Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (11634)
Mä haluaisin matkustaa Suomessa itä-Suomeen ja Lappiin. Ja nähdä Norjan vuonot. Jos sä uskallat ajaa ulkomailla. 😊 Toki joskus voisi käydä katsomassa Euroopan kaupunkejakin. Yhdessä. 🧡 Et terkkuja vaan kaivatulle, lomasuunnitelmat ois jo tehtynä! 😘
Vierailija kirjoitti:
Lisää kahvia kitusiin…
Ja kolmas muki jo menossa. Milloinhan vois kahvitella kaivatunkin kanssa...
Eniten mua kuitenkin kiinnostaisi arki kaivatun kanssa. Paljon hellyyttä, pussailuja, haleja ja rakastelua. Hyvää ruokaa, saunaa ja leffaa, ehkä joku yhteinen harrastuskin. Voisin hieroa stressin pois työviikon jälkeen ja pitää muutenkin hyvänä. Jos siis vaan kaivattu haluaisi.
Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃
Olen käynyt hänen kanssaan leffassa. Lisäksi ollaan istuttu eräässä kahvilassa reilu tunti. Työpaikalla ollaan toisinaan juteltu pari tuntia putkeen ihan kahdestaan, kun on ollut niin hiljainen päivä. Pari kertaa olen myös saanut häneltä autokyydin. Kivoja kokemuksia. Treffeille meistä ei ole ollut, koska hän on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin matkustaa Suomessa itä-Suomeen ja Lappiin. Ja nähdä Norjan vuonot. Jos sä uskallat ajaa ulkomailla. 😊 Toki joskus voisi käydä katsomassa Euroopan kaupunkejakin. Yhdessä. 🧡 Et terkkuja vaan kaivatulle, lomasuunnitelmat ois jo tehtynä! 😘
Sain just eilen kuvia kotikonnuilta ja tuli semisti ikävä lapsuuden ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelotti jo kyydissäkin Norjassa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisetkohan meidän ekat treffit ois? Molemmat niin jäätyneinä, ettei uskallettaisi sanoa mitään. 😃
Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tavata yön hämärissä tms, kun voi vähän olla piilossa toisiltaan ja katseilta..
Mun ei tarvi piilotella, ihan sama vaikka kuka tietäisi ja näkisi. Oon nyt niin sitoutunut tähän juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Mähän en tiedä haluatko sä pitää tämän jutun kokonaan netissä…
Olisin valmis jättämään kaivatun takia vauvapalstan, kyllä ehdottomasti!
Olisi muutamia kalavelkoja maksettavana. Ehkäpä kesän koittaessa....
Mia Belladonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelotti jo kyydissäkin Norjassa.
Niin muakin pelottaisi. Olisi se silti kerran elämässä kiva kokea. 🙂
Jos ostais hevosvankkurit ja niillä läpi Euroopan, oispahan rauhallista matkantekoa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä jotain keksittäisiin. Jos ei muuta niin tietokilpailuja netistä 😂En kyllä usko että olisi hiljaista, keskustelua riittäisi.
Ihanaa päivää rakkaalle naiselle.