Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Mullakin lähti järki, mutta se oli monen asian summa. Terveisiä.
Kamalan epäkohteliasta, ei edes kätellä ja seuraavaksi käsketään ottamaan housut pois. Käytöstavat, kultaiset käytöstavat, voi aikoja, voi tapoja ja niiden puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
1. Puhuttiin kunnon ja aidoista blondeista
2. Miehet eivöt tiedä, vaikka luulevat.
3. Mikä tässä on se ongelma4. Ongelma on oma asenteellinen tulkintanne.
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
En tarkoittanut mitään tällaista. Koko tekstisi on täysin omaa tulkintasi ja pelkkää väärinymmärrystä. En enää viitsi selittää koska kaikilla ei ole kykyä ottaa vastaan. Veikkaanpa, että reputit logiikan kurssit.
Ok, miksi piti ilmoittaa että purkista se väri? Ja en todellakaan ole vastaanottavainen jos vastaus on: miehet ei erota.
Mikä järki? Miksi pitäisi erottaa? Mitä helvetin väliä? Minä haluan tietää sinun perustelusi miksi se on niin tärkeä ilmoitus asia? Minä haluan ymmärtää tälläistä ajattelutapaa, missä pitää heti osoittaa jonkin asian (mikä liittyy naisen ulkonäköön) olevan mahdollisesti feikki.
Etkö sinä halua ymmärtää, että minä haluan tajuta, miksi se on niin tärkeää ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kamalan epäkohteliasta, ei edes kätellä ja seuraavaksi käsketään ottamaan housut pois. Käytöstavat, kultaiset käytöstavat, voi aikoja, voi tapoja ja niiden puutetta.
On tilanteita, joissa kädellään ja tilanteita, joissa ei kätellä. Tuliko uutena?
Joskus olin sitä mieltä, etten heti alkuun menisi leffaan tai edes illalliselle ihastuksen kanssa. Ajattelin, että olisi rennompiakin tapoja tutustua. Mutta nyt se ei ole enää poissuljettu ajatus.
Vierailija kirjoitti:
2014 käteltiin. Kotimatkalla omenapuut oli puhjenneet kukkaan.
😊🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kätellyt mua?
Sivusta
Lääkärit ei nykyään kättele.
Sivusta myös
Mukaan ei kätellyt, muttei saanut silmiä irti rinnoista. Kurkkua piti tutkia. Lähtiessä vielä tuijotti vaan rintoja. Gkuppi Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tilanteita, joissa kädellään ja tilanteita, joissa ei kätellä. Tuliko uutena?
Se oli vitsi. Mut kyllä mä arvostan näitä peruskäytöstapoja vaikka ymmärrän miksi lääkärit ei kättele jokaista räkänokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua ei olisi, moni asia olisi toisin. Mulla saattaisi jopa olla järki vielä päässä, tiedä häntä.
Pienestäpä se järki sitten lähtee 🤣
Sinäkään et voi tietää mitä kaikkea on ollut hänellä taustalla ennen tänne päätymistä.
Tarpeeksi kaikkea negatiivista ja huonoa niin ei siihen paljoa vaadita lisää kun järki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
En tarkoittanut mitään tällaista. Koko tekstisi on täysin omaa tulkintasi ja pelkkää väärinymmärrystä. En enää viitsi selittää koska kaikilla ei ole kykyä ottaa vastaan. Veikkaanpa, että reputit logiikan kurssit.
Ok, miksi piti ilmoittaa että purkista se väri? Ja en todellakaan ole vastaanottavainen jos vastaus on: miehet ei erota.
Mikä järki? Miksi pitäisi erottaa? Mitä helvetin väliä? Minä haluan tietää sinun perustelusi miksi se on niin tärkeä ilmoitus asia? Minä haluan ymmärtää tälläistä ajattelutapaa, missä pitää heti osoittaa jonkin asian (mikä liittyy naisen ulkonäköön) olevan mahdollisesti feikki.
Etkö sinä halua ymmärtää, että minä haluan tajuta, miksi se on niin tärkeää ilmoittaa?
Idioottien paluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua ei olisi, moni asia olisi toisin. Mulla saattaisi jopa olla järki vielä päässä, tiedä häntä.
Mä olisin kertonut kaivatulle tunteistani ajat sitten, jos en olisi näille palstoille eksynyt. Luin liian monta negatiivista viestiä ja meni uskallus.
Mun elämääni tällä taas ei ole ollut yhtään mitään vaikutusta. Joutoaikana selailen joko tätä, instaa tai tiktokia. Kaikki nämä somet ovat ihan samanlaista viihteellistä höpöhöpöä. Tosielämä on muualla.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko lähteä mun kaa leffaan?
Riippuu leffasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Idioottien paluu.
Megaidiootti oli se, joka luuli, että on jokin suurikin uutinen kaikille se, että naiset värjäävät hiuksiaan. 🤣 hihittelin yöllä tätä keskustelua.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli vitsi. Mut kyllä mä arvostan näitä peruskäytöstapoja vaikka ymmärrän miksi lääkärit ei kättele jokaista räkänokkaa.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu leffasta.
Tai peffasta. Sivu
Älykkönä ääliöiden keskellä
Vierailija kirjoitti:
En juurikaan katsele elokuvia kun harvoin ja valitusti. Sitäpaitsi, mitä järkeä mennä elokuviin jos haluaa jutella toisen kanssa🤭😘
Lääkärit ei nykyään kättele.
Sivusta myös