Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit suhtautua muhun vähän kuin asiakkaaseen, sit et jännittäisi tai jotain..
Hyi helvetti
😂🙃
Ketuttaa jos ei nähdä tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että sielu ois valinnut ennen syntymäänsä ne sielut, jotka elämässään tapaa? Vai vain merkittävimmät niistä? Vai että kaikki on sattumaa vain?
En usko mihinkään tällaiseen enkä myöskään siihen että kaikki on sattumaa. Sattuma kyllä kohtaa kaikkia, eli myös sattumalta tapahtuu asioita, mutta ihminen pääsääntöisesti valitsee itse. Valinnasta seuraa vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä oli se merkki josta tajusit että teidän välillänne on jotain?
Oli ihan poikkeksellisen kiva ja helppo olla toisen seurassa, kunnes yhtäkkiä alettiin jäkittää. Molemmat.
Mikä siinä onkin että kun on vetovoimaa puolin ja toisin niin iskee sellainen paniikki. Olisi helpompi edetä jonkun kanssa jota kohtaan ei ole vahvoja tunteita, mutta miksi haluaisi tyytyä.
Se tarvitsee pomminpurun. Voi riittää, että ottaa kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan saada selityksesi. Mikset ottanut yhteyttä ajoissa?? Miksen riittänyt sulle, saatana!
Saatana ottaa yhteyttä päivittäin. Sitä ei voi moittia laiskuudesta.
No nyt on kaipaajat ketjussa peukuista päätellen!
Kunpa tietäisin mitä ajattelet. Haluatko että teen aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti
Eipä ainakaan arastellut, pyyhälsi huoneeseen kuin pyörremyrsky, tai sanoisinko myrskytuuli ja alkoi määrätietoisesti käskyttää.😌😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti
Ymmärrän, kaikilla ei ole kivoja asiakkaita.
Kelalta kylmää kyytiä, aloitettava pikkuhiljaa suunnitelmat tukikohdan siirtämiseksi edukkaasempaan paikkaan, romahdan muuten. En luovu sinusta, siirtymä ei liity tunteisiin vaan tilanteeseen - toimin tilanteen edellyttämällä tavalla. Toivottavasti ymmärrät, olisit tervetullut mukaan.
Vanhoista tutuista tuli mieleen sellainen jännä kohtaaminen joskus tosi nuorena, kun tapasin erään itseäni melkein puolet vanhemman samaa sukupuolta olevan henkilön, ja se tuntui siltä kuin ois tunnettu pitkään. No päädyin useita vuosia myöhemmin vahingossa juttelemaan sille paljonkin. Sillä ei ollut sen erityisempää merkitystä mun elämässä, mutta yllättäen mulla olikin sen elämässä. Se päätyi vaihtamaan kokonaan ammattia inspiroiduttuaan siitä mitä juttelin sille, ja koki sen jälkeen löytäneensä kutsumuksensa. Edelleen muistaa mut, ja tulee juttelemaan aina kun näkee. Ihan kuin ois joku sukulainen paitsi ettei ole tippakaan sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan saada selityksesi. Mikset ottanut yhteyttä ajoissa?? Miksen riittänyt sulle, saatana!
Saatana ottaa yhteyttä päivittäin. Sitä ei voi moittia laiskuudesta.
No nyt on kaipaajat ketjussa peukuista päätellen!
En kaipaa saatanaa. Minun puolesta voi painua helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua, heitä köysi ja otan kopin.
Näin oikeesti rakastuneet ihmiset joskus.
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Me ei nähdä enää koskaan. Se on vähän kuin kuolema, mitään ei ole enää tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä teidän välit on hyvät vaikka etäiset, tee. Jos huonot niin ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sielukysymys tuli siis siitä, kun olen katsellut somesta kaikkia henkisiä videoita, ja niitä tulee vain lisää mitä enemmän katselee. Jossain väitetään että ainakin merkittävimmät kohtaamiset ois valittu ennen syntymää. Tosin ne ei välttämättä kaikki ole mieluisia. Mutta epämieluisatkin jotenkin muuttaa sun elämää tai kehittää sinua. Mieluisatkin voi toki tehdä niin tai olla elämänkumppaneita vain. Joku henkinen tyyppi jopa selitti miten jokaisella on joku isompi pääsielu (en muista enää tarkkaa nimitystä) joka on jakautunut pienemmiksi elämään eri elämiä. Siten elämässä voi kohdata jopa osan tästä omasta pääsielusta toisessa ihmisessä. Sillä tyypillä oli tosin aika hassu ajatus, että aikaa ei ole ja siksi elämme niitä eri elämiä nyt yhtäaikaa kaikkia eri aikakausina. Meni ajatukset ihan sekaisin siitä ajatuksesta. En osaa kuvitella.
Jossain väitetään että ainakin merkittävimmät kohtaamiset ois valittu ennen syntymää.
Periaatteessa tämä on totta. On kerrottu että nk. suuret linjat tai isot asiat on ennalta sovittu. Tässä on perää. Tuo on kauniisti ilmaistu mutta sielu ei voi valita itse ennalta mitään sillä sielu syntyy vasta ihmisen mukana.
Sama joka vastasi jo aiemmin oppaidensa tukemana. Luotan itse oppailtani saamaani tietoon.
Lisään vielä että on totuus josta voidaan puhua monella tavalla ja jota voi soveltaa ajatuksissaan myös omiin uskomuksiin joten siksi meille kerrotaan monella tavalla jopa erilaisiakin totuuksia. Suosittelen ihan alkuperäisessä totuudessa pysymistä, totuus löytyy myös raamatusta.
Kuvittele kameralla!
Hyi helvetti