Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (11659)

Vierailija
11641/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa muuttoon…

Minne muutat? 

Nää tiedot kerrotaan vaan yv

Vierailija
11642/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuattehan torvet, että niitä spämmäjiä oli useampi eilen. 

Terveisiä heille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuattehan torvet, että niitä spämmäjiä oli useampi eilen. 

Terveisiä heille!

Harhat! 

Ymmärräthän, jonne, miten epätodennäköistä olisi, että useampi eri hullu täysin sattumalta yhtä aikaa aktivoituisi noin poikkeavalla oireyhtymällä samaa ketjua piinaamaan.

Vierailija
11644/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa ihmiset käyttämästä langattomia kuulokkeita, se on sama kuin olisi mikro korvassa säteilemässä

Vierailija
11645/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa muuttoon…

Minne muutat? 

Nää tiedot kerrotaan vaan yv

Alapeukuista päätellen pitäis täällä kertoa, siinä on vaan pari ongelmaa

Vierailija
11646/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃

Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..

Mun ei tarvi piilotella, ihan sama vaikka kuka tietäisi ja näkisi. Oon nyt niin sitoutunut tähän juttuun.

Ihan turhaan unelmoitte siinä. Vai onko noissa todellisuusperää. Täällä fantasioitte, irl ette tee mitään asioista selvää ottaaksenne. En kestäis itsessäni tuollasta saamattomuutta ja jahkailua, enkä toisessa. Järkevintä on elää elämää ja ottaa se vastaan sellaisena kuin on. Käydä kiinni kuin sika limppuun jos jotain haluaa 😜😍 Sillä tavalla saa. Kuka sitten mitäkin. Eikä täällä unelmoimalla ja lässyttämällä.

Vierailija
11647/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃

Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..

Mun ei tarvi piilotella, ihan sama vaikka kuka tietäisi ja näkisi. Oon nyt niin sitoutunut tähän juttuun.

Ihan turhaan unelmoitte siinä. Vai onko noissa todellisuusperää. Täällä fantasioitte, irl ette tee mitään asioista selvää ottaaksenne. En kestäis itsessäni tuollasta saamattomuutta ja jahkailua, enkä toisessa. Järkevintä on elää elämää ja ottaa se vastaan sellaisena kuin on. Käydä kiinni kuin sika limppuun jos jotain haluaa 😜😍 Sillä tavalla saa. Kuka sitten mitäkin. Eikä täällä unelmoimalla ja lässyttämällä.

Noin pätevä ja vielä täällä 😁

Vierailija
11648/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jatkat pysyttelemistä siellä kotona niin kukaan ei näe sua. Pukeudu vielä vaikka jätesäkkiin ja huppu päähän. Oot piilossa kayseilta. Onko tää taas niitä "nähdään pimeässä" - juttuja?

Vierailija
11649/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän en tiedä haluatko sä pitää tämän jutun kokonaan netissä…

Tottakai haluaa, pässi. Mikäs muu olis vaihtoehto sulle ja "hänelle" täällä 😅 ? 

Vierailija
11650/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa ihmiset käyttämästä langattomia kuulokkeita, se on sama kuin olisi mikro korvassa säteilemässä

Ihmetellytkin tässä, kun aivot tirisee kypsänä.

Vierailija
11651/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin voi pusuttaa ja sitten puhua.

Vierailija
11652/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvojahan kannattaa yleensä ottaa vastaan vain sellaiselta henkilöltä, joka on saavuttanut elämässään niitä asioita joita itsekin haluaa saavuttaa. Täällä monella voi olla vähän erilaiset päämäärät kuin 😜, joten "sika limppuun" ei välttis tuota haluttua tulosta. 🤭🐽🐖🐷

sivusta

Vierailija
11653/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jatkat pysyttelemistä siellä kotona niin kukaan ei näe sua. Pukeudu vielä vaikka jätesäkkiin ja huppu päähän. Oot piilossa kayseilta. Onko tää taas niitä "nähdään pimeässä" - juttuja?

Pimeässä voi tutustua käsi kopelolla🤭

Vierailija
11654/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin matkustaa Suomessa itä-Suomeen ja Lappiin. Ja nähdä Norjan vuonot. Jos sä uskallat ajaa ulkomailla. 😊 Toki joskus voisi käydä katsomassa Euroopan kaupunkejakin. Yhdessä. 🧡 Et terkkuja vaan kaivatulle, lomasuunnitelmat ois jo tehtynä! 😘

Sain just eilen kuvia kotikonnuilta ja tuli semisti ikävä lapsuuden ympäristöä. 

Ei minulta. Itä ei ole kotikontuni,

vaan länsi/Pohjois-Pohjanmaa.

Jos joku niin luulee tämänhetkisen 

asuinkunnan perusteella.. virhetieto

korjattakoon. OgE

Vierailija
11655/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellytkin tässä, kun aivot tirisee kypsänä.

Mut hei, kätevää! retkeillä voi paistella makkaraa, jos ei ole tulta saatavilla.

Vierailija
11656/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on puolkuuro. Katsoo uutiset volyymet täysillä. Itse rakastan hiljaisuutta ja rauhaa. Katsoo myös suomalaisia elokuvia, joita itse en voi sietää. Antti antaa ohjeita ja neuvoo. "Kuinka hän tekee tämän näin ja näin niin siten on parempi plaa plää plää" 🥱 mitä väliä sillä on miten asiat tekee. Kuka alkaa neuvomaan aikuista ihmistä omille tavoilleen. En vaihda tapojani. Antin jäljiltä saippuapurkitkin on aina pitkin kylppäriä. Iso mies. Myllää sängynkin kuin pikkulapsi. Antti mäkätti mulle tupakanpoltosta vaikkei mikään asiantuntija sen lopettamisessa olekaan. Silti neuvoo minkä ennättää. Antti ilmestyi toistamiseen kutsumatta käymään, aikomuksenaan jäädä, vaikka mulla oli muita suunnitelmia. Oli täystyö päästä lähtemään 🤯 Taidan joutua sanomaan Antille että nyt peruutetaan panosuhteeseen takaisin. 

Vierailija
11657/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hänen kanssaan leffassa. Lisäksi ollaan istuttu eräässä kahvilassa reilu tunti. Työpaikalla ollaan toisinaan juteltu pari tuntia putkeen ihan kahdestaan, kun on ollut niin hiljainen päivä. Pari kertaa olen myös saanut häneltä autokyydin. Kivoja kokemuksia. Treffeille meistä ei ole ollut, koska hän on naimisissa.

Jonkun muun. En käy 

ukkomiehiä treffaamaan IRL. E

Vierailija
11658/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän en tiedä haluatko sä pitää tämän jutun kokonaan netissä…

Tottakai haluaa, pässi. Mikäs muu olis vaihtoehto sulle ja "hänelle" täällä 😅 ? 

Aika ylimielistä. Ketjussa on varmasti kaipaajia, jotka tiedostavat mitä heillä on meneillään livenä, ja sen aikaa ikävöi täällä, kunnes.... Siksi kaikenlainen negan viljely ja omiminen on täysin turhaa. sivus

Vierailija
11659/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti yrittää muuttaa mun unirytmiä. Minun pitäisi herätä samaan aikaan kuin hän aamulla. 8vuotta oon tällä rytmillä mennyt. Sikamaista. Sit oon ihan pihalla ja nukun päikkärit. Nyt mun rajoja on rikottu ihan tarpeeks. Ja lässytetty mitä mun pitäis tehdä ja miten. Mulle riitti.

Vierailija
11660/11659 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimeässä voi tutustua käsi kopelolla🤭

No nyt tuli kaksi ASIANTUNTIJAA ohareita pukkaamaan. Terveiset teillekin, vaikka en kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän