Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa!
Karma is a bitch.
Vierailija kirjoitti:
Näin sinusta viime yönä unta. Sekavaa menoa ja epätoivoista ja epäonnista yritystä päästä toistemme läheisyyteen, vaikka koko ajan oltiin samoissa paikoissa.
Eli sama meno mitä tosielämässäkin...
Joka toiselle kuppaa tarjoaa, itsekin siihen kupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvaa trollausta?
Veikkaan että ei ole muuta annettavaa
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Surkeita nämä vanhat sananlaskut, juuri mikään ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä hallitseva ihminen ei käytä aikaansa tälläiseen
Juu et hallitse elämääsi, kun täällä päivittäin spämmit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä hallitseva ihminen ei käytä aikaansa tälläiseen
Juu et hallitse elämääsi, kun täällä päivittäin spämmit.
Hirveästi annatte painoarvoa yhdelle keskusteluketjulle netissä. Hallitsen elämääni hienosti, vaikka nyt aamiaisen ohella lueskelinkin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Surkeita nämä vanhat sananlaskut, juuri mikään ei pidä paikkaansa.
Kyllä pitää mutta Jumalaltakin löytyy resilienssiä. Suosittelen silti elämään rakkaudellisemmin, kovapäisyys saattaa sattua lopulta liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ryhmittymä keskinkertaisia uuvatteja eivät pysty kohtaamaan erehtymistään ja katsomaan peilistä itseään sen jälkeen mitä ovat saaneet aikaan. Heissä on herännyt syyllisyys, mutta eivät pysty sitä käsittelemään, ja sen vuoksi yrittävät erilaisilla nettirooleilla maalittamalla saada menneet tapahtumat vääristymään haluamakseen.
Millaisista asioista sinä koet syyllisyyttä, kun puhutaan kaipauksen aikaisista asioista? Sivu
Nämä asiat ei liity minuun, en kaipaa
Oletko se sama, joka eilen kirjoitteli narsismista kursiivilla?
Tuskin täällä montaa trollia on.
Vanhan harrastuksen elvyttäminen on auttanut etääntymään henkisesti palstasta. Kehitystä myös siinäkin tapahtunut. Aloitan myös treenaamaan toista ns. makeaa taitoa, johon kävin hakemassa välineitä. :)
Jos tätä ketjua ei olisi, moni asia olisi toisin. Mulla saattaisi jopa olla järki vielä päässä, tiedä häntä.
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää mutta Jumalaltakin löytyy resilienssiä. Suosittelen silti elämään rakkaudellisemmin, kovapäisyys saattaa sattua lopulta liian paljon.
Eiväthän pidä. Osa ihmisistä kaivaa kuoppaa muille jatkuvasti ja suorastaan menestyy elämässä sen ansiosta. Ihan paska sananlasku tuo.
Jumalan sen sijaan voit laittaa sinne minne ei päivä paista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan harrastuksen elvyttäminen on auttanut etääntymään henkisesti palstasta. Kehitystä myös siinäkin tapahtunut. Aloitan myös treenaamaan toista ns. makeaa taitoa, johon kävin hakemassa välineitä. :)
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaivattuasi et lähesty vaikka mikä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ei ole muuta annettavaa
Jotkut on vaan pelkästään ilkeitä ihmisiä.Ei siihen tarvita mitään syytä. Katsokaa nykyistä maailmaa,vallanväärinkäyttöä,sotaa,väkivaltaa,valheita lista on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän pidä. Osa ihmisistä kaivaa kuoppaa muille jatkuvasti ja suorastaan menestyy elämässä sen ansiosta. Ihan paska sananlasku tuo.
Jumalan sen sijaan voit laittaa sinne minne ei päivä paista.
Kyllä pitää.