Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun menee nettitreffeille ja näkee heti, että vetovoimaa ei ole!

Vierailija
18.12.2022 |

Kauheaa. Eilen kävi näin. Miestä ei ollut tunnistaa, lisäksi huomasin heti että en viehäty hänestä fyysisesti. Kahviteltiin kuitenkin. Jotenkin niin turhauttavaa istua ja jutella tunti kun tietää ettei tästä mitään tule. No, mies maksoi ja oli sinällään ihan ok jutella jonkun kanssa vähän. Huoh.

Kommentit (436)

Vierailija
1/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit sääli, kun jotkut joutuvat vajoamaan tuollaiseen.

Vierailija
2/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tavallinen mies sitten pääse treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään näköjään ei kelpaa, vain täydellinen mies kelpaa.

Mikään? Onko liikaa vaadittu, että jos hakee romanttista suhdetta, että tekisi edes mieli vaikka koskettaa ja pussata ko. miestä. Ilmeisesti on.

Mulle kävi muutama kesä niinkin ikävästi etten kuvista ja teksteistä huolimatta syttynyt livenä. Että hävetti. Syötiin ja juotiin. Lähdettiin molemmat kotia.

Vierailija
4/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään vetovoimaa olla etsimässä vaan kanttarelleja

Vierailija
5/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyisin enemmän jos sitä olisi kun ekaa kertaa tapaa jonkun. Menee kaikki energia siihen että koittaa keksiä juteltavaa sen tuntemattoman kanssa kahvikupin äärellä.

Vierailija
6/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sinä pessyt meikit pois kesken treffien niin mies olisi myös pettynyt sinuun ja vetovoimaa ei olisi ollut. Tunne olisi ollut molemminpuolinen.

Vierailija
7/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tavallinen mies sitten pääse treffeille?

Menkää tonne katalogiin

Vierailija
8/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maksanut hänen tai edes omaasi? Mikset?

Vierailija
9/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyisin enemmän jos sitä olisi kun ekaa kertaa tapaa jonkun. Menee kaikki energia siihen että koittaa keksiä juteltavaa sen tuntemattoman kanssa kahvikupin äärellä.

Joistakin vaan huokuu vahva ei

Vierailija
10/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin aika ankeaa, jos ei ole muuta privaatimpaa foorumia avautua asiasta, joten tuskin tuo mies hirveästi menetti.

Vierailija
11/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Kuka istuu tuntia väkisin, vartin päästä voi kiittää kahvista ja toivottaa hyvää joulua.

Vierailija
12/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette ylipäätään treffeille miehen kanssa, josta ette ole jo valmiiksi aidosti kiinnostuneita?

Itse juttelen aina sovelluksessa sen verran, että huomaan onko keskustelukemiaa. Aikanaan kun ensimmäisiä kertoja nettitreffailin, lähdin tapaamaan niitäkin joiden keskustelutyyli tuntui haukotuttavalta, ja joka kerta sama toistui treffeillä. Lopetin ajan haaskaamisen noihin. Sen jälkeen kaikilla treffeilläni on ollut vähintäänkin mukavaa keskustelua, vaikka ne muilta osin eivät olisi johtaneetkaan mihinkään.

Jos tykkään keskustella miehen kanssa niin en yleensä ole pettynyt ulkokuoreen, vaikka se ei täysin deittiprofiilin kuvia vastaisikaan. Tosin nämä hyvät keskustelijat eivät tyypillisesti huijaa kuvilla, varmaan siksi että heillä on riittävästi tunneälyä ymmärtämään, että huijaaminen johtaa vain huonompaan lopputulokseen sitten tavatessa.

Vierailija
13/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei aiheuta mitään tunteita. Ja se on täysin normaalia.

Vierailija
14/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta?

Vierailija
15/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sinä pessyt meikit pois kesken treffien niin mies olisi myös pettynyt sinuun ja vetovoimaa ei olisi ollut. Tunne olisi ollut molemminpuolinen.

Laitapa sinä meikkiä ja feikkaa itsesi komeaksi. Kuulemma hyvin helppo tapa huijata. Näet itse, onko.

Vierailija
16/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffit sääli, kun jotkut joutuvat vajoamaan tuollaiseen.

Niin, parempihan se on olla naamat yökerhossa, herätä jonkun hyypiön vierestä ja alkaa sitten hiljalleen selvitellä sekä darraa että millainen hyypiö on.

Vierailija
17/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta?

Esimerkiksi sinusta. Kun kysyit niin vastasin.

Vierailija
18/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, monta kertaa ollut niin, että tunne kohtaamisesta on täysin neutraali. Sitten joskus ollut toodella vastenmielisyys niin että se kahvikupinkin juominen tuntuu ylivoimaiselta.

On sitä joskus ollut tunnetta ja kipinää alusta alkenkin.

Vierailija
19/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopuhelut on keksitty.

Vierailija
20/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa sinä meikkiä ja feikkaa itsesi komeaksi. Kuulemma hyvin helppo tapa huijata. Näet itse, onko.

Valjusta mitäänsanomattomasta naamasta pystyy meikkaamaan hyvännäköisen, joku 4-5 tason naisen pystyy meikkaamaan 8 tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi