Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10705)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otatte loukkauksena, jos teistä ei oltukaan kiinnostuttu? Ette itsekään alkaisi parisuhteeseen 98% kanssa missään tapauksessa ja jäljelle jäävästä kahdesta prosentista harva lopulta kelpaisi. Mutta teidän pitäisi kelvata jokaiselle tai loukkaanutte verisesti. Ja sitten erinäisin syytöksin moukaroitte, vähintään mielissänne. Heikkoja ihmisiä.
Loukkaantuvat muiden vapaasta tahdosta valita itse omat kiinnostuksen kohteensa.
Ei kai niitä valita kuitenkaan. :I
Tietysti valitaan. En mäkään valitse kaikki joista kiinnostun, yhden vain. Silloinhan mä valitsen.
Tunnetaidot eivät ole sellaisia kuin te opiskelette koulussa. Opiskele tulemaan toisten kanssa toimeen. Ihminen on syntyessään jo tunnetaitoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.
Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?
Tunnetaitoihin kuuluu ymmärtää toista ihmistä ja hyväksyä sekä kestää toisen ihmisen normaalit tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.
Sinua oon aina rakastanut. Kanssasi tahtoisin olla.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Väää, en nähnyt Malttia ja Valttia, vää
Tykkään enemmän lempinimestä pupu kuin tipu jos romanttisessa mielessä ajatellaan. Toiseksi tuleepi mieleen, että joku on kaivannut täällä Tipua jo vuosikausia tai itse Tipu on myös kaivannut. Toivottavasti eivät ole jääneet palstan vangeiksi tai ovat toiset kaipaajat, joilla samat tunnisteet.
Vierailija kirjoitti:
Millaista vastakaikua saat marsulta tai mielikuvitusolennolta täällä?
Millaista vastakaikua sä luulet saavas? Aivan sama ketä täällä kaipaa, ei se sun kaivattu ole täällä sen enempää marsuna kuin ihmisenäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?
Ei vastannut samalla intensiteetillä. Muutaman kerran yritin lähestyä, ihan kohteliaasti. Ja sitten poistuin takavasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Naisen ailahtelevalle mielelle on parasta olla miehen holhouksessa.
Palauttiko hoitsut sun puhelimen? On se vaan nykyisin laitoksissakin vapaampaa, eikö?
Nykypäivän vapaamieliset hoitajat antoivat puhelimen käyttöön klo 23.00 saakka.
Se mikä on lapsena söpöä, ihanaa, helppoa ja puhdasta, on aikuisena täysin mahdotonta saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot eivät ole sellaisia kuin te opiskelette koulussa. Opiskele tulemaan toisten kanssa toimeen. Ihminen on syntyessään jo tunnetaitoinen.
Minä olen ollut syntymästäni asti tunnevammainen narsisti-psykopaatti-sadisti-skitsofreenikko-autisti.
pekka siitoin?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän lempinimestä pupu kuin tipu jos romanttisessa mielessä ajatellaan. Toiseksi tuleepi mieleen, että joku on kaivannut täällä Tipua jo vuosikausia tai itse Tipu on myös kaivannut. Toivottavasti eivät ole jääneet palstan vangeiksi tai ovat toiset kaipaajat, joilla samat tunnisteet.
Ai kauheeta jos niin olisi.
Onko väärin katsella kauniita naisia, jos lepakot ei nappaa?
🦇
Ei niitä kukaan takavarikoi.
t. kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Ole mulle siveetön.
Vasta kun olen sinusta ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin katsella kauniita naisia, jos lepakot ei nappaa?
🦇
Yhtään ainutta luonnostaan lepakkoa ei ole syntynyt. Mies kyllä pystyy korjaamaan vaivan.
Se ei ole sopivaa. 😃