Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko pitää tunteesi piilossa minulta?
En mutta et siltikään näe kaikkea.
Mitä tarkoitat?
On ihmisiä joiden kaikkia tunteita et vain pysty näkemään. Muistathan ettei kannata alkaa spekuloimaankaan itsekseen.
En kenenkään kaikkia tunteita pysty, kun ei ole otollisia tilanteita.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla viekussasi. 🥰
On niin kova ikävä susineitiä. Olin koko sen elinaikana vain yhden päivän siitä erossa. Oon ihan hajalla tästä.
-M.K.K
Mut jotenki ollu kyl yksinäistä ilman kaivatulle höpöttelyä..
G: Mitä lukisit tarinoista mieluiten?
Riippuu ihan sinusta, tuleeko mahdollisuutta.
Näin rusakon, tuomein kukkivan ja äsken hämähäkin jonka luulin vahingossa tappaneeni par kolme päivää sitten -äkkinäinen reaktio silmäkulman havaintoon pimeästä kohti tulevaan liikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pörröttäisin hiuksiasi, ottaisin kasvosi kämmenieni väliin ja suutelisin hellästi, kunnes luonnonvoimat ottaisivat omansa.
Vihaan hiustenpörröttämistä
Miksi?
Menee tukka sekaisin. Käytän aamuisin hyvän tovin siihen, että asettelem hiukseni kauniisti, niin en kai nyt halua ketään pörröttämään mun kampausta. Nauttisin yhtä paljon jos joku hieroisi mun meikit naamalla sotkuun, siis mitä ihmettä 😅
Salaa katselin kasvojasi. Symmetria ja puhtaat piirteet. Tykkään vaalean ihon ja tumman kontrastista. Tykkään sun herkkyydestä. Tykkään siitä et olet vähän neuroottinen ja kuitenkin ammattitaitoinen. Tykkään että olet arvoiltas perinteinen mutta kuitenkin pehmeä. Salaa vain ja kaukaa. Jos olis rohkea… no en oo.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisia sexitarinoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pörröttäisin hiuksiasi, ottaisin kasvosi kämmenieni väliin ja suutelisin hellästi, kunnes luonnonvoimat ottaisivat omansa.
Vihaan hiustenpörröttämistä
Miksi?
Mä tykkään. Eri
Vierailija kirjoitti:
Taisin oivaltaa miksi et julkaissut pitkään aikaan mitään. Et taida tykätä siitä, että katson sun tarinoita. Pahoittelut siitä. Lupaan olla jatkossa katsomatta niitä.
Ei kai kukaan edes katso että ketkä niitä katsoo?
Yhden vuosikautisen haaveen täyttymys olisi, jos sinua saisin halata muutaman tovin. Hyvää yötä, rakas.
Päivän suurin mysteeri on silti, miten tätä ketjua ei poistettu/lukittu eilen.😀
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia, turha niitä vertailla. Toiset syttyy samantien jos ovat syttyäkseen, ja toiset voi syttyä vasta vuosienkin jälkeen johonkin tuttuun ihmiseen. Toiset voi syttyä tutustumisen myötä, toisilla se seksuaalinen aspekti joko on tai ei - eli ei tutustumalla tyhjästä kehity.
Ohisti hän joka tietää kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sinusta, tuleeko mahdollisuutta.
Kuinka, etkö aio rangaista enää yrityksestä lähentyä itteäis? Somessa estot eelleenkin ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasvaisia sexitarinoita
Ilmoittaisit ne kuitenkin asiattomina.
Haluaisin lähettää kaivatulle terveiset, mutta ei meillä ole enää yhteyttä, niin lähetän täällä nyt terveiset sitten kelle tahansa randomille, vaikka sulle. Ota vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, hyvä että toisessa ketjussa ollu hiljasta kun seurasin vaan sitä. Käsittelin kirjan ja kirjotin 10 sivua tekstiä, joten eipä ehtiny seurailla. Tää on tällästä kun on urakointi luonteenlaatu, miksi tehdä kuukauden jotain minkä voi tehdä tuli pyrstön alla päivässä. Huoh. (En suosittele.)
Mä teen tuota kans tosi usein, mutta palo siihen tulee valitettavasti vasta kun deadline on päivän tai kahden päässä. Ei onnistu aiemmin, vaikka kuinka yrittäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näe painajaisia D, sinä senkin sian presläpi!
Doorikselle ei puhuta noin! Aiotko suututtaa hänet?
Ketä kiinnostaa. Ei reaktion arvoista tollanen
Taisin oivaltaa miksi et julkaissut pitkään aikaan mitään. Et taida tykätä siitä, että katson sun tarinoita. Pahoittelut siitä. Lupaan olla jatkossa katsomatta niitä.