut lihava ennen kuin löysin kuntoiluharrastuksen ja aloin syömään terveellisemmin. Mitä jos vaikka sairastun ja lopetan liikunnan enkä jaksa panostaa ravintoon, ja lihon? Näen tuommoisen miehen sellaisena, että hänen kiinnostuksensa minuun riippuu ulkoisesta seikasta, joka voi muuttua, ja se on minulle riski, johon minua ei kiinnosta sitoutua. Jokaisella on oikeus vaatimuksiinsa, mutta sitten pitää myös olla pahastumatta, jos ne vaatimukset sulkevat ovia elämässä.

Vierailija
254/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle on ehdoton ei miehen tupakointi ja humalahakuinen juominen. Samoin pelaamiseen käytetty velka on iso riski, mutta opinto- tai asuntovelka ei haittaa yhtään.

Mä olen aika hippimäinen, ei mulle olisi pienituloisuus tai työttömyys mikään este, tai vuokralla asuminen tai huono auto jne. Asun itsekin vuokralla ja kulutan vähän. Allun persoona sensijaan on turn off.

Vierailija
255/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen mies sitten kelpaa?

Sellainen, jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa haluaa yhteistä tekemistä. Arvot natsaa yhteen ja on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. 

Muutaman vuoden päästä olet kyllästynyt siihen kun ei se olekaan tarpeeksi jännittävä ja otat eron. 

Vierailija
256/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on kaikista pahin sielä on vaa 4000-5000 € tienaavia ura koulutettuja nirppanokkia nokka pystys kävelee turkis päällä

Älä kuule jaksa. Iso osa nuorista korkeakoulutetuista on nytkin työttömänä. Ei heillä ole mitään isoja tuloja tai hienoja laukkuja.

Vierailija
257/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen nainen ja olen tavannut viimeisten reilun kolmen vuoden aikana 58 miestä. Heistä n. 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen.

Vierailija
258/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut, että jos pääsee juttelemaan omanikäisen, "omantasoisen" sinkkunaisen kanssa face-to-face, ts. treffeille ja / tai tapaamaan ja juttelemaan muuten ns. neutraalissa paikassa (ei töissä, ei missään paikassa, jossa nainen kokee itsensä turvattomaksi), niin jos mies osaa näyttää asiallisesti oman kiinnostuksensa naista kohtaan, niin onnistumisprosentti on aika iso.

Jos mies osaisi kohdata naisen: kuunnella, olla kiinnostunut (ilman p***nkiiltoa silmissä), olla kohtelias ja ystävällinen, katsoa silmiin jne. niin aika moni nainen haluaisi tavata uudelleen.

Olen vahvasti vakuuttunut siitä, että moni sinkkunainen haluaisi miestä, joka haluaisi rakentaa yhteyden häneen. Huomioida häntä, olla kiinnostunut, kuunteleva, empaattinen. Harva mies haluaa tai viitsii rakentaa yhteyttä naiseen. Miehet elävät harhaluulossa, että pinnallinen juttelu, sosiaalinen rupattelu, riittäisi. Ei se riitä.

Mutta uskon, että miehistä

jep. Toisesta ketjusta: Haluatko kiinnostaa naisia? Tarvitset vain kaksi ominaisuutta.

1. Ole kiinnostava

2. Ole kiinnostunut 

Vierailija
259/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat monesti liika tunnollisia ja palavat loppuun.

Vierailija
260/314 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainahan mua haukutaan t allu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä