Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (15066)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kesäkissaksi kellekkään. Säälimätöntä touhua tuo. Sydämet ja sielu ei ole sitä varten.
Ei tietenkään ole. Ihmiset sopivat itselleen sopivan mallin, eikä siinä ole mitään nokan koputtamista muilla. Älä koeta pakottaa omaa maailmankuvaasi muille. Ei kai kukaan aloita heti täysillä mitään, vaan tunnustelee ensin kevyemmin.
Mun tekis ainakin kaipaamani kanssa mieli mennä heti syvään päätyyn. 😊 Sivu
Suoraan naimisiin? Onnea matkaan, itse en voisi kuvitellakaan. Se ei riitä, että on kiinnostunut, vaan pitää antaa aikaa ja jos edelleen kiinnostaa, voi suhdetta syventää.
Tälle on annettu aikaa, usko pois. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦌? 🐡
Tunnistan itseni, mutta kuka tuo pallokala on?
L ja T jossa T on oinas, niin eikö pallokala ole silloin L?
Vierailija kirjoitti:
En mä juurikaan kesällä ehdi mitään kun oon töissä.
Kävellä illalla kallioilla?
Kaikki naiset ei pelaile pelejä. Eikä kaikkiin tehoa temput, uhkailu, kiristys, lahjonta. Voi tulla yllätyksenä, jos ei ole sellaiseen aiemmin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan.
Halutaan yhdessä.
Haluan myös. Kolmen kimppa!
Vierailija kirjoitti:
Niin että kesäkissana olemisen aikana tunnustellaan miltä arvot, ajatukset ja kehot tuntuu yhdessä. Onko se sitten ns. deittailua vai hengailua?
Varmaan hengailua?
Itse ottaisin sellasena et nautitaan tää kesä ja moro sitten, mutta en ole enää elämässäni siinä vaiheessa, että haaveilisin tuollaisesta.
Voihan se olla, että joskus vielä olen, mutta en nyt. Tavallaan hekumoin mielessäni sellaista fantasiaa jostain 10+ vuoden päässä siintävästä milf erasta, mutta jos en ole silloin sinkku niin pitää tehdä sit niin et menee kumppanin kanssa jonnekin pitkälle reissulle tms. elään sitä eraa :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ei pelaile pelejä. Eikä kaikkiin tehoa temput, uhkailu, kiristys, lahjonta. Voi tulla yllätyksenä, jos ei ole sellaiseen aiemmin törmännyt.
Ja tämä tietoisku tarjotaan, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tietoisku tarjotaan, koska...?
Siinäpä miettimistä. Otsikosta voi ottaa vinkkiä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua kuin mielipuoli, ja sinä tiedät sen. Härnäät, vaan et halua.
Miten niin, eihän siitä niin kauaa ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on yksi joka ei jätä eikä petä ikinä!
Koira?
äiti?
Vierailija kirjoitti:
Siltäkö näyttää? =]
Ihan poikki viikonlopusta. Sain vähemmän aikaiseksi kuin olin ajatellut. Toivottavasti sulla oli parempi viikonloppu.
En edelleenkään tiedä, kaipaako minua kukaan. Lueskelen joskus ketjua ihan vain saadakseni kuvitella, että joku kaipaa. Ehkä se on yksi ketjukoukun syy, että ihminen haluaa tuntea itsensä halutuksi, koska silloin tuntuu, että itsellä on jokin merkitys. On kuin olisi jotain salaperäistä, mitä odottaa. Näin tyhjä elämä tuntuu merkityksellisemmältä. On kuin arjen kuoren alla olisi jotain merkityksellisempää, joka tuntuu todemmalta kuin tosielämä.
Meidän ensikohtaaminen pitää järjestää valvotusti ensiavussa, koska sydän joko hakkaa ylikierroksilla, pysähtyy tai heittää volttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä juurikaan kesällä ehdi mitään kun oon töissä.
Kävellä illalla kallioilla?
Ehkä joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Virtasen Matille
Hyvää yötä 🌛