Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10688)
Kyllä kauniita ihmisiä tulee aina katseltua. Parasta on jos kauneus ulottuu myös tyyliin sekä syvälle sieluun.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaitoihin kuuluu ymmärtää toista ihmistä ja hyväksyä sekä kestää toisen ihmisen normaalit tunteet.
Tämä palstalla kaikille selvää?!
Pitäsköhän lähteä vielä lenkille, ei tiiä vaikka törmäisi kaivattuun 😉😘🤭 Tarttis laittaa tukka hyvin😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 💞 T.
M & S
Marks&Spencer?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.
Taistelin sinuun rakastumista vastaan koska erinäisistä syistä kielsin sinut itseltäni. Lapsellista ja hölmöä näin jälkikäteen ajatellen. Sit jäitkin ikuisesti mieleeni pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin katsella kauniita naisia, jos lepakot ei nappaa?
🦇
Yhtään ainutta luonnostaan lepakkoa ei ole syntynyt. Mies kyllä pystyy korjaamaan vaivan.
Ei ne oo tarpeeks kauniita.
🦇
Vierailija kirjoitti:
Tuitunen, mikä haluat olla mulle? Entä toisin päin?
Mikä tämä on? Miksi kutsut tuituseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦇
Yhtään ainutta luonnostaan lepakkoa ei ole syntynyt. Mies kyllä pystyy korjaamaan vaivan.
Ihan pienenä tyttönä kyllä jo rakastuin naiseen. Ehkä vähän eri muodossa, mutta kuitenkin. 😊 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.
Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?
Ei vastannut samalla intensiteetillä. Muutaman kerran yritin lähestyä, ihan kohteliaasti. Ja sitten poistuin takavasemmalle.
Mikä olisi ollut sopiva intensiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän lähteä vielä lenkille, ei tiiä vaikka törmäisi kaivattuun 😉😘🤭 Tarttis laittaa tukka hyvin😄
Tuun vilkuttaa sulle jos nään oranssin takin ka sinisen lippiksen ylläsi. Muuten en tuu.
Odotin sinua, mutta olet todellakin poissa. Hyvää yötä 🌛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole mulle siveetön.
Vasta kun olen sinusta ihan varma.
Miten koskaan voi olla toisesta täysin varma? Kerran luulin yhdestä niin ja siitähän tuli vitullinen katastrofi, monta elämää meni aika kuralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦇
Ihan pienenä tyttönä kyllä jo rakastuin naiseen. Ehkä vähän eri muodossa, mutta kuitenkin. 😊 Sivusta
Oletkin harvinaisen pervo tapaus, jopa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän lempinimestä pupu kuin tipu jos romanttisessa mielessä ajatellaan. Toiseksi tuleepi mieleen, että joku on kaivannut täällä Tipua jo vuosikausia tai itse Tipu on myös kaivannut. Toivottavasti eivät ole jääneet palstan vangeiksi tai ovat toiset kaipaajat, joilla samat tunnisteet.
Ovat ehkä jääneet toistensa vangiksi, mutta asia on työn alla. Avaimia etsitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi kun yritit lähestyä?
Ei vastannut samalla intensiteetillä. Muutaman kerran yritin lähestyä, ihan kohteliaasti. Ja sitten poistuin takavasemmalle.
Mikä olisi ollut sopiva intensiteetti.
Eri ihmisillä on erilaiset säätökäyrät intensiteetille. Silti voi olla ihan täpöillä megessä. Sivuhuomio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan oikeasti sinun?
Et ole kun ei kukaan omista ketään
Hän omistaa minut? Sen on pakko olla niin koska en pääse hänestä irti.
Yep. Se minkä olen omakseni ottanut, siitä en koskaan päästä irti. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kummiski kaipaat.
Lapsen kummin
Do or do not. There is no try.
Yoda