Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä eroa on broilerin paisti- ja filesuikaleilla, kumpi ns. parempaa tavaraa? mielipiteesi?
07.05.2007 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan sisäfilee paljon parempaa, kuin joku paistiliha, mitä saa kypsyttää vaikka kuinka kauan uunissa.
Alue: Aihe vapaa
Ja huomattavasti kalliimpaa.