Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (15066)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkissaksi näin aluksi pohdin. Ilman paineita, mutta jos siltä tuntuu, olisi helppo jatkaa siitä. Näin siis jos sinun maailmankuva siihen taipuisi, eli ei oikeasti mitään.
Mun maailmankuva onnistuu taipumaan halipusukesäkissaksi muttei siitä kauheesti eteenpäin. Jos ei kyseinen kidutus haittaa niin ihan vapaasti.
no nyt oikeesti kiinnostaa: miksei siitä eteenpäin?
Arvomaailmaan liittyvät syyt. Jos tarkoitus on tunnustella miltä vaikuttaa yhdessäolo niin se onnistuu niissä rajoissa ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kesäkissaksi kellekkään. Säälimätöntä touhua tuo. Sydämet ja sielu ei ole sitä varten.
Ei tietenkään ole. Ihmiset sopivat itselleen sopivan mallin, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista muilla. Älä koeta pakottaa omaa maailmankuvaasi muille. Ei kai kukaan aloita heti täysillä mitään, vaan tunnustelee ensin kevyemmin.
Mun tekis ainakin kaipaamani kanssa mieli mennä heti syvään päätyyn. 😊 Sivu
Pieni peto? 🐿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on yksi joka ei jätä eikä petä ikinä!
Koira?
Koiratkin kuolee, valitettavasti.😭 Kaikki luotu hajoaa ennemmin tai myöhemmin. Ei auta itku markkinoilla tosiasioiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kesäkissaksi kellekkään. Säälimätöntä touhua tuo. Sydämet ja sielu ei ole sitä varten.
Ei tietenkään ole. Ihmiset sopivat itselleen sopivan mallin, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista muilla. Älä koeta pakottaa omaa maailmankuvaasi muille. Ei kai kukaan aloita heti täysillä mitään, vaan tunnustelee ensin kevyemmin.
Mun tekis ainakin kaipaamani kanssa mieli mennä heti syvään päätyyn. 😊 Sivu
Suoraan naimisiin? Onnea matkaan, itse en voisi kuvitellakaan. Se ei riitä, että on kiinnostunut, vaan pitää antaa aikaa ja jos edelleen kiinnostaa, voi suhdetta syventää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on enää idea, ei juurikaan enää muistijälkeä.
Harvoin kukaan noin vain unohtuu.
Hän ei unohdu -sivusta
Niin että kesäkissana olemisen aikana tunnustellaan miltä arvot, ajatukset ja kehot tuntuu yhdessä. Onko se sitten ns. deittailua vai hengailua?
Mä taas olen elämässäni aika monta kesää haaveillut, että pääsis kesäkissaksi. En tosin enää, mut menneisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
🦌? 🐡
Tunnistan itseni, mutta kuka tuo pallokala on?
Vierailija kirjoitti:
Voisit julkaista tarinoita vain mulle.
Niin voisin. Mulla ajoittain tarinaa piisaa.
Haluan sua kuin mielipuoli, ja sinä tiedät sen. Härnäät, vaan et halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tulit säätämään!
Vierailija kirjoitti:
Niin että kesäkissana olemisen aikana tunnustellaan miltä arvot, ajatukset ja kehot tuntuu yhdessä. Onko se sitten ns. deittailua vai hengailua?
Ei sillä varmaan ole niin väliä että mitä se tarkalleen on jos molemmat on täysin samalla sivulla asian suhteen eli on ääneen sanottu ne asiat. Aika paljon helpompaa elämä kun keskustelisi vähän avoimemmin kaikesta. Siis siitäkin ettei tiedä eikä ole valmiita vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua kuin mielipuoli, ja sinä tiedät sen. Härnäät, vaan et halua.
Kenelle tämä?
Kehenkäs muuhun sitä.