Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19502)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tapahtunut viime aikoina minun kannalta hyvin hämmentäviä asioita. En tiedä kuka sotkee. Ei ole enää sattumaa.
Mä tiedän tosi hyvin mitä kaikkea täällä tapahtuu mutten voi tässä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tapahtunut viime aikoina minun kannalta hyvin hämmentäviä asioita. En tiedä kuka sotkee. Ei ole enää sattumaa.
Minä mietin kans, että kirjoittaako kaivattu tänne vai sotkeeko joku. Aloin epäillä kans, että joku sotkee.
Jossain joku hiljaa miettii, ajatteletko häntä enää koskaan. Ajatteletko häntä kenties hymyillen, vai surusilmin.
Jossain joku pitää sinua edelleen rakkaana ja toivoo sinun olevan onnellinen. 💕
Joskus se, et toivoo toisen olevan onnellinen tahollaan, aiheuttaa surua ja yksinäisyyttä. Vaikka rehellisesti vois sanoa toivovansa sitä.
En
tykkää
ohispaskahäiriköistä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt bondais vanhan
IRL ystävänsä kanssa,
niin jtn hyvää tästäkin
turhuuden roviosta
minulle sentään
jäisi kouraan. 🤔
Miestä mä en ole täältä
koskaan ollut
hakemassakaan.
En ylipäätään nosta
parisuhdetta enää
absoluuttisen
välttämättömiin asioihin,
koska lapsia ei ole
suunnitteilla ja erakkous
nyt vaan on se mun juttuni. x
Ketä siis
kaipaat?
Mitäpä se
sulle kuuluu. x
Vierailija kirjoitti:
Joskus se, et toivoo toisen olevan onnellinen tahollaan, aiheuttaa surua ja yksinäisyyttä. Vaikka rehellisesti vois sanoa toivovansa sitä.
Tiedän tunteen, mutta muista ettei se tarkoita että sulta lähtisi mitään pois. Et ole yhtään vähemmän tärkeä vaikka toinen olisikin iloisempi ja onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa rakastella hellästi ja pitkään. 😍🧡
En halua
rakastelua. x
En ole onnellinen. Tietenkään. - joku nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydät niin olen sun kokonaan tai olen sun elämässä jossain sopivan asiallisessa lokerossa. Sitä en kestä jos lähdet kokonaan.
En lähde kokonaan, käyn siellä silloin tällöin.
Sivusta: kuulostaa vähän itsekkäältä käydä silloin tällöin kun itselle sopii
Voi tietysti kuulostaa. Jos asuu kaukana, ei ole aina mahdollisuuksia käydä usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivustaSininen paita kun näimme viimeksi?
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Musta paita ehkä, en muista, olin niin sekaisin susta
En tiedä miksi äsken ei mennyt läpi mutta: kyllä
Eli mätsi. No mitä nyt sitten?
Mitä sinä haluat?
Lähentymistä. Tilanteen tunnustelua.
Minkälaisessa tilanteessa näkeminen tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
N50v sua haluan ;)
Mäkin haluan N50 ;)
Olisipa jo kesäloma, tarvitsen nyt hieman etäisyyttä kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, mutta muista ettei se tarkoita että sulta lähtisi mitään pois. Et ole yhtään vähemmän tärkeä vaikka toinen olisikin iloisempi ja onnellisempi.
Niin, mutta jos haluaisi kaipaamansa itselleen ja hänellä onkin toinen (tai ensimmäinen, miten sen haluaa nähdä), niin kyllä se minut ainakin tekee surulliseksi, kun häntä en saa.
Vierailija kirjoitti:
Senkin ovela kettu 🦊
🤪
Tämä on sillä tavalla hemmetin hämmentävää, että niiden 7 v aikana, kun olen ketjussa käynyt minulla on ollut tasan 2 ihastusta. Jälkimmäinen tullut vasta tämän vuoden puolella. Kummastakaan en ole tänne alkuun kirjoittanut mitään, mutta joku kirjoittaa heistä ja mitä meidän välillä on tapahtunut. Kirjaimellisesti samana päivänä kun asioita on tapahtunut. Kukaan ei voi tietää näistä salaisista ihastuksistani, joten ovatko kumpikin eksyneet tänne ja olleet myös ihastuneita muhun. Tätä en halua uskoa.
Ketä siis
kaipaat?