Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mikä kaivatussasi saa sut kaipaamaan häntä?
Seksuaalinen vetovoima. En haluaisi seurustella, vaan panna. Kertakin riittäisi.
Ei kerta riittäisi.
Ei sitä tiedä, voishan se olla vaikka ihan megalomaaninen pettymys jommallekummalle tai molemmille. Mutta kertakin olisi parempi kuin hyvä, eipähän jäisi kaivelemaan.
Viimeinen toive. Auttakaa ihmisiä hädässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen vetovoima. En haluaisi seurustella, vaan panna. Kertakin riittäisi.
Mitä jos hänelle ei riitä kerta eikä halua vain tunteetonta panoa?
Ei se mitään tunteetonta olisi, kyllä me tykätään toisistamme. Älä vedä oletuksia muiden asioista, kun et niistä mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Rehelliset mietteet lukiessa:
Ai niin, tässä ketjussa käy niin sekaisin olevia nobodyja ja no lifereitä. Sitten mieleen tuli kuvia kaikista ällöttävistä, sottaisista kämpistä joissa ne pesii.
Lue otsikko kiitos ja opiskele käytöstapoja.
Ei tuollaisia ihmisiä kohtaan päde mitkään kovin erityiset "käytöstavat".
Viesti oli ihan ok, ei mitenkään tavaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokin lässyttämästä jotain rakkaudentunnustuksia, jos toi on sun motiivi.
Ei tulisi mieleenkään, eikä liity suhun mitenkään. Chill.
Vierailija kirjoitti:
Hän on hienostunut ja sivistynyt
Omin tämän.
Et ole mies puhunut mulle moneen päivään mitään. Vaikka kai sun on täytynyt tunnistaa sulle laittamani terveiset? Etkö enää tahdokaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokin lässyttämästä jotain rakkaudentunnustuksia, jos toi on sun motiivi.
Opetus no 1. Älä lankea trolliin.
Opetus sulle: ei kaikki sun agendaas sopimattomat viestit ole trollausta. Ihan rehellisesti vastasin aloituskysymykseen, turhaan puutut sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hienostunut ja sivistynyt
Omin tämän.
En ominut. E
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten näimme. Viikko sitten taakkasi punnitsin. Sen painavaksi havaitsin. Painavampi on mieleni nyt, kun aikoihin emme ole nähneet ja ties koska seuraavan kerran. Susta on tullut mulle jotain tosi tärkeää. Sillä ei ole nimeä vielä, mutta tunteena väkevä. Sitä peilaa katseet, sanat, ja kohta vastustamattomana kosketuksetkin. Ennustan ja toivon.
Ihana. Onko miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, kuka alkoi trollailla kun oikein sukunimiäkin käytetään. Hah.
Joko osui
Rehelliset mietteet lukiessa:
Ai niin, tässä ketjussa käy niin sekaisin olevia nobodyja ja no lifereitä. Sitten mieleen tuli kuvia kaikista ällöttävistä, sottaisista kämpistä joissa ne pesii.
Katoitko peiliin ja ympärille omaan kämppääsi? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Et ole mies puhunut mulle moneen päivään mitään. Vaikka kai sun on täytynyt tunnistaa sulle laittamani terveiset? Etkö enää tahdokaan?
Ei minulta.
En vaadi enkä oleta
keneltäkään
palstatyypiltä mitään.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hassua, et toivoo yhteistä elämää kera ihmisen, josta ei esim. tiedä tykkääkö toinen vaikka hillua alasti kotonaan tai onko hänellä muita omiin tapoihini nähden outoja tai vieraita tapoja elää. Ehkä monet tavat on sellaisia, mistä vois oikeesti joustaa, tai ainakin musta on tullut huomattavasti vähemmän ehdoton vanhemmiten. Mut siis ihan periaatteena vaan, et on silleen jännä tilanne. Et terkkuja vaan kaipaamalleni.😊
No siis kirjoitin tuosta alastomana hillumisesta ihan vaan mielijohteesta ja kokeellisena kuhitelmana. Ei ole tapana itsellä tehdä sellaista mutta tuli vaan tollainen ajatus että se olisi yksi mahdollinen kokemus. Tässä en siis todellakaan esitä mitään vaatimuksia tai rajoituksia millekään.
No tuo selittääkin. Tällaiselle alvariinsa alasti hillujalle viesti vaikutti vähän omituiselta. :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeihmiset ja ei-parisuhdeihmiset. Ja sitten on vielä tuosta välistä ihmisiä, jotka on niin ristiriitaisia etteivät ymmärrä edes itseään.. 🙄 elämä on tosi hyvää sinällään ilman suhteita, mutta toisaalta parisuhteen tuoma läheisyys ja ystävyys olisi ihan korvaamatonta. Lämpenen hitaasti, mutta toisaalta olen myös vähän uhkarohkea ja jos en tiedä niin hyppäämällä silmät kiinni se usein selviää. On sellainen intuitiivinen kuva että oonko pahassa pulassa jos teen näin tai näin. Sitten vielä siihen päälle kaikki arvot joiden mukaan pitäisi yrittää elää, niin siitä sotkusta pään sisällä ei sitten itsekään onnistu aina muodostamaan kunnon mielikuvaa.
Mä en miellä itseäni ollenkaan parisuhdeihmiseksi, eikä varmasti kukaan mun elämän ihminen myöskään sanoisi minua parisuhdeihmiseksi.
Mutta olen kyllä aina ollut valmis parisuhteeseen, jos oikea ihminen tulee vastaan. Eli ei se "ei-parisuhdeihminen" tarkoita sitä, että väkisillä pitäisi olla sinkku, jos on parempikin vaihtoehto eli oikea ihminen jonka kanssa haluaa elää.
Parisuhteessa oleminen tai parisuhteeseen "pääseminen" ei vaan ole mulle ollenkaan tärkeää, enkä ikinä olisi voinut alkaa minkään "ihan jees"-tyypin kanssa. Olen liian romanttinen sellaiseen. Romanttiset mielikuvat ja upeat seksifilmit olleet kyllä aina mielessä, aivan nuoresta saakka.
Kuvasit hyvin ajatuksia, jotka allekirjoitan oikeastaan täysin mutta mulla se on mennyt niin päin että mä oon itse ollut sitä mieltä että hyvä parisuhde olisi tosi arvokas asia. Ja muut ihmiset ja läheiseni ovat sitten olleet vähän sitä mieltä, että "kukoistat yksinäsi, kuihdut perheenäidin roolissa, oot oma itsesi kun oot vapaa". Itse en ole aivan samaa mieltä mutta ehkä ymmärrän miksi ne on sitä mieltä. Eli varmaankin mulla on pohjavireena vähän samantyyppinen ajatus, että parisuhteeseen "pääseminen" ei oikein hotsita itseisarvona. Ja yltiöromanttisuuskin taitaa piillä pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Palsta on ollut viime aikoina monesti suljettuna, ehkä hän on sattunut katsomaan sivua juuri sellaiseen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut toisten puolesta, toisessa persoonassa, mutta et itse lähetä? Lue kuule se palstan otsikko, koskee myös sinua!!
Sinua minä olen odottanut. Saanko vielä sinut. Pohdin vain.
Siis se tilannetaju