Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (15066)
V!!TTU KUN EI IHMISTÄ USKOTA!! HETI PAKKO ALKAA SOLVAAMAAN!! TÄNÄÄNKIN TULLUT JO MONTA ALOITETTA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naispuolinen incel on muuten femcel.
Olen tuntenut yhden naisen, joka olisi voinut olla femcel (eli viettänyt pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa vaikka olisi halunnut seksiä, eikä ole edes nirso - on vaan vähän pyöreä ja ulkoisesti ehkä sellainen ettei pelkällä ulkonäöllä tee vaikutusta, joten ollut kai vaikea saada miehiä), mutta sen sijaan hän on tehnyt hienoja asioita elämässään eikä jäänyt mihinkään komeroon märisemään.Hyvä hänelle. Minun ei tarvitse tehdä mitään hienoa, mielikuvitus riittää kuvittelemaan monia aloitteita upeilta miehiltä. Ja voin raportoida niitä tänne. :)
Kirpaiseeko se noin paljon, että ihmisillä on erilaisia elämiä?
Sillähän ei ole minulle mitään väliä mitä sinä kuvittelet elämästäni tai uskotko kertomani ketjussa, mutta sinä nyt kulutat oman elämän energiaasi niiden minun kertomieni asioiden ympärillä pyörimiseen xDJa tähän jatkoksi, elämä on sitä paitsi paljon onnellisempi, jos pystyy yhdistämään siihen niin vahvoja fantasioita, että ne tuntuvat miltei todelta. Teistä muista ei siihen ole, siksi on pakko sorkkia toisia :p
Eli kirpasee :)
Suosittelen esim. tapahtumia joissa käy samanhenkisiä ihmisiä kuin sinä, sellaisissa voi tavata itselleen sopivaa seuraa ja saada vaikka niitä jankkareiden kuumia perunoita: ALOITTEITA miehiltä..
Että olkaa ystävällisiä, älkääkä yrittäkö opettaa minua näissä asioissa. Kyllä minä tiedän, miten nämä jutut menee. :)
Vierailija kirjoitti:
MINÄ SAAN ALOITTEITA!!! EIKÄ IHAN KENELTÄ SATTUU, VAAN TASOKKAILTA!! EN OLE HULLU!!!!!! EIKÄ OLE MITÄÄN PERÄSSÄ VEDETTÄVIÄ NYHVERÖITÄ!!
TURHAAN HUUDAT. EI KIINNOSTA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko joku kotirakastajaa/-palvelijaa? Olisin käytettävissä. Mielellään pitkä sitoutuminen.
En hae työsuhdetta vaan rakkautta.
Ajattelin et jos tollai pääsis alkuun. Ei näytä nää mun rakkausasiat oikein sujuvan.
Jos olet mun kaivattu, otan sinut missä muodossa tahansa.
Tulisin sitten nyt..
Tervetuloa! 🤗
Varohan vaan mitä sanot😍🥺
Vierailija kirjoitti:
MINÄ SAAN ALOITTEITA!!! EIKÄ IHAN KENELTÄ SATTUU, VAAN TASOKKAILTA!! EN OLE HULLU!!!!!! EIKÄ OLE MITÄÄN PERÄSSÄ VEDETTÄVIÄ NYHVERÖITÄ!!
Voi voi kun on triggeröitynyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se naispuolinen incel on muuten femcel.
Olen tuntenut yhden naisen, joka olisi voinut olla femcel (eli viettänyt pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa vaikka olisi halunnut seksiä, eikä ole edes nirso - on vaan vähän pyöreä ja ulkoisesti ehkä sellainen ettei pelkällä ulkonäöllä tee vaikutusta, joten ollut kai vaikea saada miehiä), mutta sen sijaan hän on tehnyt hienoja asioita elämässään eikä jäänyt mihinkään komeroon märisemään.Hyvä hänelle. Minun ei tarvitse tehdä mitään hienoa, mielikuvitus riittää kuvittelemaan monia aloitteita upeilta miehiltä. Ja voin raportoida niitä tänne. :)
Kirpaiseeko se noin paljon, että ihmisillä on erilaisia elämiä?
Sillähän ei ole minulle mitään väliä mitä sinä kuvittelet elämästäni tai uskotko kertomani ketjussa, mutta sinä nyt kulutat oman elämän energiaasi niiden minun kertomieni asioiden ympärillä pyörimiseen xDJa tähän jatkoksi, elämä on sitä paitsi paljon onnellisempi, jos pystyy yhdistämään siihen niin vahvoja fantasioita, että ne tuntuvat miltei todelta. Teistä muista ei siihen ole, siksi on pakko sorkkia toisia :p
Eli kirpasee :)Suosittelen esim. tapahtumia joissa käy samanhenkisiä ihmisiä kuin sinä, sellaisissa voi tavata itselleen sopivaa seuraa ja saada vaikka niitä jankkareiden kuumia perunoita: ALOITTEITA miehiltä..
Olet sivusta, älä tule sotkemaan.
Jaksaisko mennä pesee pari ikkunaa? Kannustakaa mua tai en pese.
Vierailija kirjoitti:
V!!TTU KUN EI IHMISTÄ USKOTA!! HETI PAKKO ALKAA SOLVAAMAAN!! TÄNÄÄNKIN TULLUT JO MONTA ALOITETTA!!!
Okei okei. Jatka vaan peräs esittelyä siellä perähikiän baarissa varsinainen ässä. Pitkäkynsi Pena ja Jorma sekä Artsi rassaa sua mielellään.
Nolis trolleja triggeröi kun toisilla on jotain mitä heillä ei ole. Nyt tässä tapauksessa elämä ja normaalia huomiota ja aloitteita miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun on triggeröitynyt..
Pointti on, että en minä ole mitenkään katkeroitunut hullu jankkari. Saan minä haluta aloitteita xD
Vierailija kirjoitti:
A kaipaa A:ta. Jotain kemiaa välillämme on, toivottavasti nähdään huomenna. Sun pitää tehdä miehenä aloite, jos siis haluat.
On selvää kemiaa, tavataan vaan, laita irl mulle.
Minulla on muuten vaan sattunut olemaan koko päivä aikaa roikkua palstalla, ei se johdu elämän tai aloitteiden puutteesta. USKOKAA KUN SANON!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun on triggeröitynyt..Pointti on, että en minä ole mitenkään katkeroitunut hullu jankkari. Saan minä haluta aloitteita xD
Saat tietysti ja eiköhän niitä sullekin tule.. ei ne niin ihmeellisiä ole..
Normaaliahan se vain on, että fiksut ja komeat miehet lähestyy tuttujen kautta tietämiään viehättäviä sinkkunaisia, ja miksei tuntemattomiakin jos silmäpeliä alla ja vetovoimaa ilmassa :)
Vierailija kirjoitti:
Uskotaan,uskotaan, mut ei tarvii huutaa😒
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muuten vaan sattunut olemaan koko päivä aikaa roikkua palstalla, ei se johdu elämän tai aloitteiden puutteesta. USKOKAA KUN SANON!!!
Joo, ei ole ollut tänä sunnuntaina mitään ja olen halunnut vain lojua.
Eikö ole ihmeellistä?