Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19532)
Vierailija kirjoitti:
Tuulahdus takapuolesta
Tämä
minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Onko M seks.vähemmistöön kuuluva?
Olen kyllä. Mutta enää näin lesbona en koe olevani osa vähemmistöä. Meitä on paljon. -M-nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät niin olen sun kokonaan tai olen sun elämässä jossain sopivan asiallisessa lokerossa. Sitä en kestä jos lähdet kokonaan.
Olisitpa mun kokonaan. Kuin kaivatulle kirjoitan. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät niin olen sun kokonaan tai olen sun elämässä jossain sopivan asiallisessa lokerossa. Sitä en kestä jos lähdet kokonaan.
Olisitpa mun kokonaan. Kuin kaivatulle kirjoitan. 🧡
Ehkä vielä oonkin
Tulin just saunasta, ihana olo. Nyt voi taas kaivata taas rauhassa! Terkkuja ja suukkosia pupulle!
Huomenta hattivatille. En ole täällä kirjoitellu aikoihin, enkä jatkossakaan kirjoittele. Toivottavasti sinäkään et jää tänne jumiin ja kuvittele että vastailen sinulle... Vastaan kyllä muualla jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ollapa tässä paratiisissa sinun kanssasi💕
Iloista veneilyä!
Ei tuo ollut mikään varma match. Paitakuvaukset sopii muhunkin ja mun kaivattuun. Mutta mikäs siinä, jatkakaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Tulin just saunasta, ihana olo. Nyt voi taas kaivata taas rauhassa! Terkkuja ja suukkosia pupulle!
Pupulle? Kuka hän on?
Jaahas, jos nuo jutut on sulta, en taida enää syttyä tähän hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, jos nuo jutut on sulta, en taida enää syttyä tähän hommaan.
On ne
Voi elämä, kuin paljon mä rakastankaan sinua. Mä niin haluaisin tuntea sun kädet mun ympärillä. Huokaus! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Mä en oo T, mutta samaa taktiikkaa kannattaa käyttää jos haluut sanoa T:lle jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivustaTämä
ei
minulta. x
Ei minultakaan.
Trölläsit äksänä.
k🥰