Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä miettinyt että tekikö kaivattu yhden jutun mua varten. Mutta ehkä en nyt ole niin itsekäs, että luottaisin siihen että se vain minua varten oli...Vai oliko sittenkin.
Anna vihje mikä juttu olisi kyseessä
Iso juttu, en halua tarkentaa mammapalstalla.
Hankit avaimet häkkiin?
Sitä olen miettinyt, että mikä ihmeen pakkomielle täällä jollain on vetää aina puoliso tai vaimo joka väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko osamäärä tai jakojäännös, jos toisella osapuolella olisi sen lisäksi kokonainen?
Mä en hahmota sitä noin. Kukaan meistä ei ole toisen oma.
Kysyin, olisiko sinusta kivaa, jos minulla olisi puoliso, jota rakastaisin ja sinulla ei olisi, mutta suostuisin antamaan sinulle muutaman tunnin viikossa?
Kelpaisi.
Tuskin, jos kaipaisit enemmän. Pointti oli nimenomaan se, että jos olisit rakastunut ja haluaisit yhteisen elämän. Mutta kukin tyylillään. Miehille kelpaa toki aina ilman rakkauttakin.
Sivusta. Muuten totta, mutta miehenä paheksun viimeistä lausetta, ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu kivalta että jyystät siellä jossain puolisoasi.
Sinä olet paikkasi valinnut.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä miettinyt että tekikö kaivattu yhden jutun mua varten. Mutta ehkä en nyt ole niin itsekäs, että luottaisin siihen että se vain minua varten oli...Vai oliko sittenkin.
Hankit avaimet häkkiin?
🤫
"Tuskin, jos kaipaisit enemmän. Pointti oli nimenomaan se, että jos olisit rakastunut ja haluaisit yhteisen elämän. Mutta kukin tyylillään. Miehille kelpaa toki aina ilman rakkauttakin."
-ja mies voi antaa rakkautta muuallekin kuin jollekin kaipausketjulle.
pst.
(mutterin) alaikäinen pentu se yrittää saada säröjä muille ja tyttöä itkemään.
Ei ollut kyse elämäntilanteen muutoksista
Urpolle ja kaverille kivat unet.
Naisten
seksuaalisuus
joustaa
Naisten seksuaalinen suuntautuminen voi tutkimusten mukaan muuttua elämän aikana todennäköisemmin kuin miesten. Naiset myös tuntevat miehiä enemmän vetoa samaa sukupuolta kohtaan, sanoo professori Patrick Jern.
"Tuskin, jos kaipaisit enemmän. Pointti oli nimenomaan se, että jos olisit rakastunut ja haluaisit yhteisen elämän. Mutta kukin tyylillään. Miehille kelpaa toki aina ilman rakkauttakin."
miten lähestyt kun haluat rakkautta ja yhteisen elämän? sanotko ne ennenkuin olet kunnolla vielä lähestynyt? jotain varmaan pitää myös puhuakin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika läpinäkyvää että tein sen sua varten
No näin haluaisin ajatella että mua varten mutta en tiedä onko mua vai jotain toista varten. Etäisyys saa epäilemään. Milloin saan jotain varmuutta?
Työpaikan kick-off takana ja huomasin miten kaipaan sinua A, kun et enää ole samassa firmassa. t. A 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankit avaimet häkkiin?
🤫
Miksi siitä pitää olla hiljaa höpsö. Sulla vaan voi olla haasteita pitää porukka talossa, jopa minut.
Tulee mielenkiintoinen maanantai, mut otin varmuuden vuoksi screenshotit.
Hyvää yötä mäen alle.
Gotcha
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että mikä ihmeen pakkomielle täällä jollain on vetää aina puoliso tai vaimo joka väliin?
Varmaan se että viestit rakkaalle
Vierailija kirjoitti:
Naisten
seksuaalisuus
joustaaNaisten seksuaalinen suuntautuminen voi tutkimusten mukaan muuttua elämän aikana todennäköisemmin kuin miesten. Naiset myös tuntevat miehiä enemmän vetoa samaa sukupuolta kohtaan, sanoo professori Patrick Jern.
Professorismiehen seksuaalisuus joustaa ihan yhtä paljon jos hän uskaltaa heittäytyä miestenväliseen.
Hyvää synttäriviikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että viestit rakkaalle
Joku odottaa, että pääsee moralisoimaan. Tai pelkää, että ihmiset pettää...
Vierailija kirjoitti:
No kun se alkoi suhteeseen unelmamiehen kanssa, jolla on vaimo. Olipa vaikeeta.
En minä kuvioitasi koita uusiksi kirjoittaa. =)