Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastustat prostituutiota?

Vierailija
13.11.2025 |

Miksi vastustat?

Kerrataan ensin faktat asiasta:

- Täysi-ikäinen ihminen saa päättää omasta kehostaan.

- Laillinen elinkeino kuten esim. hieroja tai fyssari.

- Voi valita omat työajat ja lomat.

- Työllistää hyvin ja voi tienata enemmän kuin lääkärit, DI:t yms

- Ei tarvitse käydä kouluja mikä säästää yhteiskunnan verorahoja.

- Ei tarvitse ottaa opintolainaa.

- Työosaaminen hyödynnettävissä myös ulkomailla.

- Työ on palveluammatti, joka ei juurikaan vaadi investointeja, joten kynnys alalle tuloon on matala.

Alalla on ikäviäkin ilmiöitä, kuten väkivallan uhka, mutta toisaalta uhka on olemassa myös muissa ammateissa kuten vartijoilla ja poliiseilla, jotka kohtaavat uhkaavia asiakkaita.

Kommentit (221)

Vierailija
141/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei ole vielä rikki, kun aloittaa tuon uran, hän päätyy hyvin todenäköisesti mt-ongelmaiseksi tai muuten rikkinäiseksi. Lisäksi on aina tartuntojen, raskauden ja väkivallan riski. Lisäksi, vaikka ap nyt tätä yrittää tyrkyttää naislle työksi, hän kuitenkin halveksii h*oria eikä ikinä alkaisi seurustella sellaisen kanssa.

Eroaa miten yhdenyön sankarittarista, joilla "body count" hipoo taivaita?

Ai että miten seksi eroaa oman kehon myymisestä rahalla jonkun toisen, todennäköisesti vastenmielisen, ihmisen käytettäväksi? Jaa-a, aika yksinkertainen täytyy olla jos ei sitä ymmärrä. Mutta kokeilepa itse, ehkä se selventää mikä siinä on erona. Tarjoat ruumiinaukkojasi vuokralle tuntihintaan. Muutaman kerran jälkeen olet jo paljon viisaampi.

Vierailija
142/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka vastustavat naisten vapautta tehdä vapaaehtoisesti omasta tahdosta sek sityötä. Se on kateus, huono itsetunto. Tietävät, että oma mies himoitsee hoikkaa treenattua naista joka on ystävällinen, fiksu ja kohtelias. Ei raivoavaa röllykkäjustiinaa joka valittaa 24/7 kotona. Pelko että miesten huomio on pois itseltä. Totuus.

Jos ei ole mitään pelättävää, ei voisi vähempää kiinnostaa miten muut naiset tienaavat palkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän miehiä ei haittaa yhtään, jos puoliso haluaa vaihtaa alaa ja ryhtyy prostituoiduksi. Ensin voi vaikka olla työharjoittelussa ja tarjota ilmaisseksiä miehen kaveripiirille, niin saa selväksi, haluaako tehdä sitä työkseen.

Ei tietenkään. Markkinointipäällikkönä otan päältä 80 prossan siivun.

Vierailija
144/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei ole vielä rikki, kun aloittaa tuon uran, hän päätyy hyvin todenäköisesti mt-ongelmaiseksi tai muuten rikkinäiseksi. Lisäksi on aina tartuntojen, raskauden ja väkivallan riski. Lisäksi, vaikka ap nyt tätä yrittää tyrkyttää naislle työksi, hän kuitenkin halveksii h*oria eikä ikinä alkaisi seurustella sellaisen kanssa.

He valitsevat kumppaneikseen itseään tavalla tai toisella miellyttäviä yksilöitä eivätkä tee sitä perustarpeidensa tyydyttämiseksi. Ellei laske huomiota ja sosiaalista hyväksyntää perustarpeeksi. Ruuan tai suojan saaminen seksiä vastaan on yteiskinnan häpeä. Iso osa näistä naisista on esim. Opiskelijoita, joilla ei yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja muuta kuin velkaorjuus tai myydä itseään. T

Suomessa äärimmäisen harva - jos lopulta yhtään kukaan - myy itseään pakon edestä, ellei siten joku rikollisesti siihen pakota. Mene jonnekin "Petteri Orpo ja Saksikäsi-Purra"-ketjuun öyhöttämään.

Vierailija
145/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, jos kyseessä on itsenäinen yrittäjä eikä paritettava. Seksityöntekijää (onlyfans mukaanlukien) en tosin kumppaniksi huolisi, mutta se nyt on eri asia. 

Miksi et huolisi kumppaniksi seksityöläistä? Sehän on vaan itsenäinen yrittäjä kuten edellä sanoit. 

Itse ainakin kunnioitan enemmän seksistä rahaa ottavia naisia kuin itseään ilmaiseksi jakelevia.

eri

No tietysti, onhan se hirmuista jos nainen ihan itse saa päättää milloin haluaa seksiä ja kenen kanssa ja kuinka usein.  Parempi pitää naisten seksuaalisuus vaan miesten määräysvallassa ja säilyttää nainen miesten käyttöesin

Miesten ymmärryskyky palstalla on pelottavan heikko. 

Eihän se seksityöläinen pääse valitsemaan asiakkaitaan, hän valitsee ne vähiten sekopäiset ja maksukykyiset asiakkaat siitä joukosta joka hänen palvelujaan hakee. 

Ei hän valitse itse toivomiaan seksikumppaneita asiakkaista. Miten mies ei tätä tajua... huoh. 

Vierailija
146/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se kotimainen prostituoitukin päättää: milloin, kenen kanssa, mitä ja kuinka usein. Ja päälle mikä on hinta. 

Te miesvihaaja-kiihkofeministit olette kyllä täysin oman lajinne ihmisiä. Viis muiden - edes kritiikin kohteina olevien ammatinharjoittajien - omista mielipiteistä, teidän jyrkkä irrationaalinen vihantäytteinen öyhötyksenne on totuus, jota kaikkien muidenkin on noudatettava. Jotain henkistä vajetta se kai sitten paikkaa ja helpotuksen suo.

Suomessa pääsevät ääneen ne "ammatinharjoittajat" joilla on aina vain ihania ja hyviä kokemuksia, eli ne etuoikeutetuimmat, kuten nyt tällaisissa jutuissa aina. Pelkästään heitä kuuntelemalla vääristyy kuva koko alasta ja voi päätyä kuvittelemaan että prostituution vastustaminen johtuu jostain täysin irrationaalisesta vihantäytteisyydestä. Kyllä minusta tässä pitää ottaa huomioon nekin jotka eivät pääse valtamedioihin kertomaan tarinaansa.

Vierailija
147/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse olen myynyt aikanaan itseäni opiskellessa. En ole ikinä harrastanut yhdenyön juttuja enkä irtosuhteita, koska kunnioitan itseäni etten anna kehoani ilmaiseksi. Asiakkaat saat valita itse ulkonäön perusteella vaikkapa, joten ei tarvitse harrastaa seksiä jonkun peräkammarin Pertin kanssa jos ei kiinnosta.

Nykyään teen ihan oman alantöitä miesvaltaisella alalla tutkijana ja perus

Hyvä tarina, ken uskoo. Kirjoita stoorisi Ilta-Sanomiin, menee Extraan. 

Vierailija
148/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastaan tai puolesta, mutta rikollisuus ja veronkierto ovat bisneksessä vakavia ongelmia. Eikä surkea, ylihinnoiteltu seksi yksinäisyyttä poista.

Ei sieltä nyt yksinäisyyden poistoa varmaan pääasiassa haeta. 

Ja rikollisuus ja veronkierto ovat ongelmia siksi, että täysin avoimesti ja laillisesti toimiminen on ongelmallista, johtuen esimerkiksi siitä, että vaikkapa tilan vuokraaminen prostituutioon katsotaan helposti veronkierroksi. Täysin itse huonolla politiikalla aiheutettu ongelma. Niinhän se vaikkapa kieltolain aikaan oli alkoholibisneksen rikollisuuskin ongelma, joka johtui surkeasta politiikasta.

Vierailija
149/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo indikaattori. Suosittelisitko ko. uraa tyttärellesi, pojallesi, äidillesi, isälleni, mummollesi, veljellesi tai sisarellesi, lapsenlapsellesi? 

Miksi et?

Tai menisikö itse seksitöihin?

Kukaan ei tiedä varmasti sanoa lukumääriä, mutta tutkijoiden arviona on, että Suomalaisia joskus seksiä myyneitä saattaa olla jopa kymmeniä tuhansia. 

Jopa nykyiset suomalaiset poliitikot avoimesti myöntää myyneensä itseään. Ja jos lasketaan ne kaikki missä seksillä on ostettu tutulta jonka kanssa harrastetaan seksiä tai seurustelu kumppanilta tai tapailu kumppaniltatai vaikka vakiintuneelta puolisolta jotain asioita tai palveluita mikä tosiasiallisesti on myös seksin myymistä niin todellinen luku on jossain sadoissa tuhansissa ellei jopa miljoonissa.

Seksissä kun lähes aina on joku maksu varsinkin miehille. Oli kyseessä huomiointi, lahjominen, treffien järjestäminen, juomien ostaminen baarissa tai suora raha mutta lähes aina nainen vaatii jonkun maksun että suostuu seksiin miehen kanssa. Ehkä yksi kymmenestä miljoonasta naisesta on aidosti ilmqinen joka ei vaadi minkääänlqista maksua että suostuu seksiin miehen kanssa

Vierailija
150/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seksityöläinen pääse valitsemaan asiakkaitaan, hän valitsee ne vähiten sekopäiset ja maksukykyiset asiakkaat siitä joukosta joka hänen palvelujaan hakee. 

Ei hän valitse itse toivomiaan seksikumppaneita asiakkaista. Miten mies ei tätä tajua... huoh. 

Älä koskaan aliarvoi miesten ymmärrystä ja pahantahtoisuutta. 

Kyllä he ymmärtävät oikein hyvin että seksinostajista ylivoimaisesti suurin osa on vastenmielisiä. Heitä vai vain yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa, heille kuuluu omasta mielestään oikeus käyttää naista hyväkseen.

Vierailija
151/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miten seksi eroaa oman kehon myymisestä rahalla jonkun toisen, todennäköisesti vastenmielisen, ihmisen käytettäväksi? Jaa-a, aika yksinkertainen täytyy olla jos ei sitä ymmärrä. Mutta kokeilepa itse, ehkä se selventää mikä siinä on erona. Tarjoat ruumiinaukkojasi vuokralle tuntihintaan. Muutaman kerran jälkeen olet jo paljon viisaampi.

Öyh öyh öyh öyh. Menisit jonnekin kiihkofeministien ja muiden tärähtäneiden keskustelupalstoille sylkemään vihaasi. Alkeellistakin alkeellisempi ihmistuntemuksesi on kuin jonkun keskenkasvuisen teinin tasoa, ja se on jo paljon sanottu näin omista lätökohdistani.

Vierailija
152/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, jos kyseessä on itsenäinen yrittäjä eikä paritettava. Seksityöntekijää (onlyfans mukaanlukien) en tosin kumppaniksi huolisi, mutta se nyt on eri asia. 

Miksi et huolisi kumppaniksi seksityöläistä? Sehän on vaan itsenäinen yrittäjä kuten edellä sanoit. 

Itse ainakin kunnioitan enemmän seksistä rahaa ottavia naisia kuin itseään ilmaiseksi jakelevia.

eri

Ahaa. Et sitten varmaan kunnioita itseäsi yhtään, koska jakelet ilmaiseksi.. vieläpä maksat seksistä.

Se on vaan myyjän markkinat. Itse en ole koskaan maksanut seksistä, mutta en kuitenkaan tuomitse ihmisiä, jotka molemminpuoli

Nyt on hauskaa. Kun mies ei maksa seksistä, hän on ihmeellinen ihana ihminen. Kun nainen ei maksa seksistä, hän on hoora joka jakelee kaikille. 

Miesten "logiikkaa". 

Vierailija
153/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan aliarvoi miesten ymmärrystä ja pahantahtoisuutta. 

Kyllä he ymmärtävät oikein hyvin että seksinostajista ylivoimaisesti suurin osa on vastenmielisiä. Heitä vai vain yksinkertaisesti voisi vähempää kiinnostaa, heille kuuluu omasta mielestään oikeus käyttää naista hyväkseen.

Kuuntelisit sitä mitä prostituoidut itse kertovat, äläkä huutele heidän suullaan kuin heikkopäinen. He eivät sinua vouhottajaa taatusti omaksi äänitorveksensa halua.

Vierailija
154/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse olen myynyt aikanaan itseäni opiskellessa. En ole ikinä harrastanut yhdenyön juttuja enkä irtosuhteita, koska kunnioitan itseäni etten anna kehoani ilmaiseksi. Asiakkaat saat valita itse ulkonäön perusteella vaikkapa, joten ei tarvitse harrastaa seksiä jonkun peräkammarin Pertin kanssa jos ei kiinnosta.

Nykyään teen ihan oman a

Joka kerta oli mahdollista valita asukkaat. Suurin osa lähetti itsestään kuvan kun pyysin sitä ilmoituksessa. Ja tiedän, että se ottaa muille naisille koville. Mieheni muuten myös tietää tästä opiskeluajan rahansaantikeinosta.

Vierailija
155/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan asiakkaat

Vierailija
156/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se kotimainen prostituoitukin päättää: milloin, kenen kanssa, mitä ja kuinka usein. Ja päälle mikä on hinta. 

Te miesvihaaja-kiihkofeministit olette kyllä täysin oman lajinne ihmisiä. Viis muiden - edes kritiikin kohteina olevien ammatinharjoittajien - omista mielipiteistä, teidän jyrkkä irrationaalinen vihantäytteinen öyhötyksenne on totuus, jota kaikkien muidenkin on noudatettava. Jotain henkistä vajetta se kai sitten paikkaa ja helpotuksen suo.

Suomessa pääsevät ääneen ne "ammatinharjoittajat" joilla on aina vain ihania ja hyviä kokemuksia, eli ne etuoikeutetuimmat, kuten nyt tällaisissa jutuissa aina. Pelkästään heitä kuuntelemalla vääristyy kuva koko alasta ja voi päätyä kuvittelemaan että prostituution vastustaminen johtuu jostain täysin irrationaalisesta vihantäytteisyydestä. Kyllä minusta tässä pitää ottaa hu

Nekin kotimaiset eliittiprostituoidut, jotka alaa hehkuttavat, kaunistelevat usein kokemuksiaan. On vaikea myöntää edes itselleen, miten pa ss kaa hommaa se on. Iljettävää, raskasta, turvatonta. Työtä on vaikea tehdä ihan täysin selvin päin, alkoholia, lääkkeitä ja huumeita kuluu, että pystyy siihen päivästä toiseen. Arvet jää aina, vaikka kuinka voi näyttää pintapuolisesti  hyvältä.

Vierailija
157/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään teen ihan oman alantöitä miesvaltaisella alalla tutkijana ja perus

Jaa. Itse harrastin nuorena sekä yhden yön juttuja, mutta kokeellisesti myös muutaman kerran maksullista seksiä. 

Ensimmäinen tapa oli ylivoimaisesti parempaa, itseään kunnioittavampaa, nautittavampaa ja tyydyttävämpää. Itseni ikäisten kauniitten, hauskojen, fiksujen ja komeitten kavereitten kanssa. 

Jälkimmäinen. Ilman sen kummempaa kosiskelua tai flirttailua, vähän vanhempien, kuitenkin ihan siistien ja asiallisten miesten kanssa ei todellakaan vetänyt seksuaalisessa mielessä edellisiin. Jätin nämä kokeilut parin kolmen kerran jälkeen. 

Miesvaltaisella  alalla minäkin, kolmen poikalapsen onnellinen äiti

Vierailija
158/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ahaa. Et sitten varmaan kunnioita itseäsi yhtään, koska jakelet ilmaiseksi.. vieläpä maksat seksistä.

Se on vaan myyjän markkinat. Itse en ole koskaan maksanut seksistä, mutta

Nyt on hauskaa. Kun mies ei maksa seksistä, hän on ihmeellinen ihana ihminen. Kun nainen ei maksa seksistä, hän on hoora joka jakelee kaikille. 

Miesten "logiikkaa". 

Sinulla on nyt lukutaidossa jotain pahasti vialla jos kuvittelet että kirjoitin jotain tuollaista. Kohtuullisen mustavalkoista ja harhaista on tulkintasi. Terapia voisi auttaa?

Vierailija
159/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän miehiä ei haittaa yhtään, jos puoliso haluaa vaihtaa alaa ja ryhtyy prostituoiduksi. Ensin voi vaikka olla työharjoittelussa ja tarjota ilmaisseksiä miehen kaveripiirille, niin saa selväksi, haluaako tehdä sitä työkseen.

Ei tietenkään. Markkinointipäällikkönä otan päältä 80 prossan siivun.

Miehillä näyttää olevan hyväksikäyttö aina mielessä.

Vierailija
160/221 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparat, ällöttäviä asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan