Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vongannut ketään. Rakkautta olen toivonut, mutta ymmärrettävästi se on liikaa toivottu.
Yhy yhy. Mitä rakastettavaa tuollaisessa marinassa on?
Ei sinun tarvitsekaan rakastaa. Etsin ihmistä, joka kykenee rakastamaan.
Mutta jos sussa ei ole mitään rakastettavaa, niin eihän sellaista ole.
Vaikka sinun musta mielesi koettaa myrkyttää, se ei onnistu siinä. Minua rakastaa moni. Sain eilen eilenkin siitä monta todistetta.
Ei minulta.
Minuun haluaisi tutustua sangen
moni, etenkin julkisuuden hlö.
Muotoilen sen näin, en r-sanaa käytä.
E
Vierailija kirjoitti:
Emily is my mindfck.
Koko elämä on yks mindf*ck jos vahingossa hengittää taikapölyä tai jotain 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole enää unelmia. Kuolla rauhassa. Kärsimys loppuu siihen.
Ei minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapat unelmasi sabotoimalla?
Kyllä niihin sabotoimisiin on muut ihmiset ja varsinkin heidän luonne se suurin ongelma.
Kyä se ongelma on aina muissa. Näi se o.
Ihanista ihanin M(n). Haluaisin... Noh... Kaikenlaista sun kanssa.
Minulta ei kommentteja ilman äksäystä.
Narsistisen sädistipsykópaatin kanssa loppuu keinot kesken. x
Vähintään äitisuhdetta voi aina syyttää. Sehän on paljon helpompaa, kuin alkaa työstää omia ajattelutapoja ja käyttäytymismalleja. Äitiparat. 😅 Isukit saa tästäkin vapautuksen.
Miksi pitäisi kärsiä turhaan? Aika monista ikävistä asioista pääsee eroon, jos tosissaan haluaa. Luonteenlujuutta tai uhkarohkeutta se voi kyllä vaatia, tehdä elämän ehkä typerin teko ikinä, ihan vaan siksi ettei kestä enää toista.
Ork.. ei kun terkut u naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niihin sabotoimisiin on muut ihmiset ja varsinkin heidän luonne se suurin ongelma.
Niin taitaa olla, kun kyse on sinusta. Vika löytyy muista ihmisistä. Sinä saat kuitenkin olla toisille miten ilkeä tahansa mistä tahansa asiasta. Ja tuosta kaikesta huolimatta olen rakastanut sinua, koska minä vain rakastan. Sinussa on paljon kaunista ja hyvää, mutta musta sinussa hajottaa.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kärsiä turhaan? Aika monista ikävistä asioista pääsee eroon, jos tosissaan haluaa. Luonteenlujuutta tai uhkarohkeutta se voi kyllä vaatia, tehdä elämän ehkä typerin teko ikinä, ihan vaan siksi ettei kestä enää toista.
Onko tämä tappouhkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tappouhkaus?
Minulta ei im viestejä.
Rakastan elämää. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tappouhkaus?
Reps 😂. Ei ole, ajattelin vain ääneen, koska ghostaan tulevan eksäni.
Rakas M(n), tulehan ekana juttelemaa kaikki alusta asti tähän päivään, lepäämään ja nukkumaan kasvotusten mun syliin ja siitä sitten jatkamaan sä voit tulla makaamaan mun päälle sänkyyn, mä pidän kiinni ettet putoa ja siitä sitten jatkamaan mun kainaloon, huh. Olisi parasta ikinä olla kiinni toisissamme vaikka koko loppu elämä.
Vierailija kirjoitti:
Rakas M(n), tulehan ekana juttelemaa kaikki alusta asti tähän päivään, lepäämään ja nukkumaan kasvotusten mun syliin ja siitä sitten jatkamaan sä voit tulla makaamaan mun päälle sänkyyn, mä pidän kiinni ettet putoa ja siitä sitten jatkamaan mun kainaloon, huh. Olisi parasta ikinä olla kiinni toisissamme vaikka koko loppu elämä.
Kuvaile M-naista!
Vierailija kirjoitti:
Kyä se ongelma on aina muissa. Näi se o.
On se jos haluat olla muiden kanssa vuorovaikutuksessa, mutta kukaan ei sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taitaa olla, kun kyse on sinusta. Vika löytyy muista ihmisistä. Sinä saat kuitenkin olla toisille miten ilkeä tahansa mistä tahansa asiasta. Ja tuosta kaikesta huolimatta olen rakastanut sinua, koska minä vain rakastan. Sinussa on paljon kaunista ja hyvää, mutta musta sinussa hajottaa.
Missä sanottiin että olen ilkeä muille? Olen aina kohtelias ja asiallinen.
Vika tosiaan on minussa koska kukaan ihminen ei tunnu kestävän sellaista.