Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen vappu 🥳
Vappu on kyllä ihana, mutta nyt stressaa puheen valmistelu.
Mua jännittää vappusatanen. Ei oo näkyny. Jännittää, tuleeko tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä oli se merkki josta tajusit että teidän välillänne on jotain?
Se kun nojasin vähän taaksepäin ja huomasin sivusilmällä hänen tuijottavan minua :)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Sen jälkeen kun oma pääni meni sekaisin, en ole pitänyt mitään merkkejä tai havaintojani luotettavina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ttk 🥰 -tyyppi. Ei olisi pitänyt avautua tästä(kään)! Häirinnyt minua vaan jo pitkään tämä. Yksi monista syistä, miten tuo oireilevani avoidance of feared stimuli - malli näkyy mussa. En puhu asioista, mitkä aiheuttavat kärsimystä => joko kestän sen tai välttelen.
Mitäpä jos palaisit sinne pelimaailmaasi, tämä on kaipausketju.
Hyvä idea! Ilman kumppania tässä kumminkin joutuu elämään loppuelämän 💡
Vierailija kirjoitti:
Haluisin mää tietenkin sua panna. Mulla seisoo aina kun sä halaat mua. Näen vaan kaiken sen yli. Mä ihailen sun kaikin mahdollisin tavoin. Oot tosi ihmeellinen olento. Olisin sanonut sulle jo monta kertaa, että rakastan sua. Olisit vaan mun lähellä ja hiljaa. Siinä sun vieressä olen onnellinen. Hyvää yötä.
Ilmaise halusi ja saavu paikalle. Otan ensin suihin ja sitten saat ykköstä ja kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen vappu 🥳
Vappu on kyllä ihana, mutta nyt stressaa puheen valmistelu.
Mua jännittää vappusatanen. Ei oo näkyny. Jännittää, tuleeko tänä vuonna.
Annan kaivatulle satasen jos tulee kylään. Oikeastaan antaisin ton jo yhdestä viestistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Yksi pieni katseiden kohtaaminen.
Sama. Se oli merkittävä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Oli ihan poikkeksellisen kiva ja helppo olla toisen seurassa, kunnes yhtäkkiä alettiin jäkittää. Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Se kun nojasin vähän taaksepäin ja huomasin sivusilmällä hänen tuijottavan minua :)
Huomaskohan kaivattu kun naputteli konetta istuen sivuttain mun edessä, en vaan voinut olla tuijottamatta
Vierailija kirjoitti:
Haluisin mää tietenkin sua panna. Mulla seisoo aina kun sä halaat mua. Näen vaan kaiken sen yli. Mä ihailen sun kaikin mahdollisin tavoin. Oot tosi ihmeellinen olento. Olisin sanonut sulle jo monta kertaa, että rakastan sua. Olisit vaan mun lähellä ja hiljaa. Siinä sun vieressä olen onnellinen. Hyvää yötä.
Olisit vaan hiljaa...
Vierailija kirjoitti:
Pitäis jo lopettaa tää. 🤦
Haudassa loppuu viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko että sielu ois valinnut ennen syntymäänsä ne sielut, jotka elämässään tapaa? Vai vain merkittävimmät niistä? Vai että kaikki on sattumaa vain?
Sielu ei itse voi valita, oppaat (Jumala) päättävät asiat ennalta sekä elämän aikana.
Näin vastaavat oppaani kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaise halusi ja saavu paikalle. Otan ensin suihin ja sitten saat ykköstä ja kakkosta.
En ole ikinä kakkosta kokeillut. Eikä sun tarvi edes imaista. Siihen se saattaa johtaa jos kohdataan, mutta on mun halut sua kohtaan suurempia kuin pelkkiä seksuaalisia.
Kaipaan saada selityksesi. Mikset ottanut yhteyttä ajoissa?? Miksen riittänyt sulle, saatana!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Koska tunsin, että joku tuijottaa ja kun nostin katseeni, hän katsoi suoraan minua ja nauroi leveästi. Se hämmensi, koska eivät ihmiset yleensä hekottele toisille noin.
Vierailija kirjoitti:
Tule nyt jo viimeinkin. Ja ota se himskutin viikatteesi mukaan.
Musta huppu löytyy. Riittääkö?
Minus stressaa vain että viina riittää