Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15030)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettet anna turhia toiveita, jos et oikeasti aio mitään. En jaksa nyt mitään pelehtimisiä. Olen aika herkillä, ja arvaat varmaan, miksi.
Jos tää olis kaivatulta niin kiinnostuisin. Ettei hän kaipaa mitään pelehtimisiä. 😅 nyt ollaan tosissaan! Ai että
Vierailija kirjoitti:
Toivon, ettet anna turhia toiveita, jos et oikeasti aio mitään. En jaksa nyt mitään pelehtimisiä. Olen aika herkillä, ja arvaat varmaan, miksi.
Kouraisen tussustasi ja molemmat pidämme siitä. Sitten tiedämme kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on yksi joka ei jätä eikä petä ikinä!
Koira?
Vierailija kirjoitti:
Näinä hetkinä haluaisin huutaa:
Mitä teet?
Eikö voitais olla yhteydessä?
Vieläkö minä sun ajatuksissa vilahtelen?
Vilahtelet varmasti kuolemaani asti.
Oletkohan ollut lomalla tämän viikon? 🤔
Kaivatulle pusu ja hali 👩🏻💕🤍💙🧔
Ei ollut Emmanuelle tuolta, jonka riimi vielä näkyy. Mutta saatte toki lainata idean, ei mua haittaa. Jos olette toisianne kaipaavia.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, Jeesus. Kaikki muut pettää ja jättää ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkissaksi näin aluksi pohdin. Ilman paineita, mutta jos siltä tuntuu, olisi helppo jatkaa siitä. Näin siis jos sinun maailmankuva siihen taipuisi, eli ei oikeasti mitään.
Mun maailmankuva onnistuu taipumaan halipusukesäkissaksi muttei siitä kauheesti eteenpäin. Jos ei kyseinen kidutus haittaa niin ihan vapaasti.
Öitä muikkuseni muruseni. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Hesaris oli et joku australialainen pikkupeto kuolee kiimaan. Kyllä se joskus ottaa koville itelläkin. Terkkuja sinne
Semmosia kai ne on, pienet seksinnälkäiset pedot.
Minä manaatti en siitä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkissaksi näin aluksi pohdin. Ilman paineita, mutta jos siltä tuntuu, olisi helppo jatkaa siitä. Näin siis jos sinun maailmankuva siihen taipuisi, eli ei oikeasti mitään.
Mun maailmankuva onnistuu taipumaan halipusukesäkissaksi muttei siitä kauheesti eteenpäin. Jos ei kyseinen kidutus haittaa niin ihan vapaasti.
no nyt oikeesti kiinnostaa: miksei siitä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
En ala kesäkissaksi kellekkään. Säälimätöntä touhua tuo. Sydämet ja sielu ei ole sitä varten.
Ei tietenkään ole. Ihmiset sopivat itselleen sopivan mallin, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista muilla. Älä koeta pakottaa omaa maailmankuvaasi muille. Ei kai kukaan aloita heti täysillä mitään, vaan tunnustelee ensin kevyemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hän kuitenkin saa harvoin ansaitsemansa huomion.
Oon liian arvokas kesäkissaksi. Ja sä liian arvokas kesäkolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kesäkissaksi kellekkään. Säälimätöntä touhua tuo. Sydämet ja sielu ei ole sitä varten.
Ei tietenkään ole. Ihmiset sopivat itselleen sopivan mallin, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista muilla. Älä koeta pakottaa omaa maailmankuvaasi muille. Ei kai kukaan aloita heti täysillä mitään, vaan tunnustelee ensin kevyemmin.
Mun tekis ainakin kaipaamani kanssa mieli mennä heti syvään päätyyn. 😊 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouraisen tussustasi ja molemmat pidämme siitä. Sitten tiedämme kaiken.
Oot hullu.
Muistan toki huomaavaisuuden.
The päivä