Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (11677)

Vierailija
11661/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.

Vierailija
11662/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti yrittää muuttaa mun unirytmiä. Minun pitäisi herätä samaan aikaan kuin hän aamulla. 8vuotta oon tällä rytmillä mennyt. Sikamaista. Sit oon ihan pihalla ja nukun päikkärit. Nyt mun rajoja on rikottu ihan tarpeeks. Ja lässytetty mitä mun pitäis tehdä ja miten. Mulle riitti.

Parisuhdeterapeutti voi auttaa ja kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11663/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä suunnitellut, että tää menis näin. Ei mun pitänyt rakastua, se vaan jotenkin tapahtui. Nyt olen sit aika paniikissa kaikesta, kun ei ole täyttä varmuutta kaipaamani tunteista, vaikka aika suoraan onkin niistä kertonut. Ehkä yksi irl-keskustelu ja hali selvittäisivät asiaa aika lailla.

Rauhotu ja ota selvää. Turhaan panikoit.

Vierailija
11664/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃

Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..

Mun ei tarvi piilotella, ihan sama vaikka kuka tietäisi ja näkisi. Oon nyt niin sitoutunut tähän juttuun.

Ihan turhaan unelmoitte siinä. Vai onko noissa todellisuusperää. Täällä fantasioitte, irl ette tee mitään asioista selvää ottaaksenne. En kestäis itsessäni tuollasta saamattomuutta ja jahkailua, enkä toisessa. Järkevintä on elää elämää ja ottaa se vastaan sellaisena kuin on. Käydä kiinni kuin sika limppuun jos jotain haluaa 😜😍 Sillä tavalla saa. Kuka sitten mitäkin. Eikä täällä unelmoimalla ja lässyttämällä.

Noin pätevä ja vielä täällä 😁

Minä teen aina aloitteen, jos silmääni osuu jotain mitä haluan 😜😍 ja teen sen nopeesti. En jahkaile. Täysillä oon mukana. Nyt mulla tuo Antti kierroksessa, niin eipä ole aloitteita tullut tehtyä. En aio luisua vanhoihin tapoihini ja pitää montaa yhtä aikaa, ja tehdä toiselle pskaa fiilistä 😜😍 Antinkin pokasin ekassa puhelussa, sori vaan. Minä en jahkaile. Elän elämää. En ole mikään unelmoija.

Vierailija
11665/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt rakastumisia suunnittelisi. Sehän siinä on hienoa, että se on niin iso tunne, että silloin kaksi tyyppiä on voinut löytää toisensa ikiajoiksi. 

Vierailija
11666/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen toisen elämän sisältö, menot, jaksaminen, työt, ystävät, lapset yms? Vai ajatteletko hänen olevan vain sua varten ja sun ikävän täyttäjä silloin kuin sä sanot? 

Suututko/raivostutko, jos hän ei toimi niin kuin odotat hänen toimivan ja ole sua varten saatavilla aina? Jos täytyy edellä mainittu, ei tarvitse ihmetellä, jos ei yhteyttä halua.

Antakaa minulle lisää aikaa, antakaa minun jatkaa unelmointia tässä tyhjässä, yhdessä asuvan vaimon ja äidin identiteetissä, lapsen isän kotona.

Lapsen isän kamppailu oman ja kihlattunsa tulevaisuuden ja heidän tulevaisuudensuunnitelmiensa puolesta, ja minun, synnytyksen tarkkailijan, todistaessani kaikkea, mikä ei kuulu minulle, jättää minulle katkeran maun.

Vierailija
11667/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃

Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..

Mun ei tarvi piilotella, ihan sama vaikka kuka tietäisi ja näkisi. Oon nyt niin sitoutunut tähän juttuun.

Ihan turhaan unelmoitte siinä. Vai onko noissa todellisuusperää. Täällä fantasioitte, irl ette tee mitään asioista selvää ottaaksenne. En kestäis itsessäni tuollasta saamattomuutta ja jahkailua, enkä toisessa. Järkevintä on elää elämää ja ottaa se vastaan sellaisena kuin on. Käydä kiinni kuin sika limppuun jos jotain haluaa 😜😍 Sillä tavalla saa. Kuka sitten mitäkin. Eikä täällä unelmoimalla ja lässyttämällä.

Noin pätevä ja vielä täällä 😁

Minä teen aina aloitteen, jos silmääni osuu jotain mitä haluan 😜😍 ja teen sen nopeesti. En jahkaile. Täysillä oon mukana. Nyt mulla tuo Antti kierroksessa, niin eipä ole aloitteita tullut tehtyä. En aio luisua vanhoihin tapoihini ja pitää montaa yhtä aikaa, ja tehdä toiselle pskaa fiilistä 😜😍 Antinkin pokasin ekassa puhelussa, sori vaan. Minä en jahkaile. Elän elämää. En ole mikään unelmoija.

🥱🥱🥱🥱

Vierailija
11668/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.

Vierailija
11669/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteilla taitaa aina olla oma elämänsä, mutta hyvin se menee kun oot onnistunut jo suunnittelemaan että miten etenet asian kanssa ja selvität tilannetta. Diplomatialla sodatkin estetään, niin luulisi että rakkausjuttu olisi kuitenki aika iisi selvitettävä 😄 paniikeista huolimatta.

Vierailija
11670/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jatkat pysyttelemistä siellä kotona niin kukaan ei näe sua. Pukeudu vielä vaikka jätesäkkiin ja huppu päähän. Oot piilossa kayseilta. Onko tää taas niitä "nähdään pimeässä" - juttuja?

No, se oli vitsi. 😀 Toisaalta, tapaaminen syyshämärässä illassa ois aika romanttista. En mä muiden katseista välitä

Vierailija
11671/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa ihmiset käyttämästä langattomia kuulokkeita, se on sama kuin olisi mikro korvassa säteilemässä

Tästä siis johtuu kaikki säteilevät ajatukset😂🤪

Vierailija
11672/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole helppo sopia tapaamista todellakaan. Ollaan molemmat niin ujoja ja tilanne on muutenkin hankala.

Tuskinpa.

Vierailija
11673/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta 😘

Vierailija
11674/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti yrittää muuttaa mun unirytmiä. Minun pitäisi herätä samaan aikaan kuin hän aamulla. 8vuotta oon tällä rytmillä mennyt. Sikamaista. Sit oon ihan pihalla ja nukun päikkärit. Nyt mun rajoja on rikottu ihan tarpeeks. Ja lässytetty mitä mun pitäis tehdä ja miten. Mulle riitti.

Parisuhdeterapeutti voi auttaa ja kuunnella.

Olen ihan oikeassa paikassa. Nämä oli terveiset Antille 😜😍 Antista on tullut nyt vaan muistutus siitä, miks en sitoudu, miks en koskaan ikinä seurustele. Paneminen käy 😜😍 Antti saa nämä terveiset irl myös tänään. En tosin jaksa sitä selittelyä ja lässytystä. Voisinpa vaan ghoustata. Panosuhteen voi ghoustata. Tätä ei vissiin voi.

Vierailija
11675/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa viikonlopun alkua ihana. <3

Vierailija
11676/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meen aina ihan lukkoon sun lähellä. Tuskin edes uskallan hengittää tai liikkua. Ei ole tervettä tämä. Terkkuja silti, kaipaan aina kun et ole näköpiirissä. 

Pyörryt sitten syliin vaan 

Tekohengitätkö hereille?

Puhalluselvytystä ei enää suositella, painella voisin muutaman kerran :) 

Vierailija
11677/11677 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen toisen elämän sisältö, menot, jaksaminen, työt, ystävät, lapset yms? Vai ajatteletko hänen olevan vain sua varten ja sun ikävän täyttäjä silloin kuin sä sanot? 

Suututko/raivostutko, jos hän ei toimi niin kuin odotat hänen toimivan ja ole sua varten saatavilla aina? Jos täytyy edellä mainittu, ei tarvitse ihmetellä, jos ei yhteyttä halua.

Antakaa minulle lisää aikaa, antakaa minun jatkaa unelmointia tässä tyhjässä, yhdessä asuvan vaimon ja äidin identiteetissä, lapsen isän kotona.

Lapsen isän kamppailu oman ja kihlattunsa tulevaisuuden ja heidän tulevaisuudensuunnitelmiensa puolesta, ja minun, synnytyksen tarkkailijan, todistaessani kaikkea, mikä ei kuulu minulle, jättää minulle katkeran maun.

Antti on tuollainen, hän ilmoittaa tyytymättömyytensä heti jos ei tapahdu silloin kun hää haluaa 🥱🤯😤🏃‍🏃‍🏃‍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi