Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (15030)
Vierailija kirjoitti:
En haluais et asia jää selvittämättä.
Näkökulmastani asia on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Ok, olen sentään ehdotellut monenlaisia tapaamis variaatioita?
Vierailija kirjoitti:
Se naispuolinen incel on muuten femcel.
Olen tuntenut yhden naisen, joka olisi voinut olla femcel (eli viettänyt pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa vaikka olisi halunnut seksiä, eikä ole edes nirso - on vaan vähän pyöreä ja ulkoisesti ehkä sellainen ettei pelkällä ulkonäöllä tee vaikutusta, joten ollut kai vaikea saada miehiä), mutta sen sijaan hän on tehnyt hienoja asioita elämässään eikä jäänyt mihinkään komeroon märisemään.
Hyvä hänelle. Minun ei tarvitse tehdä mitään hienoa, mielikuvitus riittää kuvittelemaan monia aloitteita upeilta miehiltä. Ja voin raportoida niitä tänne. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua!
Kuka ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua!
Kuka ketä?
Reissaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut yhden naisen, joka olisi voinut olla femcel (eli viettänyt pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa vaikka olisi halunnut seksiä, eikä ole edes nirso - on vaan vähän pyöreä ja ulkoisesti ehkä sellainen ettei pelkällä ulkonäöllä tee vaikutusta, joten ollut kai vaikea saada miehiä), mutta sen sijaan hän on tehnyt hienoja asioita elämässään eikä jäänyt mihinkään komeroon märisemään.Hyvä hänelle. Minun ei tarvitse tehdä mitään hienoa, mielikuvitus riittää kuvittelemaan monia aloitteita upeilta miehiltä. Ja voin raportoida niitä tänne. :)
Kirpaiseeko se noin paljon, että ihmisillä on erilaisia elämiä?
Sillähän ei ole minulle mitään väliä mitä sinä kuvittelet elämästäni tai uskotko kertomani ketjussa, mutta sinä nyt kulutat oman elämän energiaasi niiden minun kertomieni asioiden ympärillä pyörimiseen xD
Vierailija kirjoitti:
Tuohan tuliaisia reissulta!
Ei tarttunut mitään mukaan paitsi turvonnut naama ja tyhjä lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Siihen malliin kutisee, että taitaa tulla mukana kotiin asti. Siellä onkin paremmin aikaa hoidattaa.
Kaivattuni ,kulkekoon tiesi tänne luokseni ,kun aika on oikea.Paljon on mutkia matkallasi mutta jokaisen on kuljettava oma tiensä.Täällä odotan syli avoinna,sydän rakkautta täynnä ja sinä ajatuksissani.
😊😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko joku kotirakastajaa/-palvelijaa? Olisin käytettävissä. Mielellään pitkä sitoutuminen.
En hae työsuhdetta vaan rakkautta.
Ajattelin et jos tollai pääsis alkuun. Ei näytä nää mun rakkausasiat oikein sujuvan.
Jos olet mun kaivattu, otan sinut missä muodossa tahansa.
Tulisin sitten nyt..
Tervetuloa! 🤗
Minä, minä vapaapainiottelu alkaa. Popcornit esiin palstalaiset, amatsoonit ottaa yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut yhden naisen, joka olisi voinut olla femcel (eli viettänyt pitkiä aikoja vastentahtoisessa selibaatissa vaikka olisi halunnut seksiä, eikä ole edes nirso - on vaan vähän pyöreä ja ulkoisesti ehkä sellainen ettei pelkällä ulkonäöllä tee vaikutusta, joten ollut kai vaikea saada miehiä), mutta sen sijaan hän on tehnyt hienoja asioita elämässään eikä jäänyt mihinkään komeroon märisemään.Hyvä hänelle. Minun ei tarvitse tehdä mitään hienoa, mielikuvitus riittää kuvittelemaan monia aloitteita upeilta miehiltä. Ja voin raportoida niitä tänne. :)
Kirpaiseeko se noin paljon, että ihmisillä on erilaisia elämiä?
Sillähän ei ole minulle mitään väliä mitä sinä kuvittelet elämästäni tai uskotko kertomani ketjussa, mutta sinä nyt kulutat oman elämän energiaasi niiden minun kertomieni asioiden ympärillä pyörimiseen xD
Ja tähän jatkoksi, elämä on sitä paitsi paljon onnellisempi, jos pystyy yhdistämään siihen niin vahvoja fantasioita, että ne tuntuvat miltei todelta. Teistä muista ei siihen ole, siksi on pakko sorkkia toisia :p
Kulta, jäi silmät näkemättä, kun en uskaltanut katsoa. Jos olisit yksin liikkeellä, olisi toisin.
A kaipaa A:ta. Jotain kemiaa välillämme on, toivottavasti nähdään huomenna. Sun pitää tehdä miehenä aloite, jos siis haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia?
Ei ne ikinä kerro, trollaavat vaan
Vierailija kirjoitti:
Poljit minua kuin tulpatonta mopoa.
🤔🤗😁😇