Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille tilaukset cittarista huonolla päivämäärällä nykyään.

Vierailija
12.11.2025 |

Meille on tullut nyt muutama lähetys. Siis viimeinen käyttöpäivä oli monessa tuotteessa ylihuominen. 

Tilasin perjantaina ja monen ruuan viimeinen käyttöpäivä oli sunnuntai. 

Ei parissa päivässä ehdi käyttää kaikkea. Nyt meni paljon ruokaa roskiin. Osan söimme päivän vanhoina. 

Vielä puoli vuotta sitten ja sitä ennen päiväykset oli kunnossa. Siis yleensä 5 päivää tai enemmän.  

Miten teillä kotiinkuljetusten tuoreus?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, miksi et pakastanut niitä tuotteita.   Eikö kaikilla ole jo pakastimet olemassa.  Ei tulisi mieleenkään heittää pois hyvää ruokaa vaikka päiväys olisikin lähellä .

Asun nyt sen luona, jolle olen omaishoitajana. Täällä ei ole enää pakastinta. Se meni hiljattain epäkuntoon ja uutta ei ole ostettu. 

En kyllä mielelläni edes pakasta viimetipan tavaraa. 

Ap

Vierailija
22/25 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, jaksan käydä kaupassa! 

Rajoiteisten tilaukset ymmärrän.

Olen omaishoitaja. 

Ap

Nyyh😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok mutta tulee Prismasta. Vaihda kauppaa. En hyväksyisi.

Vierailija
24/25 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kokemus, palvelu huonontunut. Kävisin itse kaupassa, jos olisin toimintakykyinen.

Vierailija
25/25 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, jaksan käydä kaupassa! 

Rajoiteisten tilaukset ymmärrän.

Olen omaishoitaja. 

Ap

No vaikka olet, niin ei kai sitä potilasta koko ajan tarvitse vahtia, niin ettet muka voi edes kaupassa käydä alle tunnin reissulla?

Jos se vahdittava on iäkäs, niin ei kai se heti Sinun silmäsi välttäessä juokse auton alle kuten (vammaiset) pikkulapset, tai katoa johonkin metsään, tai mene heikoille jäille haparoimaan?

Ja toisaalta, jos se on niin vikkelä, niin eihän se sitten kovin huonokuntoinen ainakaan ole: korkeintaan yläpäässä vippaa.

Mutta jos se onkin lapsi, niin miksi se ei käy päivisin missään (ns. erikois-)päiväkodissa tai -koulussa?

Hankalaa on täältä sivusta muodostaa mielipidettään, kun et kertonut potilaan ikää etkä sairautta: mikä ihmeen sairaus se sellainen on että ihminen ei tuntia yksin voi olla?

Ja missä tilanteessa ja miten Sinä vessassa käyt - vai etkö käy lainkaan, eli oletko niin kuin muumi jolla ei ole prmmsssläpeä? - jos Sinun täytyy nähdä se holhokki koko ajan? Jätätkö oven auki eli istut pöntöllä sen holhokin töllisteltävänä ja niin että vessan suloinen aromi leijailee koko asuntoon, vai onko Sinulla huussissasi lasiovi?

Ja onko se kaiken juoksentelemisen lisäksi vielä samaan aikaan valikoivasti halvaantunutkin, niin että se pystyy liikkumaan vain johonkin missä se voi joutua onnettomuuteen, ja on noissa aktiviteeteissa ihan terve, mutta jos sen pitäisikin tulla Sinun mukaasi sinne marketiin, niin sitten ei taas kävely onnistu?

On eriskummallista.

Eki-Herra