Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52447)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.
Kuka nyt rakastumisia suunnittelisi. Sehän siinä on hienoa, että se on niin iso tunne, että silloin kaksi tyyppiä on voinut löytää toisensa ikiajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.
Rauhotu ja ota selvää. Turhaan panikoit.
Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.
Vierailija kirjoitti:
Tunteilla taitaa aina olla oma elämänsä, mutta hyvin se menee kun oot onnistunut jo suunnittelemaan että miten etenet asian kanssa ja selvität tilannetta. Diplomatialla sodatkin estetään, niin luulisi että rakkausjuttu olisi kuitenki aika iisi selvitettävä 😄 paniikeista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃
Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..
Mitä jos jatkat pysyttelemistä siellä kotona niin kukaan ei näe sua. Pukeudu vielä vaikka jätesäkkiin ja huppu päähän. Oot piilossa kayseilta. Onko tää taas niitä "nähdään pimeässä" - juttuja?
No, se oli vitsi. 😀 Toisaalta, tapaaminen syyshämärässä illassa ois aika romanttista. En mä muiden katseista välitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.
Tuskinpa.
Leppoisaa viikonlopun alkua ihana. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen aina ihan lukkoon sun lähellä. Tuskin edes uskallan hengittää tai liikkua. Ei ole tervettä tämä. Terkkuja silti, kaipaan aina kun et ole näköpiirissä.
Pyörryt sitten syliin vaan
Tekohengitätkö hereille?
Puhalluselvytystä ei enää suositella, painella voisin muutaman kerran :)
Ikävä vain lisääntyi näkemisestä. Olen kohta valmis järjettömiin tekoihin päästäkseni lähellesi. Ihanalle miehelle
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vain lisääntyi näkemisestä. Olen kohta valmis järjettömiin tekoihin päästäkseni lähellesi. Ihanalle miehelle
Nii. Kannatti lähteä ajoissa ulkomailta tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen aina ihan lukkoon sun lähellä. Tuskin edes uskallan hengittää tai liikkua. Ei ole tervettä tämä. Terkkuja silti, kaipaan aina kun et ole näköpiirissä.
Tekohengitätkö hereille?
Ei painelua ilman suuteloa
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa muuttoon…
Olen olettanutkin, että kaivattu muuttaisi. Veikkaisin, että on hakenut johonkin kouluun toiselle paikkakunnalle. Itse lähden piakkoin ulkomaille pidemmäksi aikaa, joten eiköhän kumpikin kohta unohda. Haloterkut kuitenkin weeltä weelle.
Nähdessäni naisia, jotka saavat lapsia ja käyttävät heitä sitten miesten sitomiseen, avioliittoon ja avoliittoon, minusta tuntuu, että tämä lapsi on sitonut vain minut.
Jos haluat tarkan osoitteen niin avaapa se ig priva, jotta sinne voi viestiä😌😊
Vierailija kirjoitti:
Sain eilisessä jpotissa 2+2, hyvä alku. Jospa seuraavaksi sitten 5 oikein😀
Minäkin voitin alkuvuodesta kaksi kierrosta peräkkäin lotossa, yhteensä 64€ (omat 4€ vähennettymä). En uskaltanut kolmatta kierrosta enää laittaa vaan otin ulos 😅 en yleensä koskaan lottoa enkä myöskään voita ikinä missään, joten olin iloisesti yllättynyt tästäkin vähästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohengitätkö hereille?
Se on itseasiassa tulossa takaisin taas. :D
Vierailija kirjoitti:
Milloinkaan sitten näit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tarkan osoitteen niin avaapa se ig priva, jotta sinne voi viestiä😌😊
Viestiä voi ihan wa
Luuletko että täällä kirjottelisin jos voisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän en tiedä haluatko sä pitää tämän jutun kokonaan netissä…
😁 miksi kukaan kaipaisi tollasen takia?? Sori, alkoi naurattamaan. Eri
Millaisen takia? Siis eihän kaikki täällä todellakaan halua siirtää juttua irl. En itsekään halua kuin kirjoitella ketjussa, tosielämässä olen jo antanut pakit. Eri