Rupesi mietityttamaan raskauden mahdollisuus kun toisessa ketjussa kysyin nannien arkuudesta, voiko ehkaisykapselista huolimatta tulla raskaaksi jos yhdynta on tapahtunut n viikko
ennen uuden ehkäisykapselin laittoa sekä pari päivää uuden kapselin laiton jälkeen, kapseli siis vanheni ja siksi vaihdettiin, eikös niissä nyt ole aika pitkä vaikutusaika senkin jälkeen kun papereiden mukaan on mennyt vanhaksi? n kk ennen vaihtoa alkoi tuhruvuotoa tulla parinviikon välein johon terveydenhoitaja totesi vain että on varmaan mennyt vanhaksi kai. onko siis jokin mahdollisuus että olisin raskaana?
muuten kapselinoloaikana menkat tulleet kerran kuukaudessa normaaleina, vain kk ennen tuli tosi usein tuota tuhruvuotoa, kapselin laiton jälkeen ollut vain tuhruvuotoa kerran, sekin aivan heti kapselin laiton jälkeen, pikkuhousunsuojalla selvisin. kapseli laitettiin maaliskuun puolessa välissä
kiva jos joku viitsisi vastata ketä asiasta jotain tietäisi.
Kommentit (4)
selviää. Mitä joidenkin spekulointi asiaasi auttaa?
tiedän, että sisälläsi kasvaa elämä.
T:Näkijä
jos joku osaisi vastata