IL: Timo Vornanen soitti 112, kritisoi nyt hätäkeskusta Lue kännipuhelu sanasta sanaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea655649-14bb-44b1-835e-01b9213d8…
Täytyy kyllä sanoa, että hätäkeskuspäivystäjä on ollut aika pitkäpinnainen, kun on jaksanut Vornasen kännistä mölinää noin pitkään kuunnella.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen väitti (oikeuden mukaan perättömästi), että se toinen mies olisi osallisena järjestäytyneessä rikollisuudessa, mutta oli itse ainut, joka kantoi rikollisten suosimaa pientä käsiasetta, jolle ei ole mitään legitiimiä käyttöä.
Ase oli laillinen.
Muttei sitä silti olisi käsittääkseni saanut eduskuntaan viedä?
Mitä varten Vornanen ylipäätään otti aseen mukaansa kotoaan Joensuusta kun tuli eduskuntaan ? Tähän voisi vastata. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Kalliiksi tulee veronmaksajille tämä perussuomalainen karaoke-ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vornanen väitti (oikeuden mukaan perättömästi), että se toinen mies olisi osallisena järjestäytyneessä rikollisuudessa, mutta oli itse ainut, joka kantoi rikollisten suosimaa pientä käsiasetta, jolle ei ole mitään legitiimiä käyttöä.
Ase oli laillinen.
Mutta aseen kantja rikollinen kun yleiselle paikalle tulee ladattu pistooli taskussa. Monellakin on laillisia aseita mutta laki kieltää niiden hallupidon yleisellä paikalla, Sen Von anen tiesi helvetin hyvin. 👿
Höpö höpö. Ei Vornan pyssy mikään metsästysase ole.
Mitä helvettiä, eihän tota juttua pysty edes lukemaan kun vaatii jotain maksua että estää evästeet. Kuka järkevä ihminen hyväksyy yhtään mitään evästeitä siksi että saa lukea lehteä! Ei siis tarvitse näköjään enää ikinä klikata ainoatakaan Iltalehden linkkiä. Boikottiin koko lehti.
Vornasta mietityttää, että kuinka olisi käynyt jos hänen tilaamansa poliisipartio olisi tullut nopeammin. Minua mietityttää, että kuinka olisi käynyt, jos Vornanen olisi tajunnut tilata taksin poliisipartion sijaan? Niin muut laskuhumalassa olevat kansalaiset tekevät, kun baari-illan aikana alkaa joku kiukuttaa.
Vornaselle lähetin nilkkaan ja partio valmiiksi perään aina ryyppyiltoina.
Hän näyttää olevan alamaailman vihatuin mies. Mitä lie tehnyt heille siellä Savossa.
Viina on viisasten juoma. Kun ei ole viisas, pitäisi ymmärtää olla kokonaan juomatta.
Vornasella mahtavan persumaista vastuunkantoa omasta kännisekoilusta. Vielä monta kuukautta tapahtuman jälkeenkin ihan selvinpäin (toivottavasti) kehtaa uhriutua ja syyttää Häken päivystäjää siitä, että hän ympäripäissään päätti alkaa räiskimään aseellaan ihmisjoukon keskellä. En voi alkuunkaan ymmärtää persupoliisin logiikkaa tässä syyttelyssään.
Vaimo nalkutti minulle. Soitin hätäkeskukseen ja pyysin lähettämään partion. Tulivat vasta sitten, kun olin lyönyt vaimoani. En olisi tätä tehnyt, jos olisivat tulleet aikaisemmin. Eli se on poliisin syy, että löin vaimoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavintahan tässä on se tosiasia, että jos se partio olisi oikeasti tullut heti, niin ampumista tuskin olisi ehtinyt tapahtua. Sen sijaan HÄKE vain viisasteli ja vetkutteli. Näinhän tämä asia on, sanokaa mitä sanotte. Mahtoi HÄKE:n päivystyksessä käydä kylmät väreet kun saivat tietää seuraavassa puhelussa, että nyt siellä sitten aseella ammuttiin.
Syyllisyyksiin en ota kantaa. Olin kuitenkin siinä uskossa, että HÄKE lähtökohtaisesti suhtautuu kaikkiin hätäpuheluihin vakavasti, riippumatta siitä onko soittaja kännissä vai ei. Känni itse asiassa on suurempi syy huolestua.
Surkuhupaisintahan tässä on se, että mottipääpersu ihan tosissaan syyllistää Häkeä omasta känniääliötoiminnastaan.
Siellä siis ei kukaan muu uhannut yhtään ketään kuin ainoastaan persu-Vornanen itse.
<
persupersupoersupersupersupersu... mitä muuta osaat? Oli uhkaaja kuka hyvänsä, niin siellä ammuttiin, eikä HÄKE ottanut tilannetta vakavasti. Sori siitä.
Osaako persu jotain muuta kuin ymmärtää väärin? No ei, mutta se onkin sellainen taito johon jokainen ei kykene. En tiedä ontuuko sinulla logiikka vai kulkeeko kellosi taaksepäin, mutta niin erikoinen on päättelyn lopputulos, että muilla on vaikeuksia seurata. Itse pyssysankariko siellä yrittää ajatella vai onko torveloit paikalla enemmänkin kaveria puolustamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ase oli laillinen.
Mitä varten Vornanen ylipäätään otti aseen mukaansa kotoaan Joensuusta kun tuli eduskuntaan ? Tähän voisi vastata. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Sillä on varmaan tullut tapa kantaa sitä aina mukana kun on saanut luvan. Tuskin sillä oli mitään erillistä syytä ottaa juuri tuona päivänä ase mukaan. Aika vähällä pääsee kun syyttäjä hakee noin pientä tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ase oli laillinen.
Mitä iloa suojelutarkoitukseen myönnetystä aseesta on jos sitä pitää kotona lukkojen takana? Tottakai se otetaan mukaan ja kaikkialle.
Ihmisten olisi hyvä ymmärtää, että hätäkeskus ei ole mikään auton tilauskeskus, vaan häke päättää sen lähetetäänkö joku yksikkö vai ei.
"Laita se auto tulee vaan nyt"-jankkaus tarkoittaa yleensä sitä että todellisuudessa tarvetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä, eihän tota juttua pysty edes lukemaan kun vaatii jotain maksua että estää evästeet. Kuka järkevä ihminen hyväksyy yhtään mitään evästeitä siksi että saa lukea lehteä! Ei siis tarvitse näköjään enää ikinä klikata ainoatakaan Iltalehden linkkiä. Boikottiin koko lehti.
Tämä. Lehden on oltava ilmainen, muuten boikottiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo HÄKE-päivystäjä aivan perseestä NIIN KUIN YLEENSÄKIN ovat!
Ei ole. Hänen täytyy ottaa selvää mitä on tapahtunut ym. Ei kai känniörvelöille tuhan takia partiota lähetä. Vornanen oli itse uhka muille ladatun pistoolin kanssa kaatokännissä. Hyi helkkari.
Kyllä niiden pitää AINA lähettää poliisit paikalle jos jonkun henkeä tai terveyttä on uhattu, aivan turhaa niuhottaa tuo häketyyppi!
Tämä tapahtui baaritiskillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ase oli laillinen.
Joko on niin paljon vihamiehiä tai petti äänestäjänsä.... olisiko virassa potkinut putkassa olijja ... joku sitä pelotti tai sitten ihan pimee..
Tilaamani poliisipartio ei koskaan tullut. - No voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Viina on viisasten juoma. Kun ei ole viisas, pitäisi ymmärtää olla kokonaan juomatta.
VIINI on viisasten juoma. Viina on persujen.
persupersupoersupersupersupersu... mitä muuta osaat? Oli uhkaaja kuka hyvänsä, niin siellä ammuttiin, eikä HÄKE ottanut tilannetta vakavasti. Sori siitä.