Aiotko ostaa hernejauheliha sekoitusta
Kommentit (46)
Kätevää. Riittää että paistaa jauhelihan ja sipulin, heittää lihat kattilaan, vettä ja antaa kiehua. Hernekeitto on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuote. Helppo tapa vähentää lihaa ruokavaliossa.
En ole vähentämässä lihan kulutusta.
Varmasti en osta tuota sotkua. Ostan nautaa tai sikanautaa.
En aio. En ole koskaan tehnyt ruokaa, missä sekoittaisin jauhelihaa ja herneitä keskenään. Hernekeittoonkin laitan joko palvikinkkua tai pekonia. Chili con carneen yms laitan aina papuja enkä herneitä. Joten en usko, että mulla on käyttöä tuolle valmisteelle.
Mieluummin söisin vaikka rusakkoa tai fasaania ellei olisi muuta lihaa saatavilla.
Aion kerran ainakin kokeilla. Toivottavasti on halvempaa reilusti. Olen jo kauan laittanut jahelihan soijarouhetta, mausteitten ja paistetun sipulin kanssa eipä eroa paljon huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen herneistä ja jauhelihasta ruokaa, sen nimi on hernekeitto.
jep vielä porkkanaa kuullotettu zipulaaa mustapippuria ja yrttejä oman maun mukkaan..siinä suhteessa kavalkaadia riittää..jotkut kuten minä saatan laittaa chiliä ja kurkumaa..jo terveyden vuoksikin..niissä on voimaa..kyntelin on sanottu estävän suolistokaasuja jos pieruja pelkää..
Fenkoli estää ilmavaivoja ja tehoaa haudukkeena niihin.
En todellakaan. Täyttä roskaa ja idiootin keksintö.
Miksei sekoiteta punajuurta ja jauhelihaa, olisi valmiiksi Lindströmin pihvien ainekset. No vitsi....ja en osta tuota lihaherne jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sekoiteta punajuurta ja jauhelihaa, olisi valmiiksi Lindströmin pihvien ainekset. No vitsi....ja en osta tuota lihaherne jotain.
Tuossa nyt sentään olisi jotain järkeäkin eli jauheliha+punajuuri.
Mitähän tuo sotku todella on? Prosessoitua paskaa tuo on. Ostakaa liha lihana ja herneet herneinä. Hyi, jättäkää hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep vielä porkkanaa kuullotettu zipulaaa mustapippuria ja yrttejä oman maun mukkaan..siinä suhteessa kavalkaadia riittää..jotkut kuten minä saatan laittaa chiliä ja kurkumaa..jo terveyden vuoksikin..niissä on voimaa..kyntelin on sanottu estävän suolistokaasuja jos pieruja pelkää..
kiitoksia yläpeukutuksesta..olette asian ytimessä..jihhaa ai yhden alapeukutuksekin..tosin en ymmärrä minkä vuoksi joltakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fenkoli estää ilmavaivoja ja tehoaa haudukkeena niihin.
otan mielelläni neuvoja ja reseptejä vastaan..tosin en niitä pierujakaan pelkää..jostain vain luin että kynteli oli myöskin hyvä.. käytän timjamii joskus ehkä rosmariinii ja meiraamii..kirveliikin on tullu käytettyä..
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella luulin kyse olevan jotenkin vaikeasta tavasta kirjoittaa ärtsåppa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lisätä kasviksia niin eikö voisi ostaa paketin jauhelihaa ja ihan itse lisätä ne kasvikset? Jotekin veikkaan, että tulee halvemmaksi ostaa herneitä ja lihaa erikseen kuin tuota jauhehernelihaa.
Minusta herneet ovat hyviä ja lisään niitä usein puoli pussillista jauheliharuokiin. En tajua ollenkaan, miksi iloiset vihreät herneet pitäisi piilottaa ruskeaan jauhelihaan.
Oalstamiehet valittavat aina että pavut saavat aikaan heidän vatsassa jotain prosesseja.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten taisi olla joku porkkana -jauhelihasekoitus? En ostanut sitä, enkä aio ostaa tätäkään.
Ostan vain laatulihaa ja sekoita itse kasvikset joukkoon.
Jep.
Voisin arvella, että jos lähdetään avaamaan prosessointiastetta, jauheliha + kasvikset erikseen lisättyinä ovat varmasti luomumpaa kuin tuommoinen valmis sotku. Ja ihan taatusti iloisemman värinen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tuote. Helppo tapa vähentää lihaa ruokavaliossa.
Minä tiedän kyllä helpomman: jätä liha ostamatta kokonaan. Tai osta 400 gramman paketti 700 gramman paketin asemasta, ja sotke joukkoon pieni pussi HMP:tä. Tulee paljon iloisemman näköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kyllä usko tätä, mutta pistin tuon soimaan pahaa aavistamatta soimaan. Ja kun maha on ollut koko illan vähän kuralla niin meinasi oikeasti päästä huonot housuun kun räjähdin nauramaan! Prööt prööt prööt!
Vierailija kirjoitti:
Mikä lie mahtaa hinta olla. Jotenkin veikkaan, ettei ole halvempaa kuin tavallinen vähärasvainen jauheliha, vaikka herne/herneproteiini kaiken järjen mukaan on paljon halvempaa kuin naudan liha.
Prosessoidut ruoat ovat kalliita. Ja prosessoinnin jälkeen luultavasti yhtä terveellisiä kuin vaikkapa omena omenalimussa.
Ja yhtä helppo tapa vähentää rahaa tilillä.