Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90456)

Vierailija
90421/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en odottele, katsotaan sitten molempien tilannetta jos vielä nähdään joskus. En tiedä missä menee, kenen kanssa, aikooko tulla takaisin ja koska, miksi lähti pois heti kun edettiin yms.  

Vierailija
90422/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen joka määrää ja ohjaa minua. Haluan että nainen dominoi ja minä olen kiltisti hihnassa

Onko sulla sellainen nyt?

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90423/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman käden rakkaus ei ole rakkautta. Irvokasta verrata sitä johonkin ihmiseen. Ihan kuin toinen olisi olemassa vain seksiä varten, ja sen voi korvata hätätilassa kädellä.

Vierailija
90424/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lähestyt ensi viikolla?

Ei taida vielä onnistua.

Vierailija
90425/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en odottele, katsotaan sitten molempien tilannetta jos vielä nähdään joskus. En tiedä missä menee, kenen kanssa, aikooko tulla takaisin ja koska, miksi lähti pois heti kun edettiin yms.  

Etenitte miten?

Vierailija
90426/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lähestyä (enää).

Vierailija
90427/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lähestyt ensi viikolla?

Lähestyn kuolemaani joka sekunti. Hui!

Vierailija
90428/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenitte miten?

Juteltiin kahdestaan eikä pelkästään asioista mitkä liittyy siihen yhteiseen paikkaan

Vierailija
90429/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman käden rakkaus ei ole rakkautta. Irvokasta verrata sitä johonkin ihmiseen. Ihan kuin toinen olisi olemassa vain seksiä varten, ja sen voi korvata hätätilassa kädellä.

🤦🤦🤦

Vierailija
90430/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦🤦🤦

Ei se noin käy. Nenässä ei ole mielihyvää tuottavia hermoyhteyksiä.

Vierailija
90431/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lähestyä (enää).

Näin mustakin tuntuu tällä hetkellä. Toisaalta oon luovuttanut kaivatun suhteen tässä matkan varrella noin miljoona kertaa ja aina muuttanut mieleni kun nähdään seuraavan kerran.

Vierailija
90432/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuren osan elämästäsi sinä olisit valmis odottamaan jotakuta? Sulla ei olisi sinä aikana rakkauselämää.

Eihän rakkauselämää voi ollakaan kuin sen kanssa jota rakastaa. Ja tunteita taas voi olla, vaikka ei olisi suhteessa. Ei kaikki harrasta irtosuhteita tai ole kiinnostuneita tinderöinneistä. Voi elää ihan omaa onnellista elämäänsä ja katsoa mitä tapahtuu. Jos on sopusoinnussa itsensä kanssa, kaikki on joka tapauksessa hyvin eikä tartte hötkyillä. Varmaan se on se ratkaiseva juttu kaikessa. Mielenrauha. 

Vierailija
90433/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan naisen joka määrää ja ohjaa minua. Haluan että nainen dominoi ja minä olen kiltisti hihnassa

Mistä me löydettäis sulle Justiina+kaulin.

Vierailija
90434/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et munannut mitään, vaikka katsoinkin sinua :)

Vierailija
90435/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenitte miten?

Juteltiin kahdestaan eikä pelkästään asioista mitkä liittyy siihen yhteiseen paikkaan

Ai viime näkemisellä juttelitte?

Vierailija
90436/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät jutut ei kaadu pieneen odottamiseen ja esteisiin. 😗 Jos kaatuu, ei ollutkaan hyvä ja saa mennä. 

Määrittele pieni odottaminen.

Mistäpä minä sen tietäisin. Varmaan se on ihan tilannekohtaista. Esteethän voi liittyä elämäntilanteeseen, sairauksiin, asuinpaikkoihin ja vaikka ties mihin. Ei elämässä muutenkaan ole mitään kaikille sopivaa standardia, vaan pitää luottaa siihen että asiat järjestyy omalla kohdalla. 

Kuinka suuren osan elämästäsi sinä olisit valmis odottamaan jotakuta? Sulla ei olisi sinä aikana rakkauselämää.

No ei rakkauselämää voi ollakaan kuin rakastetun kanssa. Voi olla silti ihanaa, kivaa ja täyttä elämää.

Vierailija
90437/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenitte miten?

Ai viime näkemisellä juttelitte?

Viimeks kun nähtiin siellä

Vierailija
90438/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa lähteä yhdessä patikoimaan. 

Antaisitko seksiäkin

Vierailija
90439/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.Palsta täynnä selittelijöitä ja oikean hetken odottajia.

Vierailija
90440/90456 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on tullut kyselyikäinen. Seura tekee kaltaisekseen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi