Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy. Joko olin liikaa myöhässä tai sinä ootkin jossain Prismassa
Stalkkaatko
Ei kun joku eilen täällä totesi mun näkemistoiveviestiin, että puolilta päivin. Mutta se oli todennäköisesti joku muu. Toivoin kuitenkin, että jos kaivattu ois ottanut sen vaikka ohjenuoraksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ollut mikään varma match. Paitakuvaukset sopii muhunkin ja mun kaivattuun. Mutta mikäs siinä, jatkakaa vaan!
Ainoa varma match on suora viesti. Täällä kaikki huutaa nimettömänä
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vissiin mennä Prismaan, jos näkisin kaipaamani edes vilaukselta. Juttelemaan en uskalla mennä livenä. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta, ihana olo. Nyt voi taas kaivata taas rauhassa! Terkkuja ja suukkosia pupulle!
Vain kaivata?
No ei mulla ole mitään muuta. Oon niin huono.
Onhan sulla ainaki sauna! 😁 se jo yksinään vetää kaikenlaista palelevaa otusta puoleensa, jos et muka halua uskoa siihen että sinä itsekin vedät.
Niin, no mä en tahdo kuin yhden naisen, pupun! 🧡
Jos se palelee paljon niin sulla on hyvät saumat 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vissiin mennä Prismaan, jos näkisin kaipaamani edes vilaukselta. Juttelemaan en uskalla mennä livenä. 😕
Jossain vaiheessa ketjussa kaikki oli treffaamassa Prismassa. Liekö kukaan oikeasti löytänyt kaivattuaan sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa ketjussa kaikki oli treffaamassa Prismassa. Liekö kukaan oikeasti löytänyt kaivattuaan sieltä
Mäkin mietin niitä/noita lukiessa silloin että voi luoja mikä kauhea jono siellä varmaan on ja luovuin monestakin ajatuksesta 😅 sivusta
Harmaa hiirulainen jää aina yksin
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät niin olen sun kokonaan tai olen sun elämässä jossain sopivan asiallisessa lokerossa. Sitä en kestä jos lähdet kokonaan.
En lähde kokonaan, käyn siellä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
En
ole
pupu. x
Lopettakaa. E
Minä lähdin rantaa pitkin kotiin
Vierailija kirjoitti:
Haluat ajatella konservatiivisesti, eikä siinä ole mitään vikaa. Mutta ei tää oikein sitten toimi…
En haluaisi ikinä sanoa mitään, kun oon niin käsittämättömän monimutkainen just siitä ajatusalueesta. Menisi varmasti tunti selittää miten mitäkin näen. Olen konservatiivinen ja en ole. Pointti on se, että mua kiinnostaa miten toinen kokee ja näkee asiat ja sitten järjestän omat ajatukseni sen mukaan. Niissä on huomattavasti tilaa ja joustoa.
Ei olla mitään saarenkyläläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
ole
pupu. x
Lopettakaa. E
Tämä
ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Turhauttaa…
Mikä niin?