Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Timo Vornanen soitti 112, kritisoi nyt hätäkeskusta Lue kännipuhelu sanasta sanaan

Vierailija
12.11.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ea655649-14bb-44b1-835e-01b9213d8…

Täytyy kyllä sanoa, että hätäkeskuspäivystäjä on ollut aika pitkäpinnainen, kun on jaksanut Vornasen kännistä mölinää noin pitkään kuunnella.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavintahan tässä on se tosiasia, että jos se partio olisi oikeasti tullut heti, niin ampumista tuskin olisi ehtinyt tapahtua. Sen sijaan HÄKE vain viisasteli ja vetkutteli. Näinhän tämä asia on, sanokaa mitä sanotte. Mahtoi HÄKE:n päivystyksessä käydä kylmät väreet kun saivat tietää seuraavassa puhelussa, että nyt siellä sitten aseella ammuttiin. 

Syyllisyyksiin en ota kantaa. Olin kuitenkin siinä uskossa, että HÄKE lähtökohtaisesti suhtautuu kaikkiin hätäpuheluihin vakavasti, riippumatta siitä onko soittaja kännissä vai ei. Känni itse asiassa on suurempi syy huolestua.

Surkuhupaisintahan tässä on se, että mottipääpersu ihan tosissaan syyllistää Häkeä omasta känniääliötoiminnastaan. 

Siellä siis ei kukaan muu uhannut yhtään ketään kuin ainoastaan persu-Vornanen itse.

persupersupoersupersupersupersu... mitä muuta osaat? Oli uhkaaja kuka hyvänsä, niin siellä ammuttiin, eikä HÄKE ottanut tilannetta vakavasti. Sori siitä.

Vierailija
102/104 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vornanen väitti (oikeuden mukaan perättömästi), että se toinen mies olisi osallisena järjestäytyneessä rikollisuudessa, mutta oli itse ainut, joka kantoi rikollisten suosimaa pientä käsiasetta, jolle ei ole mitään legitiimiä käyttöä. 

Ase oli laillinen.

Muttei sitä silti olisi käsittääkseni saanut eduskuntaan viedä?

Mitä varten Vornanen ylipäätään otti aseen mukaansa kotoaan Joensuusta kun tuli eduskuntaan ?   Tähän voisi vastata. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee veronmaksajille tämä perussuomalainen karaoke-ilta.

Vierailija
104/104 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vornanen väitti (oikeuden mukaan perättömästi), että se toinen mies olisi osallisena järjestäytyneessä rikollisuudessa, mutta oli itse ainut, joka kantoi rikollisten suosimaa pientä käsiasetta, jolle ei ole mitään legitiimiä käyttöä. 

Ase oli laillinen.

Mutta aseen kantja rikollinen kun yleiselle paikalle  tulee ladattu pistooli taskussa.   Monellakin on laillisia aseita mutta laki kieltää niiden hallupidon yleisellä paikalla,  Sen Von anen tiesi helvetin hyvin. 👿

Höpö höpö. Ei Vornan pyssy mikään metsästysase ole.