Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90602)
Laulavat ja tanssivat häpyhuulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et munannut mitään, vaikka katsoinkin sinua :)
Mutta minä mokasin, kun katsoin häntä.
Ei se ollut mokaamista. Hyvä että saatiin molemmat puhuttua mitä mielessä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.
Tämä fakta kirpaisee tekosyiden keksijöitä. Ovat menettäneet mahkunsa rakkauteen narsisminsa myötä. Jokainen muunlainen kaipaava mies on yhteydessä ja tietää kaivattunsa elämästä ja kuulumisista.
Ja jokainen muunlainen nainen vastaa myös kuulumisten kyselyihin. Yksinkertaista.
Kummasti yhtäkkiä poliisiteemaa oli monessa paikassa sen jälkeen, kun
minä partiokeikasta mainitsin.
'Työtön n, 45' teki postauksen,
jossa mukamas joku vääntö poliisin
kanssa.. vaikutti täysin tekaistulta.
Minä vain kuulin heidän potkivan
ovea y ja puhuvan käytävällä, sekä
näin pitkän Savo_skouden
ovisilmästä, muuten emme
puhuneet. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät jutut ei kaadu pieneen odottamiseen ja esteisiin. 😗 Jos kaatuu, ei ollutkaan hyvä ja saa mennä.
Mikä on pieni odottaminen? Viisi viikkoa, viisi kuukautta, vuosi vai viisi vuotta?
Jälkimmäisin. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et edes tiedä mitä kaivatullesi kuuluu niin painu peiton alle ja unohda. Ei sinusta ole mihinkään jos ei edes kuulumisiin.
Tämä fakta kirpaisee tekosyiden keksijöitä. Ovat menettäneet mahkunsa rakkauteen narsisminsa myötä. Jokainen muunlainen kaipaava mies on yhteydessä ja tietää kaivattunsa elämästä ja kuulumisista.
Ja jokainen muunlainen nainen vastaa myös kuulumisten kyselyihin. Yksinkertaista.
Oletko varma että oli oikea numero?
Ylhäältä
Kaipaan miestä, hän saa olla koirista pitävä mielellään omistava 😊
Luulin että olit jotenkin silleen kiinnostunu eka, ei se mitään, anteeksi kun kuvittelin. Olisit kaveri silti, et taida haluta enää olla kaverikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että oli oikea numero?
Ylhäältä
Siitä numerosta itse soittanut. Täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin toimia toisin. Enkä vaan paeta.
Jaa. Valehteletko itsellesi vai toisille?
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olit jotenkin silleen kiinnostunu eka, ei se mitään, anteeksi kun kuvittelin. Olisit kaveri silti, et taida haluta enää olla kaverikaan
Olin, olen ja haluaisin olla enemmän kuin kaveri. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ollu
Olisit silti kaveri
Luulin eka että lähestyit sillee
Ja siellä on sitten joku 78 564 kpl
tyyppejä, jotka olettaa jonkun
haluavan kaveriksi.. 👀🙆💁🙋🤷E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ollu
Olisit silti kaveri
Se meni jotenkin oudoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ollu
Olisit silti kaveri
Se meni jotenkin oudoksi.
Miten oudoksi?
😀
Vastaa siihen mun viestiin, jos haluat jutella enemmän. Nyt pois täältä.
Mä kehaisin somessa, että
konstaapeli oli raamikas ja
hyvännäköinen. Sitten tuli
itselle pelle olo, että luuliko hän
mun pokailleen virkatehtävän
suorittajaa, jos on nähnyt tekstit. E
Vierailija kirjoitti:
Olinkin. En kaveeraa ihmisten kanssa, joista olisin halunnut muuta kuin sitä pelkkää kaveruutta.
Jos odotuttaa toista, oisko selekein niin, että sit kun odotuttaja on valmis, odotutetaan puolestaan odotuttajaa sen aikaa kuin hän itse odotutti? Olis tasavertaiset lähtökohdat sitten.
En tiedä mikä oletko
Te naiset olette erikoisia
Haluatko vielä nähdä joskus vai et?
Miksi lähdit niin kiireellä?
Mitä tein?