Kun mies puhuu ja tekee ihan mitä vaan saadakseen reaktion
Miehellä on ADHD ja ilmeisesti siihen liittyy joku sellainen juttu että toisen ihmisen ärsyttäminen aiheuttaa niissä ADHD-aivoissa mukavan välittäjäainepurskauksen. Näin ainakin luin jostain.
Tänä aamunakin kuuntelin alkajaisiksi höpötystä siitä miten mun pitäisi osallistua omien vanhempieni seksiaktiin ja mitä kaikkea ne vanhukset keskenään muka tekee. Välillä joudun kuuntelemaan yksityiskohtaista juttua siitä miten mun isäni muka haluaisi tehdä mulle erilaisia asioita. Ja kun en reagoi niihin mitenkään (en halua palkita miestä, jotta se höpötys ei jatkuisi) alkaa esim. sormella tökkiminen, nipistely, kyljistä puristelu ja nilkoista kiinni pitäminen, millä mulle saa pahimmillaan paniikkikohtauksen aikaan.
Eikä tätä saatanaa saa loppumaan millään. Ei järkipuheella, ei pyytämällä, ei suuttumalla, ei itkemällä. Ei sillä että pyytää anoppia puhumaan pojalleen järkeä.
Jätä se sika joo, mutta ongelma ei ole riittävän iso että sitä haluaisin tehdä. Mutta onko kellään muulla tällaista? Millä tämän saa loppumaan?
Kommentit (14)
Sähän aloit tuutata oikein reippaasti taas tätä paskaa eetteriin.
Eroa. Muu ei auta, pahenee vaan. Onko sulla joku psykologinen ongelma kun et kykene eroamaan, voitko jutella yksin vaikka pariterapeutin kanssa miten erota? Etkö näe miten paha väkivaltaongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Muu ei auta, pahenee vaan. Onko sulla joku psykologinen ongelma kun et kykene eroamaan, voitko jutella yksin vaikka pariterapeutin kanssa miten erota? Etkö näe miten paha väkivaltaongelma on.
Siis yritin sanoa että mies on jotenkin väkivaltainen. Ja sun pitää erota siis.
Ap, näin adhd ihmisenä kerron sinulle, että nuo ominaisuudet eivät liity adhd:n mitenkään. Miehesi on mieleltään sairas, eikä tuollaista käyttäytymistä voi mitenkään nähdä normaalina. Järjestele asiasi kuntoon ja lähde vetämään ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, näin adhd ihmisenä kerron sinulle, että nuo ominaisuudet eivät liity adhd:n mitenkään. Miehesi on mieleltään sairas, eikä tuollaista käyttäytymistä voi mitenkään nähdä normaalina. Järjestele asiasi kuntoon ja lähde vetämään ennen kuin on liian myöhäistä.
Älä mene trollin lankaan
Vierailija kirjoitti:
Teen mitä vaan, pumppaan rautaa, juosten kierrän maan
Jos niin mä saan sinut innostumaan
Teen sulle sen pienen tempun vanhanaikaisen
Oon pelimies kovakuntoinen
Tahdon koskettaa (koskettaa)
Voin sen tunnustaa (tunnustaa)
Saanko ehdottaa (ehdottaa)
Iltaa kanssani?
Tule niin vien sinut kahville
Ja nakkikioskille jatkoille
Siitä taksiin ja saatille
Tänä iltana ei tuu pakkeja
Na-na-naa-na-na-nan-nan-naa...
Tänä iltana ei tuu pakkeja
😂
No jaa. Siirrät ongelman tuleville lapsillenne. Vauvoja on kiva nipistellä ja niille voi satuilla.
Varaudu vankilatuomioon kun äidinvaistosi siirtyy lapsiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene trollin lankaan
Mitä jos ei olekaan trolli, vaikka vaikuttaisi siltä ilmiselvästi. Entä jos joku ei vain eroa. Vakavalla asialla trollaa.
Ei jumalauta. Kaikkea se leipä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene trollin lankaan
Mitä jos ei olekaan trolli, vaikka vaikuttaisi siltä ilmiselvästi. Entä jos joku ei vain eroa. Vakavalla asialla trollaa.
Tarkoitin lähinnä tuota ADHD-juttua ettei kannata lähteä ottaa tosissaan ja todistelemaan mitään. Eipä tosin kiinnosta tuo muukaan pelleily
Mitä vittua mä just luin.