Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (2084)

Vierailija
2001/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sua meidän ikäero?

Mua pelottaa ainoastaan se miten tehokkaasti suljet itsesi multa

Vierailija
2002/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, tuutilullaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota, mietityttää.

Vierailija
2004/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloitteen koska tiesin että elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
2005/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet ollut hänelle paska ja siksi olet menettänyt hänet. Hän haistattaa sinulle tätä nykyä pitkät paskat! Hähähähää.

Todennäköistä. Eikä mua edes kiinnosta. Haistatteli monesti henkiset pskat silloin kuin vielä nähtiin. Tykkäsin siltikin, entistä enemmän.

Vierailija
2006/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten paljon hukkaan heitettyä rakkautta.Olkaa rohkeita, avautukaa hänelle.

Vierailija
2007/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan elämässä silti valita väärin ja eksyä vääriin paikkoihin. Onko silloin oikeassa paikassa, jos kohtaa paljon sieluja jotka kiehtoo. Silloin ihan väärässä paikassa, jos kukaan ei kiehdo.

Vierailija
2008/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. E vaihtoi näköjään nimeään T:ksi. No silti sama kihismäisyys paistaa läpi.

😅🤦🏻‍ 😍😜🙊 hitto et repesin tälle. Mut olet väärässä 😅🤦🏻‍😍😜🙊 se olin minä

Vierailija
2009/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sielukysymys tuli siis siitä, kun olen katsellut somesta kaikkia henkisiä videoita, ja niitä tulee vain lisää mitä enemmän katselee. Jossain väitetään että ainakin merkittävimmät kohtaamiset ois valittu ennen syntymää. Tosin ne ei välttämättä kaikki ole mieluisia. Mutta epämieluisatkin jotenkin muuttaa sun elämää tai kehittää sinua. Mieluisatkin voi toki tehdä niin tai olla elämänkumppaneita vain. Joku henkinen tyyppi jopa selitti miten jokaisella on joku isompi pääsielu (en muista enää tarkkaa nimitystä) joka on jakautunut pienemmiksi elämään eri elämiä. Siten elämässä voi kohdata jopa osan tästä omasta pääsielusta toisessa ihmisessä.  Sillä tyypillä oli tosin aika hassu ajatus, että aikaa ei ole ja siksi elämme niitä eri elämiä nyt yhtäaikaa kaikkia eri aikakausina. Meni ajatukset ihan sekaisin siitä ajatuksesta. En osaa kuvitella. 

Jossain väitetään että ainakin merkittävimmät kohtaamiset ois valittu ennen syntymää.

Periaatteessa tämä on totta. On kerrottu että nk. suuret linjat tai isot asiat on ennalta sovittu. Tässä on perää. Tuo on kauniisti ilmaistu mutta sielu ei voi valita itse ennalta mitään sillä sielu syntyy vasta ihmisen mukana. 

Sama joka vastasi jo aiemmin oppaidensa tukemana. Luotan itse oppailtani saamaani tietoon.

Lisään vielä että on totuus josta voidaan puhua monella tavalla ja jota voi soveltaa ajatuksissaan myös omiin uskomuksiin joten siksi meille kerrotaan monella tavalla jopa erilaisiakin totuuksia. Suosittelen ihan alkuperäisessä totuudessa pysymistä, totuus löytyy myös raamatusta. 

Kuvittele kameralla!

Mitä meinaat? En ihan saanut kiinni.

Unohda!

Vierailija
2010/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Seuraava kysymys?

Vierailija
2011/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyysrakkaus on rakkauden korkein muoto.

Seksuaalirakkaus on ensisijaisesti nuorten sukukypsien kehojen rakkautta, missä luodaan mahdollisesti myös uutta elämää.

Ystävyys on kaunista. Ja rakkautta suurta. Se ei katso sukupuoltakaan.

Vierailija
2012/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketuttaa jos ei nähdä tällä viikolla.

Lupaankäydä yölinjallain kattelemassa näkyykö 🔦🔭🍩🍩

Vierailija
2013/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet ollut hänelle paska ja siksi olet menettänyt hänet. Hän haistattaa sinulle tätä nykyä pitkät paskat! Hähähähää.

Valittiinko sut lapsena aina joukkueeseen viimeisenä?

Vierailija
2014/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tietäisin mitä ajattelet. Haluatko että teen aloitteen?

Jos sun mielestä teidän välit on hyvät vaikka etäiset, tee. Jos huonot niin ei todellakaan.

Hyvät on, mutta vähän etäiset tietty kun ei tunneta niin hyvin. Ystävällisesti aina vaihdetaan pari sanaa.

Hyvä pohja aloitteelle.

Vierailija
2015/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oikeesti rakastuneet ihmiset joskus.

Sen oikean rakastumisen näkee siitä miten katsovat toisiaan.

Vierailija
2016/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa joo. Joskus on pelottanut vielä enemmän. Mutta pelkään, etten riittäs kovinkaan pitkään. Tulis joku nuorempi ja kauniimpi, joka vaan veisi. Oot sä jossain illanvietossa niin valinnut aiemminkin. Sen punatukkaisen. Tai haluaisit sellaista, mihin minusta ei enää ole. Kyllä, pelottaa, että sattuu, pelottaa, että joudut luopumaan jostain vuokseni. 

Vierailija
2017/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Kaipaan sun seuraa. Pystyisitköhän syttyyn musta. Oon mä sitä miettinyt, paljonkin. Nuku hyvin rakas. 

Sä oot liekinheitin🎶

Vierailija
2018/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa, keneltä kuulostat.

Vierailija
2019/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Taas noita terapeuttiin ihastuneita. Se kuuluu kuulemma siihen terapiaprosessiin ihastua siihen terapeuttiin. Se terapeutti ei ole ihastunut sinuun eikä kiinnostunut sinusta. 

Vierailija
2020/2084 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin

Mikä muu?