Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (90446)

Vierailija
90401/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappaa ei ollut tarkoitukseni

Vaan rampauttaa pysyvästi

Niin että joka päivä muistaisit

Joka päivä koko loppuelämäsi

Missä teit sen minua koskevan virheen.

Apulannalla lähdit liikkeelle.

Jeah

Vierailija
90402/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku olisi kaipausketjussa kehumassa vaimonsa kauneutta ja fiksuutta. Ei taida olla kovin kaunis eikä fiksu vaimo vaan äreä, laiska ja seksitön. Vaikea kuvitella muuta syytä miksi joku hengaa täällä vapaaehtoisesti eikä vietä aikaa kauniissa fiksussa seurassa. Me muut täällä kaipaillaan kun ei ole sitä kaunista fiksua seuraa saatu viereen vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90403/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Mä en tiedä mut haluaisin kyl tietää, mulle sais vuodattaa kaikki huoletkin

Ja laiskana paskana et kysy? 

Mulla on kai estot somessa, käsittääkseni. Kuulostaa pahalta, tiedän.

Laisk paska keksii valheita. Narsismi 🤡

Ketä kuvittelet manipuloivasi? Se ei ole sinusta kiinnostunut, jollei ota yhteyttä! Tajua se jo!

Rähjäät koska jäit kiinni valheistasi ja syytät omasta manipuloinnistasi muita. On varmaan raskasta olla narsku. Osuiko myös laiska paska sinuun yhtä hyvin? 

lähtikö "vaimo"" kauaski kauppaan vai pakoon raivohullua mikreeniäs 🤣🤣

Ei, tuli jo kaupasta mutta on koiran kanssa lenkillä. Teen tässä ruokaa hänelle olo jo sen verran helpannut. Pian pihvit grilliin. Ja kovin olet kiinnostunut vaimostani, turhaan. Onhan hän kaunis ja fiksu. Mutta harmi sinulle: hän rakastaa minua kuten minä häntä. 

🥱🥱🥱🥱

Hyvä että haukotuttaa, jätä vain meidät nauttimaan elämästämme. Keskity sen sijaan siihen miten voisit kehittyä laiskasta paskasta edes vähän paremmaksi. Nyt itse keskityn ruokaamme, sisäfilettä grilliin.

Olet tod. nolo tyyppi!

Vierailija
90404/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku olisi kaipausketjussa kehumassa vaimonsa kauneutta ja fiksuutta. Ei taida olla kovin kaunis eikä fiksu vaimo vaan äreä, laiska ja seksitön. Vaikea kuvitella muuta syytä miksi joku hengaa täällä vapaaehtoisesti eikä vietä aikaa kauniissa fiksussa seurassa. Me muut täällä kaipaillaan kun ei ole sitä kaunista fiksua seuraa saatu viereen vain mieleen.

Oliko tässä retorinen kysymys, vai tuohtuneena tosissaan kirjoitettu ihmettely tuon trollin puuhastelusta ikäväketjussa?

Vierailija
90405/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et puutuin asiaan mikä ei minulle kuulu. Mukavaa ja lämmintä syksyä sinulle!

Vierailija
90406/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän semmonen tunne, että tämä ei ollut tässä. Aika näyttää.

Kyllä se oli. Sinä et 150% varmuudella tule juttelemaan ja minä lannistuin eilen lopullisesti.

Miksi ketjulaisille kaikki pitää tuoda valmiina hopeatarjottimella. Mikä estää sinua menemästä juttelemaan sen sijaan, että passiivisena odotat toisen tulemista? 

Et ole ap...

Vierailija
90407/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, et puutuin asiaan mikä ei minulle kuulu. Mukavaa ja lämmintä syksyä sinulle!

Hyvät jatkot, jos ei omat riitä.

Vierailija
90408/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy, syksy, syksy tulla saa. Syksyllä on mukavaa

Vierailija
90409/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me vielä sanota Tahdon 💗

Vierailija
90410/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli. Sinä et 150% varmuudella tule juttelemaan ja minä lannistuin eilen lopullisesti.

Miksi ketjulaisille kaikki pitää tuoda valmiina hopeatarjottimella. Mikä estää sinua menemästä juttelemaan sen sijaan, että passiivisena odotat toisen tulemista? 

Ehkä toinen otti pakkia? Pyysi aikaa? Ihan mikä vaan voi olla syynä. Erisivu

Vierailija
90411/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.

Mä en tiedä mut haluaisin kyl tietää, mulle sais vuodattaa kaikki huoletkin

Ja laiskana paskana et kysy? 

Mulla on kai estot somessa, käsittääkseni. Kuulostaa pahalta, tiedän.

Laisk paska keksii valheita. Narsismi 🤡

Ketä kuvittelet manipuloivasi? Se ei ole sinusta kiinnostunut, jollei ota yhteyttä! Tajua se jo!

Rähjäät koska jäit kiinni valheistasi ja syytät omasta manipuloinnistasi muita. On varmaan raskasta olla narsku. Osuiko myös laiska paska sinuun yhtä hyvin? 

lähtikö "vaimo"" kauaski kauppaan vai pakoon raivohullua mikreeniäs 🤣🤣

Ei, tuli jo kaupasta mutta on koiran kanssa lenkillä. Teen tässä ruokaa hänelle olo jo sen verran helpannut. Pian pihvit grilliin. Ja kovin olet kiinnostunut vaimostani, turhaan. Onhan hän kaunis ja fiksu. Mutta harmi sinulle: hän rakastaa minua kuten minä häntä. 

Ja sit heräsit unestasi… 😁

Vierailija
90412/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjulaisilla on aina kauhea tarve päteä ja tehdä vääriä päätelmiä? Lannistuin sen jälkeen kun lähestyin eilen. Olen tähän mennessä ollut muutenkin aina se joka avaa suunsa ensin. En ole ollut passiivinen.

Vierailija
90413/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappaa ei ollut tarkoitukseni

Vaan rampauttaa pysyvästi

Niin että joka päivä muistaisit

Joka päivä koko loppuelämäsi

Missä teit sen minua koskevan virheen.

Huomattu on. Jos tuollainen pahoittaa mielensä, kun hiuskarva putosi päästä, kosto on iankaikkinen.

Vierailija
90414/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
90415/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät jutut ei kaadu pieneen odottamiseen ja esteisiin. 😗 Jos kaatuu, ei ollutkaan hyvä ja saa mennä. 

Määrittele pieni odottaminen.

Vierailija
90416/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on todennäköisesti:

A) käläkälä perässävedettävä, miehen pitää olla aloitteellinen, niin se vaan menee

B) mistä voin tietää onko hän kiinnostunut, jos ei tule puhumaan (niin, mistä hänkään voi tietää, jos et mene puhumaan)

C) itseasiassa olen tehnyt aloitteet aina ja kaikkialla 

Vastaus on C. Minä olen aina ollut se joka menee puhumaan, kuten myös eilen tein siihen asti kunnes huomasin ettei se ollut toivottua.

Vierailija
90417/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiliaa ikävä. Ja vaimoani (jotta palstalaiset saisivat herneet nenään ;)).  Have a good one. 

Vierailija
90418/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lähestyt ensi viikolla?

Vierailija
90419/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko lähestyt ensi viikolla?

Jos jossakin näkisin, voisin lähestyä. En hemmetissä ole lähestymässä muulla tavoin.

Vierailija
90420/90446 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kulta on lähestynyt jossain kohtaa, jopa niin selkeästi, että muut totesivat:" Anteeks, häiritsenkö?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi