Katsotteko koskaan kylässä vessan peilikaappiin tai likapyykkikoppaan?
Mä katselen aina peilikaappiin ja päivittelen ihmisten kalliita hajuvesiä. =)
Kommentit (28)
En todellakaan. Jos vessapaperi loppuu niin ensimmäisenä katson allaskaappiin.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Ja kuka helvetti penkoo toisten likapyykkikoria? Oletko joku perverssi?
Olen. Haittaako se sinua ?
En tod. Minulla on käytöstavat ja haluan katsoa itseäni peilistä. En voisi, jos olisin röyhkeä.
En kyläile. Enkä ota vieraita vastaan. Olen erittäin onnellinen.
En halua toisten vessoissa koskea mihinkään mihin ei ole pakko. Käsipyyhekin on vähän siinä ja siinä.
on törkeää avata kaappeja toisen kodissa.piste.
En. Olen kiinnostunut ainoastaan kirjahyllystä.
En todellakaan. Hyi. Jos tiedän, että meille on tulossa vieraita, tarkistan aina, että vessassa on siistiä ja puhdas käsipyyhe, saippua näkösällä ja vessapaperia.
Kyllä me se on huomattu. Ja osataan vähän pitää hauskaa sun kustannuksella 🤗
t. isäntä ja emäntä
Kuka idiootti säilyttää hajuvesiä peilikaapissa? Ne menee pilalle siellä.
Päivittelet hajuvesiä? Laitat pulloihin jotain kotoa tuomaasi?
Kyllä mä joskus olet peilikaapit tsekannut. En tiedä miksi, ei niissä mitään ihmeitä ole.
Likapyykkeihin en ikinä koskis. Jaiks.
En vaan jääkaappiin ja pöllin sieltä kaljan kun talonväeltä silmä katsoo ...
En. En myöskään ymmärrä ihmisenkuoria jotka tonkii muiden kaappeja. En edes sano niitä ihmisiksi, mahtaa olla tyhjää täynnä kun pitää kytätä muita.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kiinnostunut ainoastaan kirjahyllystä.
Sekin on siinä ja siinä.
Lapsena olen kurkkinut joskus kylässä peilikaappiin, mutta likapyykit olen silloinkin jättänyt rauhaan, siis yök. Nyt ei tulisi mieleenkään koskea muiden tavaroihin.
Vierailija kirjoitti:
En halua toisten vessoissa koskea mihinkään mihin ei ole pakko. Käsipyyhekin on vähän siinä ja siinä.
Juuri kaltaisiasi ajatellen minulla on vaihtoehtona käsipaperit jotka laitetaan roskikseen. Valita voi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Ja kuka helvetti penkoo toisten likapyykkikoria? Oletko joku perverssi?
Hyvällä tuurilla sieltä löytyy kaverin tyttö/naisystävän pikkarit <3