Tuleeko muille tilaukset cittarista huonolla päivämäärällä nykyään.
Meille on tullut nyt muutama lähetys. Siis viimeinen käyttöpäivä oli monessa tuotteessa ylihuominen.
Tilasin perjantaina ja monen ruuan viimeinen käyttöpäivä oli sunnuntai.
Ei parissa päivässä ehdi käyttää kaikkea. Nyt meni paljon ruokaa roskiin. Osan söimme päivän vanhoina.
Vielä puoli vuotta sitten ja sitä ennen päiväykset oli kunnossa. Siis yleensä 5 päivää tai enemmän.
Miten teillä kotiinkuljetusten tuoreus?
Kommentit (50)
On välillä tullut Cittarista huonoa tavaraa ja liian lyhyillä päivämäärillä. Niistä on huomautettu heti tuoreeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs on ja huono liikkumaan. Saa yksin ollessaan helposti suuren pelkotilan tai paniikin.
Noihin pelko- ja paniikkitilanteisiin auttavat ns. rauhoittavat eli bentsodiatsepiinit ja mitä oxazepiineja niitä onkaan, en tunne vaikuttavien aineiden tieteellisiä nimiä kovin hyvin: siis kauppanimiltään Diazepam, Oxepam, Opamox, Oxamin jne.
Tuollaisessa elämäntilanteessa niitä varmasti saisi (ja vähemmästäkin).
Eki-Herra
En ikinä tilaisi kauppaostoksia. Tottakai vanhimmat tuotteet pakataan. Itse otan aina tuoreimmat tuotteet takaosasta hyllyjä.
Mulla.on tyäkaverina ihan toisella alalla entinen cittarin keräilijä. Siellä on tehostettu tahtia ja keräilevät nyt ennen kuin hyllyttäjät ovat ehtineet tehdä oman osuutensa. Näkynee päiväyksissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ole nyt vaan hiljaa. Mene vaikka metsään keräämään käpyjä.
Et Sinä ole mikään puheenvuorojen jakaja etkä keskustelun säätelijä palstalla - etkä reaalielämässäkään. Muillakin kuin Sinulla on puhe- ja kirjoitusoikeus.
Enkä mene keräämään käpyjä metsästäsi: kerää itse käpysi.
Eki-Herra
En edes lukenut vastaustasi. Mene pois kiusaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iäkäs on ja huono liikkumaan. Saa yksin ollessaan helposti suuren pelkotilan tai paniikin.
Noihin pelko- ja paniikkitilanteisiin auttavat ns. rauhoittavat eli bentsodiatsepiinit ja mitä oxazepiineja niitä onkaan, en tunne vaikuttavien aineiden tieteellisiä nimiä kovin hyvin: siis kauppanimiltään Diazepam, Oxepam, Opamox, Oxamin jne.
Tuollaisessa elämäntilanteessa niitä varmasti saisi (ja vähemmästäkin).
Eki-Herra
Totta ja hän saa rauhoittavan lääkkeen jo 4 kertaa päivässä.
Esim pikakäynnin postin lähtevien kirjeiden laatikolla yritän ajoittaa siihen kohtaan, jolloin hän on saanut lounaan ja päivän toisen rauhoittavan lääkkeen. Menee usein lepäämään. ( en lähde toki salaa, vaan kerron)
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tilaisi kauppaostoksia. Tottakai vanhimmat tuotteet pakataan. Itse otan aina tuoreimmat tuotteet takaosasta hyllyjä.
Ei ollut ennen noin, vaan tuli aina hyvällä päiväyksellä. Johtuukohan tämä siitä, että tässä on kauppias vaihtumassa. Onpa harmillista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa ettei sinulla ole mitään käsitystä omaishoitajuudesta. Iljettää tällaiset ylimieliset paskiaiset.
Tuo on totta, ettei minulla ole "mitään käsitystä" omaishoitajuudesta, ja niin sen varmaan huomaakin hyvin.
Ei pidä paikkansa, että olisin ylimielinen. Eikö tuollaista asiaa sitten muka saa ihmetellä ja kysellä, kun tuossa yhtälössä on epäloogisuuksia ja ristiriitaisuuksia:
Jos ihminen on niin epävarmassa kunnossa, että se voi milloin tahansa saada "lagin" ja sellaisessa tapauksessa tarvitsee välittömiä kiirellisiä (teho)hoitotoimia, niin miksi ja miten sellainen voi kuitenkin kotonaan / oh:n kotona asua, kun sen pitäisi olla tuossa tapauksessa sairaalassa koko ajan - tuetuissa elintoiminnoissa: hengityskoneessa, jonkinlaisessa "sydänkoneessa" eli jossain sellaisessa joka pumppaa verta kun oma sydän ei enää toimi riittävästi, johonkin valvo
Aika moni Alzheimer potilas on esimerkiksi sellainen, ettei häntä voi jättää yksin tunniksikaan.
Mitä mahtaa olla rajoiteisten???
Onkohan sinulla jotain rajoitteita tuottaa suomen kieltä...