Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17937)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvaa trollausta?
Veikkaan että ei ole muuta annettavaa
Jotkut on vaan pelkästään ilkeitä ihmisiä.Ei siihen tarvita mitään syytä. Katsokaa nykyistä maailmaa,vallanväärinkäyttöä,sotaa,väkivaltaa,valheita lista on loputon.
Sinä taidat olla yksi niistä ilkeistä ihmisistä
Ylimielinen ja kova tarve päteä. Oma elämäsi varmaan kuraa, kun tämä ainoa paikka jossa pääset pätemään. Tsemppiä sun p@skaelämään!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua prinsessa 😢
Lähetään lounalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa!
Ei välttämättä. Surkeita nämä vanhat sananlaskut, juuri mikään ei pidä paikkaansa.
Kyllä pitää mutta Jumalaltakin löytyy resilienssiä. Suosittelen silti elämään rakkaudellisemmin, kovapäisyys saattaa sattua lopulta liian paljon.
Eiväthän pidä. Osa ihmisistä kaivaa kuoppaa muille jatkuvasti ja suorastaan menestyy elämässä sen ansiosta. Ihan paska sananlasku tuo.
Jumalan sen sijaan voit laittaa sinne minne ei päivä paista.
Kyllä pitää.
Ei pidä, kuten jo selitinkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua ei olisi, moni asia olisi toisin. Mulla saattaisi jopa olla järki vielä päässä, tiedä häntä.
Mulle taas palsta on tuonut lisää ymmärrystä ja kärsivällisyyttä tunneasioihin, ja osaa ottaa tarvittaessa etäisyyttä ikäviin kommentteihin. Toiveena tietysti, että kaivattu olisi täällä, kun ei ole mahdollisuuksia nähdä. Aika näyttää, miten käy.
Aurinkoista ja kivaa torstaita kaipaamalleni.
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Lääkäri toisti monta kertaa, että sinulla on syöpä. Epäiliköhän etten ymmärtänyt sitä. Olisiko pitänyt itkeä vuolaasti tai muuten reagoida. Koko elämä on ollut helvettiä, ei syöpä ole ensimmäinen kriisi.
Aamun viestejä lukiessa täytyy sanoa, että toiselle kuopan kaivaminen on mulle vieras ajatus. Mutta tuskin se oli minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri toisti monta kertaa, että sinulla on syöpä. Epäiliköhän etten ymmärtänyt sitä. Olisiko pitänyt itkeä vuolaasti tai muuten reagoida. Koko elämä on ollut helvettiä, ei syöpä ole ensimmäinen kriisi.
Surullista. Toivon sulle voimia. Ja onnellisia käänteitä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua ei olisi, moni asia olisi toisin. Mulla saattaisi jopa olla järki vielä päässä, tiedä häntä.
Mä olisin kertonut kaivatulle tunteistani ajat sitten, jos en olisi näille palstoille eksynyt. Luin liian monta negatiivista viestiä ja meni uskallus.
2014 käteltiin. Kotimatkalla omenapuut oli puhjenneet kukkaan.
Haluisitko lähteä mun kaa leffaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienestäpä se järki sitten lähtee 🤣
Päättelyvirhe. Kukaan ei sanonut, että se pelkän ketjun takia oli lähtenyt. Sillä oli osuutta asiaan.
Mikset kätellyt mua?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluisitko lähteä mun kaa leffaan?
Haluaisin 🥰
Pienestäpä se järki sitten lähtee 🤣