Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (52447)

Vierailija
11661/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.

Rauhotu ja ota selvää. Turhaan panikoit.

Vierailija
11662/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.

Kuka nyt rakastumisia suunnittelisi. Sehän siinä on hienoa, että se on niin iso tunne, että silloin kaksi tyyppiä on voinut löytää toisensa ikiajoiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11663/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.

Vierailija
11664/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteilla taitaa aina olla oma elämänsä, mutta hyvin se menee kun oot onnistunut jo suunnittelemaan että miten etenet asian kanssa ja selvität tilannetta. Diplomatialla sodatkin estetään, niin luulisi että rakkausjuttu olisi kuitenki aika iisi selvitettävä 😄 paniikeista huolimatta.

Vierailija
11665/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃

Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..

Mitä jos jatkat pysyttelemistä siellä kotona niin kukaan ei näe sua. Pukeudu vielä vaikka jätesäkkiin ja huppu päähän. Oot piilossa kayseilta. Onko tää taas niitä "nähdään pimeässä" - juttuja?

No, se oli vitsi. 😀 Toisaalta, tapaaminen syyshämärässä illassa ois aika romanttista. En mä muiden katseista välitä

Vierailija
11666/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.

Tuskinpa.

Vierailija
11667/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta 😘

Vierailija
11668/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa viikonlopun alkua ihana. <3

Vierailija
11669/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meen aina ihan lukkoon sun lähellä. Tuskin edes uskallan hengittää tai liikkua. Ei ole tervettä tämä. Terkkuja silti, kaipaan aina kun et ole näköpiirissä. 

Pyörryt sitten syliin vaan 

Tekohengitätkö hereille?

Puhalluselvytystä ei enää suositella, painella voisin muutaman kerran :) 

Vierailija
11670/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vain lisääntyi näkemisestä. Olen kohta valmis järjettömiin tekoihin päästäkseni lähellesi. Ihanalle miehelle

Vierailija
11671/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä vain lisääntyi näkemisestä. Olen kohta valmis järjettömiin tekoihin päästäkseni lähellesi. Ihanalle miehelle

Nii. Kannatti lähteä ajoissa ulkomailta tulemaan.

Vierailija
11672/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meen aina ihan lukkoon sun lähellä. Tuskin edes uskallan hengittää tai liikkua. Ei ole tervettä tämä. Terkkuja silti, kaipaan aina kun et ole näköpiirissä. 

Tekohengitätkö hereille?

Ei painelua ilman suuteloa

Vierailija
11673/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa muuttoon…

Olen olettanutkin, että kaivattu muuttaisi. Veikkaisin, että on hakenut johonkin kouluun toiselle paikkakunnalle. Itse lähden piakkoin ulkomaille pidemmäksi aikaa, joten eiköhän kumpikin kohta unohda. Haloterkut kuitenkin weeltä weelle.

Vierailija
11674/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdessäni naisia, jotka saavat lapsia ja käyttävät heitä sitten miesten sitomiseen, avioliittoon ja avoliittoon, minusta tuntuu, että tämä lapsi on sitonut vain minut.

Vierailija
11675/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tarkan osoitteen niin avaapa se ig priva, jotta sinne voi viestiä😌😊

Vierailija
11676/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilisessä jpotissa 2+2, hyvä alku. Jospa seuraavaksi sitten 5 oikein😀

Minäkin voitin alkuvuodesta kaksi kierrosta peräkkäin lotossa, yhteensä 64€ (omat 4€ vähennettymä). En uskaltanut kolmatta kierrosta enää laittaa vaan otin ulos 😅 en yleensä koskaan lottoa enkä myöskään voita ikinä missään, joten olin iloisesti yllättynyt tästäkin vähästä.

Vierailija
11677/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekohengitätkö hereille?

Se on itseasiassa tulossa takaisin taas. :D

Vierailija
11678/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkaan sitten näit

Vierailija
11679/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tarkan osoitteen niin avaapa se ig priva, jotta sinne voi viestiä😌😊

Viestiä voi ihan wa

Luuletko että täällä kirjottelisin jos voisin?

Vierailija
11680/52447 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän en tiedä haluatko sä pitää tämän jutun kokonaan netissä…

😁 miksi kukaan kaipaisi tollasen takia?? Sori, alkoi naurattamaan. Eri

Millaisen takia? Siis eihän kaikki täällä todellakaan halua siirtää juttua irl. En itsekään halua kuin kirjoitella ketjussa, tosielämässä olen jo antanut pakit. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä