Aiotko ostaa hernejauheliha sekoitusta
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt jo yli 70v jauhelihan kasviksilla höystettynä, sillä jo lapsuudessa jauheliha jatkettiin sienillä, porkkanaraasteella, punajuurella ja nyt omassa perheessä on samoin. Esim. punajuuripullat ovat paljon maukkaampia, kuin jos ne olisi pelkästään jauhelihasta tehty. Ja varmasti tulee ostamaan myös sekotetta kaupasta.
Tarkoitatko Lindströminpihvejä? Enpä ole niitä maistanut enää vuosiin.
Mikä eläin se semmonen on? Sika joka vetänyt herneen nenään?
Just mietin yksi päivä sitä porkkana-jauhelihaa, jota isoon ääneen markkinoitiin vuosia sitten. Että ei ole siitä pitkään aikaan huudeltu. En kyllä ikinä ostanut, kun taisi olla possun jauhelihaa porkkanalla jatkettuna. Tein itse eilen jauhelihakastikkeen tavallisesta naudan jauhelihasta ja laitoin kastikkeeseen kyllä pussillisen sitä valmista porkkanaraastetta.
Pierettää. En osta. Ostan palan paistia ja jauhan sen kotona jauhelihaksi, jos tarvitsen jauhelihaa😉
en koska on kihti ja herneitä ei pitäisi syödä silloin.
En aio ostaa mitään tuommoisya sotkua, syön ruoholla kasvatettua naudanlihaa.
Tuleeko siitä hernekeittoa vain lisäämällä vettä ja kiehauttamalla?
Suomihan lisää toukkia ja heinäsirkkoja ruokiin, löytyykö niitä nyt myös jauhelihasta?
Todellaki hölmö idea. Voin itse lisätä jauhelihaan omituisia mössöjä jos haluan. Jauhelia on jauhettua lihaa eikä mitään korvijesuttua.
Vierailija kirjoitti:
riippuu hinnasta. Jos on hyllyn halvin, ostan varmasti. Nykyisin lisään jauhelihaan pussillisen keittojuureksia pakettia kohti.
Kun halvalla saa, niin syö vaikka mitä sontaa :D
Vierailija kirjoitti:
Teen herneistä ja jauhelihasta ruokaa, sen nimi on hernekeitto.
Jauhelihaa hernekeittoon?? Toi on pyhäinhäväistys
Pitääpä kokeilla, olisihan se vähän kevyempää.
En aio, mutta vahingossa olen ostanut. Se oli pakattu pihvin muotoon ja vasta kotona huomasin sen sisältävän hernettä. Ja niissä voi olla myös perunaa, joka kuuluu kyllä perinteiseen jauhemaksa- ja sienipihviin.