Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10705)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pehmeitä huuliasi
Oletko maistanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tipuseksuaali"
(tipu = aikuinen nainen)
Tuo aikuinen nainen taas kuullostaa tyyliin Paula Koivuniemeltä
😂 tipu on ihana nainen. Eipä muuta tällä erää.😊
Onhan Paulakin ihana. Sivu
Toki, mutta tipu on puolet nuorempi.Siis alle nelikymppinen? Tietääkö lempinimeään?
No, ei tarkalleen puolet nuorempi, sinne päin. Tietää olevansa tipu.
Mistä hää sen tietää, tältä palstaltako vai ihanko irl tiputtelet kohteliaisuuksia? 🥰🐤
Täältä.😀😊
Täältä kukaan mitään tiedä. Eli pelkästään harhat tulilla sullakin.
yllätäpä kaivattusi kutsumalla häntä tuolla lempinimellä irl. Sopivasti haastava, sopivasti härnäävä, kujeileva ja huumorintajua testaava. Ja jos hän ei ole kiinnostunut, tuo ei kuitenkaan vielä viittaa mihinkään vakavampaan. Voi heittää kevyesti.
Kerro sitten miten kävi!En vaella ma kaipuun harhoissa, vaan kuljen kanatarhoissa…
Kuljet kanaharhoissa
Taidan kulkea harhakanoissa.
Varo, siitä on lyhyt matka harhalakanoihin
Ti-Ti Nallen syntymättömän veljen nimi on Laka Nalle 😁
Hyvää yötä, uniin kauneimpiin kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Naisen ailahtelevalle mielelle on parasta olla miehen holhouksessa.
Palauttiko hoitsut sun puhelimen? On se vaan nykyisin laitoksissakin vapaampaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan oikeasti sinun?
Et ole kun ei kukaan omista ketään
Vierailija kirjoitti:
Nyt akka sitä irl viestiä tulemaan niin ku ois jo!
Laitoin jo päivällä.Siis omalle kaivatulle irl.
Vierailija kirjoitti:
Tullaan kaapista pupu 😘
Kaapissa meillä vasta lystiä on
T. Ei-pupu
Oisko kyseessä tipulimerenssi? Tipu limerenssi. Tipuli remenssi. Voisko siihen saada tiputerapiaa tai korvaushoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan oikeasti sinun?
Et ole kun ei kukaan omista ketään
Hän omistaa minut? Sen on pakko olla niin koska en pääse hänestä irti.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kyseessä tipulimerenssi? Tipu limerenssi. Tipuli remenssi. Voisko siihen saada tiputerapiaa tai korvaushoitoa?
Tiputan sinut rakkauteen (fall in love)
Vierailija kirjoitti:
Joo just, puli mikä puli
Vierailija kirjoitti:
Ei mul ois aikaa sulle, vaikka välitänki
Sama.
Vieläkin ikävä sua, vaikkei meistä aikoinaan mitään tullut. Kun yritin lähestyä, sä jotenkin lipesit pois. Ehket halunnut tai uskonut meihin. Mä olisin halunnut enemmän kuin tuut koskaan tajuamaan. Ja olisin ollut valmis muuttamaan elämääni, vaikket sitä ehkä tajunnutkaan. En silti voinut muuta kuin luovuttaa, vaikka sitä kaikkein vähiten halusin.
Ikävä, olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Miksi otatte loukkauksena, jos teistä ei oltukaan kiinnostuttu? Ette itsekään alkaisi parisuhteeseen 98% kanssa missään tapauksessa ja jäljelle jäävästä kahdesta prosentista harva lopulta kelpaisi. Mutta teidän pitäisi kelvata jokaiselle tai loukkaanutte verisesti. Ja sitten erinäisin syytöksin moukaroitte, vähintään mielissänne. Heikkoja ihmisiä.
En mä loukkaantuisi, eikä mun kaivattukaan loukkaantunut pakeista. Enhän edes ole täällä siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tullaanko kaapista?
Mä oon täällä komerossa. Tarviitko jotain?
n -> n
Vierailija kirjoitti:
Voi. On olemassa tiputetapeutti.
Sä elämäni rakkaus.