Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12667)
Vierailija kirjoitti:
No semmottia sitten.
Niinpä. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmottia sitten.
En nyt justiinsa ole tehnyt tilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet vai oletko missään?
Mitäs lottoot?
En lottoa, mutta veikkaan, että olet kesäparatiisissasi.
Miten sä siitä tiedät ?
En tiedäkään, mutta kaikki lähtee mökeilleen aina, kun on mahdollista kesäisin. Hänkin, joka et ole sinä.
A) Nyt ei ole vielä kesä.
B) Kaikilla ei ole mökkiä.
Niin? Kirjoitin kaivatulleni? En aio jankata kanssasi, kenellä on ja kenellä ei.
Vierailija kirjoitti:
No semmottia sitten.
Kummottii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmottia sitten.
En nyt justiinsa ole tehnyt tilauksia.
Kyllä olet. Tilaat joka päivä elämän noutopöydästä ja sen kaiken saat mitä tuli tilattua. Semmottii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No semmottia sitten.
Kummottii?
No semmottii vaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua, et toivoo yhteistä elämää kera ihmisen, josta ei esim. tiedä tykkääkö toinen vaikka hillua alasti kotonaan tai onko hänellä muita omiin tapoihini nähden outoja tai vieraita tapoja elää. Ehkä monet tavat on sellaisia, mistä vois oikeesti joustaa, tai ainakin musta on tullut huomattavasti vähemmän ehdoton vanhemmiten. Mut siis ihan periaatteena vaan, et on silleen jännä tilanne. Et terkkuja vaan kaipaamalleni.😊
Noh, ihmiset on erilaisia.
Mulle se halu yhteiseen elämään tulee pidemmän tutustumisen kautta, jos tulee. Toiset taas lämpeää heti, ja ovat heti ihastumisen myötä valmiita yhteiseen elämään.
Tottumukset voi myös vaikuttaa - itse olen tottunut elämään sinkkuna, joten haluan tarkastella rauhassa. Parisuhdeihmisille taas voi tuntua helpolta laittaa samantien tai nopeasti hynttyyt yhteen.
Niin no ollaan tässä jo pidemmästi tutustuttu ja ihastuttu (ja rakastuttu). Ja ollaan myös molemmat parisuhdeihmisiä. Mut en mä hänen yhteenmuuttohaluistaan ole tietoinen vaikka asumisjärjestelyistä onkin puhuttu! Mennään vissiin heti syvään päätyyn. 😃 😘
Ainakin vähän pidemmillä reissuilla voi selvittää, onko potentiaalia yhdessä asumiseen. No, ehkä lyhyemmilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja toikin on osittain ihan tuurissaan, kehittyykö jostain parisuhdeihminen vai ei.
Jos sattuu nuorena natsaamaan jonkun ensimmäisen, toisen tai edes kolmannen ihastuksen kanssa, niin voi kehittyä parisuhdeihmiseksi, mutta sit jos menee pidemmäksi - vähintään 25-30+ ikään, että kohtaa edes ensimmäistäkään kenen kanssa voisi mennä parisuhteeseen, niin kehittyy helpommin ei-parisuhdeihmiseksi.
Saati sit, jos menee vielä tuotakin pidempään, ja kohtaa joskus 30+ sen ekan tai vasta 40+ tai vieläkin myöhemmin - tai ei koskaan.
Parisuhdeihmisestä voi myös kehittyä ei-parisuhdeihminen, jos saa tarpeeksi siipeensä. Onneksi ainakin jossain määrin eheytyminen on mahdollista. Rakkaudentoiveissaan kuitenkin moni ihminen on haavoittuvaisin ja suuri osa ihmisistä haluaa parisuhteen. Kaikki ei tosiaan löydä onnea koskaan ja toiset löytää sen jo nuorena. On siinä tuuriakin mukana, mut kyllä se vaatiin myös tietynlaista persoonan eheyttä, että voi jakaa elämänsä toisen kanssa tasavertaisessa parisuhteessa.
Et sitten muistanut mitä puhuttiin yhdessä pöydässä. Otin vielä hänetkin mukaan turvakseni. Petyin sinuun, luulin että ymmärsit edes olennaiset asiat. Katariinalle.
Olitpa ilkeä ihminen, oletin järkipäisemmäksi. Rasilalle.
Kehitä itseäsi. Et riitä vielä. Emmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua, et toivoo yhteistä elämää kera ihmisen, josta ei esim. tiedä tykkääkö toinen vaikka hillua alasti kotonaan tai onko hänellä muita omiin tapoihini nähden outoja tai vieraita tapoja elää. Ehkä monet tavat on sellaisia, mistä vois oikeesti joustaa, tai ainakin musta on tullut huomattavasti vähemmän ehdoton vanhemmiten. Mut siis ihan periaatteena vaan, et on silleen jännä tilanne. Et terkkuja vaan kaipaamalleni.😊
Noh, ihmiset on erilaisia.
Mulle se halu yhteiseen elämään tulee pidemmän tutustumisen kautta, jos tulee. Toiset taas lämpeää heti, ja ovat heti ihastumisen myötä valmiita yhteiseen elämään.
Tottumukset voi myös vaikuttaa - itse olen tottunut elämään sinkkuna, joten haluan tarkastella rauhassa. Parisuhdeihmisille taas voi tuntua helpolta laittaa samantien tai nopeasti hynttyyt yhteen.
Niin no ollaan tässä jo pidemmästi tutustuttu ja ihastuttu (ja rakastuttu). Ja ollaan myös molemmat parisuhdeihmisiä. Mut en mä hänen yhteenmuuttohaluistaan ole tietoinen vaikka asumisjärjestelyistä onkin puhuttu! Mennään vissiin heti syvään päätyyn. 😃 😘
Ainakin vähän pidemmillä reissuilla voi selvittää, onko potentiaalia yhdessä asumiseen. No, ehkä lyhyemmilläkin.
Hei kaipaamani, minne lähdettäis yhdessä? Mahtaiskohan kuukauden loma riittää? 😍😘
Semmoonen molempia tyydyttävä sopimus. Patologinen valehtelu ulottuu sinne asti, siksikö kiinnosti tietoni asiasta? Vainiolle.
Voin kertoa ilmaiseksi mitä on lasten kaltoinkohtelu. Mukaan saa valita muitakin teitä kiinnostavia aiheita. Olen yllättävän viisas ihminen. Lasuun.
En usko että on ihan ainoa suunta kaikille.