Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (10705)

Vierailija
9061/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mulle siveetön.

Se ei ole sopivaa. 😃

Vierailija
9062/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otatte loukkauksena, jos teistä ei oltukaan kiinnostuttu? Ette itsekään alkaisi parisuhteeseen 98% kanssa missään tapauksessa ja jäljelle jäävästä kahdesta prosentista harva lopulta kelpaisi. Mutta teidän pitäisi kelvata jokaiselle tai loukkaanutte verisesti. Ja sitten erinäisin syytöksin moukaroitte, vähintään mielissänne. Heikkoja ihmisiä.

Loukkaantuvat muiden vapaasta tahdosta valita itse omat kiinnostuksen kohteensa. 

Ei kai niitä valita kuitenkaan. :I

Tietysti valitaan. En mäkään valitse kaikki joista kiinnostun, yhden vain. Silloinhan mä valitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaidot eivät ole sellaisia kuin te opiskelette koulussa. Opiskele tulemaan toisten kanssa toimeen. Ihminen on syntyessään jo tunnetaitoinen.

Vierailija
9064/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.

Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?

Vierailija
9065/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaitoihin kuuluu ymmärtää toista ihmistä ja hyväksyä sekä kestää toisen ihmisen normaalit tunteet.

Vierailija
9066/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
9067/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.

Sinua oon aina rakastanut. Kanssasi tahtoisin olla. 

Vierailija
9068/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Vierailija
9069/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väää, en nähnyt Malttia ja Valttia, vää

Vierailija
9070/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän lempinimestä pupu kuin tipu jos romanttisessa mielessä ajatellaan. Toiseksi tuleepi mieleen, että joku on kaivannut täällä Tipua jo vuosikausia tai itse Tipu on myös kaivannut. Toivottavasti eivät ole jääneet palstan vangeiksi tai ovat toiset kaipaajat, joilla samat tunnisteet. 

Vierailija
9071/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista vastakaikua saat marsulta tai mielikuvitusolennolta täällä?

Millaista vastakaikua sä luulet saavas? Aivan sama ketä täällä kaipaa, ei se sun kaivattu ole täällä sen enempää marsuna kuin ihmisenäkään. 

Vierailija
9072/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?

Ei vastannut samalla intensiteetillä. Muutaman kerran yritin lähestyä, ihan kohteliaasti. Ja sitten poistuin takavasemmalle.

Vierailija
9073/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa mammoille. Naisen ailahtelevalle mielelle on parasta olla miehen holhouksessa.

Palauttiko hoitsut sun puhelimen? On se vaan nykyisin laitoksissakin vapaampaa, eikö?

Nykypäivän vapaamieliset hoitajat antoivat puhelimen käyttöön klo 23.00 saakka.

Vierailija
9074/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on lapsena söpöä, ihanaa, helppoa ja puhdasta, on aikuisena täysin mahdotonta saavuttaa.

Vierailija
9075/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaidot eivät ole sellaisia kuin te opiskelette koulussa. Opiskele tulemaan toisten kanssa toimeen. Ihminen on syntyessään jo tunnetaitoinen.

Minä olen ollut syntymästäni asti tunnevammainen narsisti-psykopaatti-sadisti-skitsofreenikko-autisti.

pekka siitoin?

Vierailija
9076/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään enemmän lempinimestä pupu kuin tipu jos romanttisessa mielessä ajatellaan. Toiseksi tuleepi mieleen, että joku on kaivannut täällä Tipua jo vuosikausia tai itse Tipu on myös kaivannut. Toivottavasti eivät ole jääneet palstan vangeiksi tai ovat toiset kaipaajat, joilla samat tunnisteet. 

Ai kauheeta jos niin olisi.

Vierailija
9077/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin katsella kauniita naisia, jos lepakot ei nappaa? 

🦇

Vierailija
9078/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan takavarikoi.

t. kokemusta

Vierailija
9079/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole mulle siveetön.

Vasta kun olen sinusta ihan varma. 

Vierailija
9080/10705 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin katsella kauniita naisia, jos lepakot ei nappaa? 

🦇

Yhtään ainutta luonnostaan lepakkoa ei ole syntynyt. Mies kyllä pystyy korjaamaan vaivan.