Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (15066)

Vierailija
14781/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviät kyllä.

Nyt rupes hymyilyttää. Nyt tiiät miten minut saa onnelliseksi. 😊

Vierailija
14782/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPPU SE HUUTAMINEN!

Heti kunhan loppuu se syyttely aloitejankkariksi. En ole mikään katkeroitunut nainen, jos haluan miehiltä aloitteellisuutta. Aloite ei ole naisen tehtävä, tai suhteesta tulee huono nyhverön miehen takia. Siihen asti, että miehet sen oivaltaa, minä opetan sitä heille. Ja antakaa minun rauhassa kuvitella, että niitä tulee jo xD. Mitä se keneltäkään on pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14783/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä saan haastaa täällä riitaa!! Aloite on miehen tehtävä.

Vierailija
14784/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolikset luulee vissiin, että tämäkin asia on joko/tai eikä muita vaihtoehtoja ole?

Eli joko ollaan aivan pohjalla eikä elämässä ole mitään tai ketään muuta kuin vauvapalstalla notkuminen ja tuntemattomien elämästä triggeröityminen, tai sitten on se kuuluisa elämä eikä koskaan päiviä jolloin olisi yksin tai notkuisi laiskana puhelimella..

Todellisuudentaju hämärtynyt heillä, mutta eiköhän se siitä! 

Vierailija
14785/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin tuhma.

🌞

Vierailija
14786/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolikset luulee vissiin, että tämäkin asia on joko/tai eikä muita vaihtoehtoja ole?

Eli joko ollaan aivan pohjalla eikä elämässä ole mitään tai ketään muuta kuin vauvapalstalla notkuminen ja tuntemattomien elämästä triggeröityminen, tai sitten on se kuuluisa elämä eikä koskaan päiviä jolloin olisi yksin tai notkuisi laiskana puhelimella..

Taisit jo päivällä sanoa, ettet ole kiinnostunut keskustelemaan aiheesta. Mitä jos et keskustelisi.

Vierailija
14787/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän tätä suorastaan laupeuden työnä, että olen laiskuuttani antanut sulle, yksinäiselle piruparalle huomiota ketjussa :)

Voit jatkaa triggeröityneen huutamistasi toisen elämästä.. 

Vierailija
14788/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin tuhma.

🌞

Tulepas sylkkyyn niin jutellaan.

Vierailija
14789/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä sulle tuli? Toinen?

Toinen tuli

Vierailija
14790/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän tätä suorastaan laupeuden työnä, että olen laiskuuttani antanut sulle, yksinäiselle piruparalle huomiota ketjussa :)

Enkä minä muutenkaan ole kiinnostunut ketjun aiheesta sellaisenaan. Minusta on hauska käydä aina vähän sekoittamassa pakkaa aloitekeskustelulla, kun se aina lähtee näin kierroksille xD

Vierailija
14791/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit jo päivällä sanoa, ettet ole kiinnostunut keskustelemaan aiheesta. Mitä jos et keskustelisi.

Tämä

Vierailija
14792/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas jauhat puuta heinää :) Sellasta se trollin ja/tai harhaisen elämä on.. 

Vierailija
14793/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin sua viime yönä aika intensiivisesti viereeni, mulla on hyvä kuvittelukyky

Vilkas mielikuvitus myöskin, ja sitten kaivatusta uni, mikä ei siedä päivänvaloa.

Kerro se mulle yöllä

Kerron sitten peiton alla, kuiskaamalla.

Vierailija
14794/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Lainaus kyseisestä viestistä:

”Tämä vain esimerkki, ei henkilökohtaisesti kiinnosta sen enempää pettäjistä keskustelu kuin manipulatiiviset ihmisetkään”

Kummasta tässä on mielestänne nyt siis keskusteltu? :) Pettäjistäkö? Ehkä se trollien harhaisissa päissä siltä tosiaan tuntuu.. 

Vierailija
14795/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulta, jäi silmät näkemättä, kun en uskaltanut katsoa. Jos olisit yksin liikkeellä, olisi toisin.

😘 

Vierailija
14796/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
14797/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä minä muutenkaan ole kiinnostunut ketjun aiheesta sellaisenaan. Minusta on hauska käydä aina vähän sekoittamassa pakkaa aloitekeskustelulla, kun se aina lähtee näin kierroksille xD

Jostain syystä joo triggeröi.. kuten sekin, että on muutakin elämää, miesystävä ja aloitteita.. 

Ette kyllä te muutkaan ole ketjun aiheesta kovin kiinnostuneita, vaan minähän se olen teidänkin mielestä selvästi kiinnostavampi kuin ketjun aihe ;) Joten onko ihme, että niitä aloitteitakin tulee.. 

Vierailija
14798/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä

Lainaus kyseisestä viestistä:

”Tämä vain esimerkki, ei henkilökohtaisesti kiinnosta sen enempää pettäjistä keskustelu kuin manipulatiiviset ihmisetkään”

Kummasta tässä on mielestänne nyt siis keskusteltu? :) Pettäjistäkö? Ehkä se trollien harhaisissa päissä siltä tosiaan tuntuu.. 

Jos ei ole kovin fiksun oloinen sinua kiusaava trollikaan, paljon huonompi kuva jää sinusta. Lopeta ohistelu, et ole voittamassa mitään vääntöä, vaan menet trollin liekassa. Keskity otsikkon mukaiseen kirjoitteluun.

Vierailija
14799/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua! 

Tiedän!!

Vierailija
14800/15066 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: