Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupesi mietityttamaan raskauden mahdollisuus kun toisessa ketjussa kysyin nannien arkuudesta, voiko ehkaisykapselista huolimatta tulla raskaaksi jos yhdynta on tapahtunut n viikko

Vierailija
17.04.2007 |

ennen uuden ehkäisykapselin laittoa sekä pari päivää uuden kapselin laiton jälkeen, kapseli siis vanheni ja siksi vaihdettiin, eikös niissä nyt ole aika pitkä vaikutusaika senkin jälkeen kun papereiden mukaan on mennyt vanhaksi? n kk ennen vaihtoa alkoi tuhruvuotoa tulla parinviikon välein johon terveydenhoitaja totesi vain että on varmaan mennyt vanhaksi kai. onko siis jokin mahdollisuus että olisin raskaana?



muuten kapselinoloaikana menkat tulleet kerran kuukaudessa normaaleina, vain kk ennen tuli tosi usein tuota tuhruvuotoa, kapselin laiton jälkeen ollut vain tuhruvuotoa kerran, sekin aivan heti kapselin laiton jälkeen, pikkuhousunsuojalla selvisin. kapseli laitettiin maaliskuun puolessa välissä



kiva jos joku viitsisi vastata ketä asiasta jotain tietäisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku osaisi vastata

Vierailija
2/4 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selviää. Mitä joidenkin spekulointi asiaasi auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenrauhan antaa?

Vierailija
4/4 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että sisälläsi kasvaa elämä.

T:Näkijä