IL: Timo Vornanen soitti 112, kritisoi nyt hätäkeskusta Lue kännipuhelu sanasta sanaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea655649-14bb-44b1-835e-01b9213d8…
Täytyy kyllä sanoa, että hätäkeskuspäivystäjä on ollut aika pitkäpinnainen, kun on jaksanut Vornasen kännistä mölinää noin pitkään kuunnella.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma. Kun ei ole viisas, pitäisi ymmärtää olla kokonaan juomatta.
VIINI on viisasten juoma. Viina on persujen.
Persuillakin on oma viininsä. Se on la sol.
Mun mielestä häken ei olisi edes tarvinnut lähettää koko partiota koska Vornanen ei pystynyt osoittamaan mikä se uhka oli.
Sanakirjassa sanan "nolo" kohdalla on Vornasen kuva.
Voinko minäkin vaan tilata poliisipartion paikalle, jos mulla on ehkä tarvetta sille? Toisekseen hän sanoo, ettei se partio koskaan tullut... kyllä mun mielestä vartin vaste on ihan pätevä aika saapua ei kiireelliselle tehtävälle.
Onko Vornasella nuossut pissapäähän? Miksi hän kuvittelee olevansa muita ylempänä? Luuliko, että tilaamansa poliisipartio toimii sitten hänen hyväkseen. Ikään kuin poliisi poliisille jutustelua ja vieraan vallan järjestäynyt rikollisuus laitetaan purkkiin.
Yritti tilata partiota kuin poliisipuhelimesta. Idiootti ei tajua ollenkaan omaa todellista asemaansa tilanteessa. Ei hän siinä mikään poliisi ole vahvistuksia pyytämässä, vaan juoppo, joka on törttöillyt juottolan edessä. Luulis hei aikoinaan poliisina niitä nähneen!!
Säälittäviä nuo Vornasen selitykset, samalla logiikalla myös metsästäjät ja armeijan henkilökunta voisi viedä aseen esim ravintolaan. Olisi mukava nähdä kuinka kauan metsästäjä saisi olla haulikko selässään baaritiskillä.
Onko vieläkään uskallettu kertoa että keitä Vornanen ampui oli etnistä vähemmistöä?
Tollasta se on häken kanssa. Ennen kun soittaa pitää miettiä miten perustelee avun tarpeensa ja miten torpataan häken kyseenalaistus.
Muutenkin turha tätä on paisutella. Vornasella oli ase mutta ravintoloissa on muutenkin aseita. 99.99% luvattomia. Vornasen ase varmaan ainoa luvallinen. Kukaan ei kuollut ja keneenkään ei luoti osunut. Ei edes yritetty. Ketjun etusivulla on epäilyttävää peukutustoimintaa.
^Epäilyttävästä peukutustoiminnasta en tiedä, mutta ketjusta on poistunut ehkä kolmen sivun edestä viestejä täysin mielivaltaisen oloisesti.
En ole kyllä ennen kuullut että häkestä TILATAAN partio.